search
menu

هتل حجاب تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل حجاب تهران
اماکن نزدیک به هتل حجاب تهران

درباره هتل حجاب تهران


هتل حجاب تهران واقع در خیابان حجاب در شهریور ماه سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز نمود. فضای شیک و محیط تمیزی دارد و به لطف موقعیت جغرافیایی خوبش، گردشگران داخلی و خارجی زیادی را هر ساله به خودش جذب می‌کند. بلوار کشاورز که یکی از زیباترین خیابان‌های تهران است، در نزدیکی هتل حجاب واقع شده است. ساختمان هتل در ۱۰ طبقه بنا و دارای ۴۳ باب اتاق مجهز با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد.
اتاق های هتل حجاب تهران به اتاق دو تخته دبل: داراي یک تخت دو نفرهرسرویس نفر اضافه به صورت تشک می باشد. اتاق دو تخته توئین، اتاق چهار تخته تقسیم بندی می شوند. برخی از این واحدها فاقد پنجره و دارای نورگیر رو به پاسیو می باشند. پراکندگی اتاق ها در طبقات اول تا ششم می باشد. از جمله امکانات هتل حجاب تهران می توان به: تلويزيون LCD،تلفن، دراور، مبلمان، كمد لباس، كارت هوشمند اتاق، يخچال، كف پوش موكت، حمام، لوازم بهداشتی، سرويس فرنگي، سیستم گرمایشی شوفاژ، اسپلیت و مینی بار با هزینه اشاره کرد.
همجواری هتل حجاب تهران با پارک لاله یکی از زیباترین پارک‌های تهران است و برای پیاده‌روی و تنفس هوای تازه جان می دهد . داخل خود پارک زمین بازی و وسایل ورزشی هم هست. آلاچیق‌هایی که در میان درختان پارک ساخته‌اند، بعد از ظهر روزهای خنک یکی از محل‌های وقت گذرانی تهرانی‌ها است. علاوه بر دسترسی آسان به مراکز خرید و اماکن دیدنی از جمله موزه هنرهای معاصر و موزه فرش موجب خوش آب و هوا شدن منطقه نیز گردیده است.
امکانات هتل حجاب تهران برای رفاه حال مسافرین شامل: سالن کنفرانس، آسانسور، نمازخانه، خدمات بیدارباش، کافی‌شاپ، جعبه کمک های اولیه، تلویزیون در لابی، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، روم سرویس، پارکینگ سرپوشیده، روزنامه، رستوران ایرانی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، لباسشویی، صندوق امانات، خدمات خانه‌داری می شوند. بدنیست بدانید که دربلوار کشاورزپیست مخصوص دوچرخه‌سواری دایر است و می‌توانید دوچرخه‌ای کرایه کنید و طعم دوچرخه‌سواری داخل شهر تهران را بچشید.
اگر فرصت آن را نداشتید که به این پارک بروید، می‌توانید از منظره‌اش لذت ببرید. هتل حجاب تهران با موقعیت مکانی خوب و کیفیت بالای خدماتش، علاوه بر گردشگران و مسافران داخلی، برای مسافران خارجی هم گزینه‌ خوبی است. هتل حجاب با ارائه بهترین خدمات و پرسنلی آموزش دیده، میزبان شما میهمانان گرامی خواهد بود. مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت ۱۴ اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت ۱۲ اقامتگاه خود را تحویل دهند. هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۷ سال رایگان محاسبه خواهد شد .لازم به ذکر است که قوانین کنسل هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

اماکن نزدیک به هتل حجاب تهران


فاصله تا خیابان ولیعصر: (۹ کیلومتر و ۶۱۵ متر)
فاصله تا تله کابین توچال: (۲۰ کیلومتر و ۵۳۹ متر)
فاصله تا نمایشگاه بین المللی: (۱۱ کیلومتر و ۶۹۹ متر)
فاصله تا پارک چیتگر: (۲۲ کیلومتر و ۲۶ متر)
فاصله تا آبشار سنگان: (۷۸ کیلومتر و ۲۷۴ متر)
فاصله تا برج میلاد:(۹ کیلومتر و ۴۰۹ متر)
فاصله تا مجتمع تجاری میلاد نور: (۸ کیلومتر و ۳۹۸ متر)
فاصله تا فرودگاه بین المللی امام خمینی: (۴۹ کیلومتر و ۹۹۵ متر)
فاصله تا میدان آزادی: (۶ کیلومتر و ۹۲۵ متر)
فاصله تا نایب ساعی:(۴ کیلومتر و ۱۲ متر)
فاصله تا میدان ونک: (۷ کیلومتر و ۳۳۳ متر)
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است