search
menu

هتل آفتاب تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آفتاب تهران
امکانات رفاهی هتل آفتاب تهران
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل آفتاب تهران
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آفتاب تهران

درباره هتل آفتاب تهران


هتل آفتاب تهران (به انگلیسی:‌Hotel Aftab Tehran) از گزینه های اقامتی مقرون بصرفه و باکیفیت شهر دیدنی تهران است که در ضلع غربی حرم امام خمینی واقع شده و بیش از دو دهه است که به میزبانی از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما تهران مشغول است. نرخ اقامتی منصفانه، کارکنان خوش برخورد و کارآزموده و همچنین طرح های متنوع اقامتی موجب گردیده که برخی از گردشگران این هتل را برای اقامت در تهران برگزینند.

امکانات رفاهی هتل آفتاب تهران


از آنجایی که هتل آفتاب تهران، اقامتگاهی یک ستاره است، نباید انتظار امکانات رفاهی فراوانی در حد و اندازه هتل های چند ستاره را از این هتل داشت. با این حال، این هتل عاری از امکانات رفاهی نیست و حداقل های اقامتی آسوده را در محوطه خود جای داده است. گفتنی است که به منظور رفاه و آسایش میهمانان، فضایی به نمازخانه در این هتل اختصاص داده شده است تا گردشگران قادر باشند در آرامش کامل به نیایش بپردازند. وجود آرایشگاهی مردانه، میهمانان را از دردسر یافتن آرایشگاه در اطراف هتل رها ساخته و موجب شده است تا افرادی که این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند، از این بابت نیز به محیط خارج از هتل بی نیاز باشند.
آسانسور، پله اضطراری، دستگاه فکس، فتوکپی، پرینتر، خودپرداز، دستگاه واکس کفش و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی از دیگر امکاناتی است که در محوطه هتل آفتاب تهران گنجانده شده است تا هیچ کم و کسری برای اقامتی آسوده وجود نداشته باشد. ناگفته نماند که برای تامین نیازهای خورد و خوراک میهمانان خود، رستورانی باکیفیت با ظرفیتی برابر با ۲۰۰۰ نفر در ضلع شرقی حرم تعبیه شده است. این رستوران که همانند نام هتل، آفتاب نامیده می شود، از فضایی بسیار دل انگیز و آرامش بخش و کارکنانی مجرب و متعهد تشکیل شده و با منوی پر و پیمان خود قادر است رضایت مشکل پسندترین گردشگران را نیز جلب کند. کافی شاپ هتل نیز که وظیفه فراهم سازی نوشیدنی های میهمانان را برعهده دارد، دوشادوش رستوران هتل در تلاش است تا خدماتی شایسته را به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت ارائه کند.

خدمات هتل


علاوه بر امکانات یاد شده، هتل آفتاب تهران قادر است خدماتی قابل قبول را نیز به میهمانان خود عرضه دارد. خدماتی از قبیل: بیدار باش، اینترنت پرسرعت، خانه داری، تهیه بلیط هواپیما، کرایه تاکسی سرویس و پذیرش شبانه روزی به کلیه میهمانان هتل ارائه خواهد شد تا در طول اقامت در هتل آفتاب تهران هیچ کمبودی را احساس نکنند.

واحدهای اقامتی هتل


۷۰ باب واحد اقامتی در طرح های مختلفی نظیر اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و شش تخته و همچنین سوئیت های دو خوابه و وی آی پی در این هتل به میهمانان ارائه خواهد شد تا هیچ محدودیتی از حیث طرح های اقامتی برای انتخاب اتاقی مناسب برای اقامت وجود نداشته باشد. گرچه بیش از دو دهه از قدمت این هتل می گذرد، اما به لطف نوسازی و بازسازی که در سال ۱۳۹۵ در این هتل صورت گرفته است، واحدهای اقامتی هتل در شرایط بسیار مساعدی بسر می برند. وجود تجهیزات اقامتی مختلفی نظیر تلویزیون، مبلمان، میز و صندلی، کمد لباس و دراور موجب شده است که از این بابت نیز هیچ کمبودی احساس نگردد و حس حضور در خانه به میهمانان منتقل گردد.

موقعیت مکانی هتل آفتاب تهران


همانطور که پیش تر نیز بدان اشاره شد، هتل آفتاب تهران در جوار حرم امام خمینی واقع در بهشت زهرای تهران قرار گرفته است و بدلیل واقع شدن در چند قدمی ایستگاه متروی امام خمینی، به دیگر جاهای دیدنی تهران دسترسی دارد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آفتاب تهران


فاصله هتل تا حرم عبدالعظیم حسنی: ۱۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا بقعه جوانمرد قصاب: ۱۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا برج تاریخی طغرل ری: ‌۱۵.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه مقدم تهران: ۲۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار تهران: ‌۲۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است