search
menu

هتل اسکان تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اسکان فرصت تهران
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل اسکان فرصت تهران تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل اسکان فرصت تهران


هتل اسکان فرصت تهران یکی از هتل های ۳ ستاره پایتخت است که از هتل های گروه هتل اسکان به شمار می رود و در حوالی خیابان انقلاب قرا گرفته است. این هتل در سال ۱۳۵۰ افتتاح شده و با نام هتل فرصت شناخته می شد ولی در سال ۱۳۸۵ گروه هتل اسکان امتیاز آن را خریداری و بعد از بازسازی هتل و امکاناتش، آن را با نام هتل اسکان فرصت افتتاح کردند.

موقعیت مکانی هتل


هتل Eskan Forsat Hotel در نزدیکی خیابان انقلاب قرار گرفته است، خیابان معروفی که برای برخی از گردشگران و اهالی شهر نوستالژیک است و بورس کتاب و پاتوق دانشجویان است. از این گذشته بورس لباس خیابان جمهوری نیز فاصله کمی با این خیابان دارد. پس با اقامت در هتل اسکان فرصت دیدنی های زیادی در انتظارتان خواهد بود. ضمن اینکه قدیمی ترین سالن تئاتر شهر در این خیابان واقع شده و با استفاده از مترو و اتوبوس که در نزدیکی هتل ایستگاه دارند می توانید به نقاط مختلف تهران دسترسی داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


قبل از هر سخنی بهتر است کمی با پیشینه گروه هتل اسکان آشنا شوید؛ بنیان گذاران این برند مهمان نوازی را از گذشتگان خود به ارث برده اند چون آن ها نیز در زمینه هتلداری فعالیت می کردند. این گروه هتل فرصت سابق را خریداری، تخریب و با معماری جذابی بازسازی کردند. و حالا این هتل امکانات و خدماتی در حد هتل های ۳ ستاره به مهمانانش ارائه می دهد که شامل رستوران، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، آسانسور، کافی شاپ و نمازخانه است.

انواع اتاق های هتل


این هتل در ۵ طبقه بنا شده و در مجموع دارای ۴۲ واحد اقامتی شامل اتاق های سینگل، دبل، تویین و سوئیت های ۲ نفره است. در این واحدها امکانات اقامتی راحت و نویی چیده شده و اصول و استانداردهای جهانی در آن ها رعایت می شوند. ضمنا سوئیت های هتل اسکان فرصت به عنوان واحد خانوادگی می توانند گزینه مناسبی برای سفرهای خانوادگی شما باشند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل اسکان فرصت در تمام سادگی خود به زیبایی و با ذوق و سلیقه دکور شده اند و فضای خانه را برای مهمانان تداعی می کنند. این اتاق های نقلی و کوچک در حد ممکن نورگیر هستند و با رنگ های آرامش بخشی که در متریال های باکیفیت آن‌ها به کار رفته، محیط دلنشینی را برای اقامت خریداران بلیط هواپیما تهران آماده کرده اند. این اتاق ها دارای امکاناتی نظیر مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، میز، کمد، یخچال، حمام، صندوق امانت، و لوازم بهداشتی هستند.

گزینه های صرف غذا


مهمانان هتل اسکان فرصت تهران می توانند برای صرف صبحانه، ناهار و شام خود به رستوران هتل اسکان واقع در طبقه همکف سر بزنند. این رستوران صبحانه هایش را از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۰ صبح سرو می کند. بعد از دوندگی در پایتخت شلوغ و رسیدن به هتل میل یک لیوان نوشیدنی دلچسب برای تجدید قوا خوب است، برای این منظور باید به کافی شاپ هتل اسکان سر بزنید که روزانه از ساعت ۱۱ قبل از ظهر تا ۱۱ شب دایر است.

دیگر خدمات و امکانات هتل


اگر با خودروی شخصی به پایتخت سفر کرده اید، باید بدانید که ظرفیت پارکینگ این هتل بسیار محدود است ولی در نزدیکی ساختمان هتل پارکینگ عمومی قرار دارد و می توانید خودروی خود را آن جا پارک کنید. این هتل برای کسانی که با اهداف کاری بلیط هواپیما تهران خریده اید، خدمات اینترنتی ارائه می دهد و دارای یک کافی نت است. با اینکه مترو و اتوبوس های BRT در دسترس مهمانان هتل هستند ولی برای راحتی بیش تر می توان از سرویس تاکسی هتل بهره مند شد.

دلایل انتخاب هتل


موقعیت مکانی خوب
پرسنل خوش برخورد

فاصله هتل اسکان فرصت تهران تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا گالری هنری آب انبار: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه ملک الشعرای بهار: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان هفت تیر: ‌۱.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ موزه نگارستان: ۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ مرمر تهران: ۳.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است