search
menu

هتل بستان تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بستان تهران
اماکن نزدیک به هتل بستان تهران

درباره هتل بستان تهران


هتل بستان تهران یکی از هتل ‌های خوب اطراف پایتخت است. جالب است بدانید با اینکه هتل بستان تهران در دل شهر تهران قرار نگرفته است اما توانسته به نحو احسن از موقعیت جغرافیایی‌اش استفاده کند. هتل بستان تهران در راستای اتوبان تهران-کرج قرار گرفته است. ولی نگران سر و صدای اتوبان نباشید چون هتل به اندازه‌ کافی از اتوبان دور است.
هتل بستان تهران در ضلع شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس قرار گرفته و به جاهای جذابی مثل ورزشگاه آزادی و پارک جنگلی چیتگر نزدیک است. مژده برای کسانی که به پیاده روی علاقه دارند؛ شما می‌توانید برای هواخوری و پیاده‌روی به پارک چیتگر بروید. اگر هم اهل دوچرخه سواری باشید که هم دوچرخه هست و هم پیست. خود هتل بستان تهران هم امکانات خوب و مفیدی دارد.
وجود شهربازی سرپوشیده و هایپر مارکت سفر را برای خیلی از مسافران آسان کرده است. هتل بستان تهران بهترین امکانات را برای رفاه حال مهمانان و مسافران تدارک دیده است که شامل: نمازخانه، صندوق امانات، سونا (با هزینه)، پارکینگ روباز با ظرفیت محدود، فست‌فود، کافی‌شاپ، کپسول آتش‌نشانی در راهرو، تلویزیون در لابی، آلاچیق، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، روم سرویس، کپسول آتش‌نشانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، لباسشویی، اطفای حریق، دستگاه واکس کفش، جکوزی غیررایگان، کافی‌شاپ فضای باز، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، اعلام حریق، خدمات خانه‌داری، رستوران ایرانی،فضای سبز و اتاق چمدان می باشند.
در نزدیکی هتل هم مراکز خرید خوبی مثل مجتمع تجاری طوبی وجود دارد. هتل بستان تهران در یک طبقه بنا شده و ۳۴ باب اتاق آن در طبقات همکف و اول پراکنده شده اند. از امکانات هتل بستان تهران می توان: تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، مینی‌بار غیررایگان، چیلر، کمد لباس،اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق و میز و صندلی نام برد.
رستوران هتل بستان تهران واقع در طبقه ۱- با ظرفیت ۶۵ نفر (ساعت سرو صبحانه: ۷ الی ۱۰، ناهار: ۱۲ الی ۱۵، شام: ۱۷ الی ۲۱) می باشد. همچنین کافی شاپ هتل واقع در طبقه ۱- نیز آماده ارائه خدمات به مهمانان هستند. هتل بستان به خصوص برای کسانی که باید مدام بین تهران و کرج در رفت و آمد باشند مفید است. چون در بین راه قرار دارد و ایستگاه متروی چیتگر در نزدیکی شماست. مطمئن باشید اقامت در هتل بستان تهران برایتان بدل به یک تجربه‌ جدید و منحصر به فرد می‌شود. مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت ۱۴ اتاق خود را تحویل گیرند و قبل از ساعت ۱۲ اقامتگاه خود را تحویل دهند. لازم به ذکر است که هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۵ سال رایگان محاسبه خواهد شد.

اماکن نزدیک به هتل بستان تهران


فاصله تا فرودگاه مهرآباد: ۱۵ دقیقه با با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری غرب تهران: ۱۶ دقیقه با با ماشین
فاصله تا میدان آزادی تهران: ۱۷ دقیقه با با ماشین
فاصله تا برج میلاد تهران: ۲۲ دقیقه با با ماشین
فاصله تا میدان انقلاب تهران: ۲۷ دقیقه با با ماشین
فاصله تا مصلی تهران: ۲۸ دقیقه با با ماشین
فاصله تا نمایشگاه بین المللی تهران: ۲۸ دقیقه با با ماشین
فاصله تا نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب:۳۱ دقیقه با با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه آهن تهران: ۳۲ دقیقه با با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری جنوب تهران: ۳۶ دقیقه با با ماشین


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است