search
menu

هتل بلوط تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بلوط تهران
اماکن نزدیک به هتل بلوط تهران

درباره هتل بلوط تهران


هتل بلوط تهران از هتل‌های ۳ ستاره شهر تهران است. این هتل که دربردارنده بهترین و با کیفیت‌ترین امکانات ممکن است، با انرژی و هیجان بسیار زیادی به استقبال مهمانانش رفته و لحظاتی آکنده از نشاط و شادابی برای تک تک آنها رقم می‌زند. نکته بسیار جالب در مورد این هتل، ساختمان ویلایی آن است که همگان را انگشت به دهان می‌کند. در داخل این بنای مجلل و رویایی، ۱۶ باب اتاق انتظار شما را می‌کشند تا یکی از آنها را برگزینید و خاطرات به یاد ماندنی برای خود بسازید.
افرادی که مختصر آشنایی با شهر تهران دارند، به خوبی می‌دانند که منطقه ولنجک در این شهر بسیار باصفا و دوست‌داشتنی است. اتفاقا Baloot Hotel نیز در این منطقه واقع شده و با آب و هوای بسیار دلنشینی که دارد، برای همه مهمانان خود دلبری می‌کند. از طرفی دیگر، قرار گرفتن هتل بلوط در ولنجک باعث می‌شود که شما از ازدحام و شلوغی عذاب آور شهر تهران فاصله بگیرید و در پایتخت پر همهمه کشور، اقامت بسیار دنج و آسوده‌ای را تجربه نمائید.
اگر در اتاق‌های شیک و لوکس هتل بلوط تهران قدم بگذارید، دکوراسیون این اتاق‌ها شما را محو تماشای خود خواهند ساخت. در تمامی این اتاق‌های امکانات ضروری مثل مبل، تلویزیون، یخچال، چای ساز، حمام و لوازم بهداشتی، با سلیقه و دقت بسیار خاصی فراهم آورده شده‌اند. همچنین با انتخاب هر یک از این اتاق‌ها می‌توان به راحتی از اینترنت بی‌سیم رایگان در فضای آنها استفاده کرد.
هتل بلوط تهران مجهز به یک رستوران دوست داشتنی با ظرفیت ۲۰۰ نفر هم هست. در کنار این رستوران یک کافی شاپ هم می‌توان دید که هر دو با هم عهده‌دار طبخ و سرو بهترین خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها برای مهمانان هستند. اگر اهل ورزش و فعالیت‌های بدنی باشید، سالن ورزشی و امکانات بدنسازی هتل بلوط تهران، فرصت انجام حرکات مختلف ورزشی را کاملا برایتان مهیا خواهند کرد.
از طرفی دیگر، بعد از ورزش هم شما می‌توانید به استخر تر و تمیز این هتل بروید و به انجام شنا و آب تنی بپردازید. البته در این بین از سونا و سرویس ماساژ Baloot Hotel نیز به هیچ وجه نمی‌توان صرف نظر کرد. از دیگر سرویس‌های ارائه شده در هتل بلوط تهران می‌توان به خدمات نظافت روزانه، تهیه بلیط، خشکشویی و تاکسی سرویس اشاره کرد.
البته این نکته هم ناگفته نماند که با اقامت در هتل بلوط تهران می‌توان از پارکینگ این هتل نیز به راحتی و به صورت رایگان استفاده نمود. این پارکینگ ظرفیت ۴۰ خودرو را داشته و امنیت سفر و اقامت مهمانان را در حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد. مهمانان هتل بلوط تهران می‌توانند از نمازخانه این اقامتگاه برای انجام فرایض دینی خود استفاده نمایند.
لازم به ذکر است که در این هتل خدمات پزشکی نیز ارائه می‌شود تا اگر مشکلی برای سلامتی هر یک از مهمانان پیش آمد، در اسرع وقت برطرف شود. ناگفته نماند که تالار پذیرایی هتل بلوط تهران یکی از مجلل‌ترین مکان‌های این اقامتگاه بوده و قابلیت پذیرایی از مهمانان مختلف را به خوبی داراست. در هتل بلوط تهران یک آرایشگاه مردانه هم دایر است تا مهمانان در صورت لزوم از این سرویس نیز برخوردار شوند. مجموع موارد ذکرشده در بالا نشانگر بی‌نظیر بودن هتل بلوط هستند. پس اگر در سفر به شهر تهران به دنبال اقامتی خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی هستید، شک نکنید که هتل بلوط تهران یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود. البته به شرطی که شما عاشق یک هتل رویایی باشید.

اماکن نزدیک به هتل بلوط تهران


فاصله هتل بلوط تهران تا برج میلاد: ۵ کیلومتر
فاصله هتل بلوط تهران تا میدان انقلاب: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل بلوط تهران تا میدان آزادی: ۱۳ کیلومتر
فاصله هتل بلوط تهران تا میدان ولیعصر: ۱۳ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است