search
menu

هتل درسا تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل درسا تهران
امکانات و خدمات عمومی هتل هتل درسا تهران
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل درسا تهران تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل درسا تهران


هتل درسا تهران از هتل های ۳ ستاره پایتخت است که در محله قدیمی و نوستالژیک انقلاب واقع شده است. اقامت در این منطقه یعنی نزدیکی به بورس کتابفروشی، بورس لباس و کالاهای دیگر که همین موضوع انقلاب را به یکی از شلوغ ترین محله های تهران تبدیل کرده است. Dorsa Hotel نیز از سال ۸۴ به مجموعه گزینه های اقامتی انقلاب اضافه شد؛ هتلی میان رده که در ۸ طبقه ساخته شده و بیش تر به خاطر دسترسی راحت به سفارتخانه ها، بازار، کافه های معروف تهران و مراکز درمانی در بین خریداران بلیط هواپیما محبوب شده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل هتل درسا تهران


به موهبت همین موقعیت مکانی، ایستگاه های مترو در نزدیکی هتل درسا تهران قرار دارند و ذسترسی به فرودگاه و راه آهن را هم راحت تر ساخته اند. این هتل برای ارتقا سطح کیفی خدمات و امکاناتش در سال ۹۲ بازسازی شده و امکاناتی در حد قابل قبول به مهمانان ارائه می کند. یکی از نقطه قوت های این هتل رسیدگی منظم به امور نظافتی آن است. فضایی که هتل برای پارک خودرو مهمانان در نظر گرفته، محوطه ای روباز در مجاور ساختمان است که ظرفیت پارک ۴۰ خودرو را دارد و مهمانان باید با هماهنگی قبلی از این پارکینگ استفاده کنند. البته هتل هزینه ای بابت پارکینگ از مهمانان دریافت می کند. ضمنا هتل درسا امکان استفاده از اینترنت را هم در لابی و هم در اتاق ها فراهم کرده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


گرچه اتاق های هتل قدیمی هستند ولی به خاطر تمیزی فوق العاده وضعیت آن ها در حد مطلوبی است. این هتل در مجموع در ۷۷ واحد اقامتی از مهمانانش میزبانی می کند که در قالب اتاق های یک نفره تا ۴ نفره و همچنین تعداد کمی سوئیت ارائه می شوند. برخی از این اتاق ها بسیار کوچک هستند و نورگیری خوبی ندارند ولی برخی از آن ها در عین حال که نقلی و کوچکند از نورگیری خوبی برخوردارند. این اتاق ها به شکل کاملا ساده ای دکور شده اند و در اتاق ها کاناپه، مینی یخچال، کمد و تلویزیون قرار داده شده است. کف پوش اتاق ها پارکت است و برخی از اتاق ها میز غذاخوری ۲ نفره هم دارند. ضمنا سیستم گرمایشی و سرمایشی هتل مرکزی است.

رستوران هتل


مهمانان با اقامت در هتل درسا تهران باید برای صبحانه به رستوران هتل بروند، این رستوران در طبقه اول هتل واقع شده و برخلاف قسمت های دیگر هتل از نورگیری و دکوراسیون خوبی برخوردار است. فضای رستوران دلنشین است ولی کیفیت غذاهای آن در حد متوسط است. این رستوران تا ۸۰ نفر ظرفیت دارد و برای تمامی وعده ها پذیرای مهمانان است و البته نهایتا تا ساعت ۱۰:۳۰ شب دایر است. کافی شاپ هتل نیز در لابی هتل واقع شده است و تا نیمه های شب دایر است، در کافی شاپ می توان در حین میل نوشیدنی های متنوع از اینترنت هتل استفاده کرد.

امکانات و خدمات دیگر هتل


آن دسته از مهمانانی که وجود رمپ و ویلچر را ملاکی برای انتخاب هتل قرار داده اند، می توانند با خیال راحت هتل درسا تهران را رزرو کنند. مهمانان می توانند بعد از هماهنگی با پذیرش از خدمات تهیه بلیط هتل بهره مند شوند، در مواقع لازم چمدان های خود را به اتاق چمدان تحویل دهند و برای دسترسی سریع به برخی از نقاط شهر از خدمات کرایه خودرو هتل استفاده کنند. برای ورزش نیز به سالن ورزشی هتل بروند. این هتل دارای نمازخانه، خدمات اینترنتی و دستگاه واکس کفش نیز است.

فاصله هتل درسا تهران تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

:
فاصله تا خانه ملک الشعرای بهار: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک خانه هنرمندان:‌ ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه نقاشی پشت شیشه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ و موزه نگارستان: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان هفت تیر: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا پاساژ شانزلیزه: ۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است