search
menu

هتل بلور تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بلور تهران
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل بلور تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل بلور تهران


هتل بلور در سال ۱۳۴۸ تاسیس شده است و یکی از قدیمی‌ترین هتل های تهران به شمار می‌رود. این هتل ۲ ستاره در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی راحت به جاذبه هایی نظیر بازار تهران و کلیسای سرکیس مقدس، از ویژگی های مثبت آن به شمار می‌رود. همچنین نزدیکی به ادارات مرکزی، هتل بلور را به یک گزینه ایده‌آل برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. فاصله ۱۰ دقیقه‌ای این هتل با ایستگاه مترو و اتوبوس، گشت و گذار در شهر را برای مهمانان آسان کرده است. هتل ۷ طبقه بلور دارای ۴۴ واحد اقامتی است و در مجموع گنجایش پذیرایی از ۱۲۰ مهمان را دارد. چنانچه قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران و سفر به این شهر جذاب را دارید، خواندن اطلاعات این هتل و هتل های دیگر شهر تهران برایتان مفید خواهد بود.

امکانات کلی هتل


هرچند از تاسیس هتل بلور ۵ دهه می‌گذرد، ولی به دلیل نوسازی آن در سال ۱۳۹۶، از امکانات و خدمات به‌روزی برخوردار است. این هتل از لابی، سالن سمینار، رستوران، کافی‌‌شاپ، چایخانه، نمازخانه و کتابخانه تشکیل شده است. یکی از ویژگی های مثبت این هتل که در نگاه اول به چشم می‌آید، کارکنان خوش برخورد و وظیفه شناس است. پرسنل این هتل با دقت ویژه‌ای وظایف خود را انجام داده و از هیچ تلاشی برای ایجاد یک تجربه بی‌نظیر برای مهمانان دریغ نمی‌کنند.
از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، آسانسور، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، فکس، پرینتر، پذیرش ۲۴ ساعته، زنگ هشدار، مینی بار، اتاق تلفن، روزنامه، کپسول آتشنشانی، ویلچر، جعبه کمک های اولیه و دستگاه واکس کفش اشاره کرد. لازم به ذکر است خدمات خانه داری، بیدار باش، لاندری و تهیه بلیط هواپیما در این هتل ارائه می‌شود. در هتل بلور تهران اقامت کودکان زیر ۳ سال رایگان، کودکان ۳ الی ۸ سال نیم بها و کودکان بالای ۸ بزرگسال محسوب می‌شوند.

اتاق های هتل


هتل بلور داری چندین نوع اتاق است که با توجه به تعداد همسفران خود می‌توانید اقدام به رزروشان نمایید. اتاق های دو تخته، سه تخته و سوئیت سه تخته از جمله واحدهای اقامتی این هتل هستند. ناگفته نماند که تمامی واحدهای اقامتی این هتل، گنجایش یک تخت اضافه را دارند و در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

رستوران هتل


با اقامت در هتل بلور می‌توانید روز زیبایتان را با خوردن یک صبحانه کامل در اتاقتان شروع کنید. به یاد داشته باشید که ساعت سرو صبحانه از ۷ تا ۱۰ صبح است. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران داخل هتل تشریف ببرید. رستوران بلور در طبقه هفتم هتل قرار دارد و چشم انداز زیبایی از تهران را به مهمانان عرضه می‌کند. غذاهای این هتل بسیار باکیفیت بوده و منوی رستوران شامل گلچینی از غذاهای ایرانی و فرنگی است. در طبقه اول این هتل یک کافی شاپ به نام کافه پیانو قرار دارد که مکان مناسبی برای گپ زدن با دوستان است؛ انواع نوشیدنی های سرد و گرم به همراه دسرهای لذیذ در این کافه ارائه می‌شود.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل بلور روشن و زیبا هستند و محیط دلنشینی برای گذراندن یک تعطیلات کوتاه مدت هستند. برخی از اتاق ها چشم انداز زیبایی به سمت شهر دارند. تمامی اتاق ها به صورت روزانه نظافت می‌شوند و از امکاناتی مثل مبلمان، دراور، آباژور، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام، دمپایی و لوازم بهداشتی برخوردار هستند.

فاصله هتل بلور تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا گالری هما: ۳۵۰ متر
فاصله تا کلیسای سرکیس مقدس: ۷۰۰ متر
فاصله تا سفارت لبنان: ۹۵۰ متر
فاصله تا پارک هنرمندان: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا پارک لاله: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است