search
menu

هتل بولوار تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بولوار تهران
اماکن نزدیک به هتل بولوار تهران

درباره هتل بولوار تهران


هتل بولوار تهران با قدمتی ۴۰ ساله در نزدیکی خیابان ولیعصر که یکی از معروف‌ترین خیابان های تهران می باشد، واقع گردیده است. آخرین بازسازی هتل بولوار تهران جهت ارتقاء امکانات و رفاه حال گردشگران و مسافران در سال ۱۳۹۲ انجام شده است. بد نیست بدانید که هتل سه ستاره بولوار تهران دارای پنج طبقه و مجموعا ۵۶ باب اتاق می باشد که این اتاق ها در طبقات اول تا پنجم پراکنده شده اند.
به دلیل موقعیت مکانی مناسب هتل بولوار تهران دسترسی به دانشگاه تهران و مراکز خرید با پیمودن فاصله حدودا ۲ کیلومتر فراهم شده است. هتل بولوار تهران با قرارگیری در خیابان کشاورز سبب شده تا دسترسی به سفارتخانه های انگلیس و فرانسه، دانشگاه امیر کبیر و وزارتخانه های صنایع و معادن و همچنین آموزش و پرورش با فاصله حداکثر ۴ کیلومتر امکان پذیر گردد.
از جمله امکاناتی که در هتل بولوار تهران ارائه می شوند،می توان به نمازخانه، آسانسور، کپسول آتش‌نشانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، لباسشویی، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، خدمات خانه‌داری، کافی‌شاپ، رستوران ایرانی، تلویزیون، تاکسی سرویس، خدمات تهیه بلیط و روم سرویس اشاره کرد. شایان ذکر است رستوران هتل بولوار تهران با فضایی آرام و مناسب و سرو غذاهای لذیذ و خوشمزه ایرانی و فرنگی یکی از رستوران های معروف بولوار کشاورز می‌باشد و عطر و طعم غذاهای رستوران هتل بولوار تهران برای همیشه در ذهن شما به یادگار خواهد ماند.
هتل بلوار تهران با کادری مجرب و امکانات رفاهی مناسب، آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد. محیط هتل بولوار تهران تمیز و مرتب بوده و فضای آرام و مناسبی جهت رفاه و آسایش مهمانان عزیز آماده شده است. لازم به ذکر است که سرویس ایرانی در لابی هتل و پارکینگ در فضای باز برای استفاده مسافرین محترم مهیا است. مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت ۱۴ اتاق خود در هتل بولوار تهران را تحویل و قبل از ساعت ۱۲ اقامتگاه خود را تحویل دهند.
بد نیست بدانید که هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۳ سال رایگان محاسبه خواهد شد . لازم به ذکر است که قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

اماکن نزدیک به هتل بولوار تهران


فاصله تا میدان انقلاب تهران: ۳ دقیقه با با ماشین
فاصله تا میدان ولی عصر تهران: ۶ دقیقه با با ماشین
فاصله تا میدان آزادی تهران: ۱۷ دقیقه با با ماشین
فاصله تا کاخ گلستان : ۱۸ دقیقه با با ماشین
فاصله تا مصلی تهران: ۱۹ دقیقه با با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه آهن تهران: ۲۰ دقیقه با با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری بیهقی تهران: ۲۱ دقیقه با با ماشین
فاصله تا فرودگاه مهرآباد: ۲۱ دقیقه با با ماشین


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است