search
menu

هتل اسکان الوند تهران

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اسکان الوند تهران
اماکن نزدیک به هتل اسکان الوند تهران

درباره هتل اسکان الوند تهران


هتل اسکان الوند تهران در میدان آرژانتین و خیابان مشهور الوند جای گرفته است. این هتل ۴ ستاره، هتلی نوساز است که در سال ۹۳ کار خود را آغاز کرده است. اسکان الوند تهران ۹ طبقه که ۶۴ اتاق دارد، در منطقه شمالی تهران جای گرفته و به مکان‌های گردشگری و خوش آب و هوای این منطقه پایتخت دسترسی مناسبی دارد.
هتل اسکان الوند تهران در یک نگاه کلی دارای رستورانی با انواع غذاهای بین المللی و دریایی، رستوران ایرانی، تالار همایش‌ها با سامانه‌های دیداری و شنیداری پیشرفته، کافی شاپ، بالکن، کافه بیلیارد دارای میز اسنوکر رایلی و بازی‌های فکری همچون تخته نرد و جنگا، باشگاه ورزشی، سونا و جکوزی، اتاق ماساژ با انواع ماساژهای درمانی و پارکینگ اختصاصی مهمانان هتل است.
واحدهای اقامتی هتل اسکان الوند تهران شامل اتاق‌های سینگل (۱ نفره)، دابل (دو تخت ۱ نفره)، توئین (یک تخت ۲ نفره)، تریپل (۳ نفره)، کینگ (۲ نفره با تخت کینگ سایز) و سوئیت (با اتاق‌های جداگانه) با خدماتی چون سرویس چای و قهوه رایگان، تلویزیون صفحه تخت به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای، روم سرویس، نظافت روزانه و چشم‌اندازی جذاب از شهر تهران و رشته کوه البرز هستند.
همچنین امکانات و خدماتی همچون بوفه صبحانه، اینترنت پرسرعت بی سیم، باشگاه ورزشی، سونا و جکوزی برای میهمانان مقیم هتل اسکان الوند رایگان است.
خدماتی مانند تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی و خشکشویی هم به مهمانان هتل اسکان تهران عرضه می‌شود.
رستوران کنتیننتال شار، رستوران اصلی هتل اسکان الوند تهران است که به سبب قرار گرفتن بر فراز ساختمان، دارای چشم‌اندازی ویژه است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی به همراه اجرای موسیقی زنده سرو می‌شود.
رستوران ایرانی شار دیگر رستوران هتل اسکان است که با انواع غذاها و کباب‌های ایرانی و بوفه صبحانه پذیرای مهمانان هتل است.
کافی شاپ هتل اسکان الوند تهران انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک‌ها و دسرها و همچنین اسنک‌های گوناگون را در فضای سرپوشیده و تراس هتل سرو می‌کند.
هتل اسکان تهران همچنین برای سرگرمی مهمانانش یک میز اسنوکر ۱۲ فوت رایلی انگلیس با تمامی امکانات استاندارد در نظر گرفته است.
باشگاه ورزشی و اسپای هتل اسکان الوند از دیگر بخش‌های این هتل است که دارای باشگاه ورزشی با مدرن‌ترین تجهیزات ورزشی، بخش ویژه ماساژ و سونای خشک و جکوزی می‌باشد.
تالار همایش‌ها و اجتماعات هتل اسکان تهران برای برگزاری ضیافت‌ها، جشن‌ها، مهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، برنامه‌های نمایشی و نمایشگاه‌های هنری و تجاری به همراه سامانه‌های صوتی و تصویری پیشرفته مانند ویدئو پروژکتور و پرده نمایش و سن آماده‌سازی شده است.

اماکن نزدیک به هتل اسکان الوند تهران


میدان ونک تا هتل اسکان الوند تهران: ۲ کیلومتر
خیابان ولیعصر تا هتل اسکان الوند تهران: ۴ کیلومتر
نمایشگاه بین المللی تا هتل اسکان الوند تهران: ۷ کیلومتر
برج میلاد تا هتل اسکان الوند تهران: ۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است