search
menu

هتل بهار تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بهار تهران
اماکن نزدیک هتل بهار تهران

درباره هتل بهار تهران


هتل بهار تهران یکی از هتل های سه ستاره تهران موقعیت منحصر به فردی دارد و برای آنهایی که به قصد انجام کارهای اداری به تهران سفر کرده‌اند بسیار مناسب است. آدرس هتل بهار تهران: در خیابان انقلاب یعنی بورس کتابفروشی‌ ها و مراکز دانشگاهی قرار گرفته است اگر شما اهل کتاب و مطالعه باشید هتل بهار تهران یکی از بهترین انتخاب ها برای شما محسوب می شود.
هتل بهار در سال۱۳۹۵ آغاز به کار کرده و به سبب نوساز بودن امکانات جدیدی نیز دارد. هتل در دو طبقه شامل ۴۰ اتاق است که همگی بزرگ و دلبازند. امکاناتی که هتل بهار تهران برای رفاه حال مسافران عزیز تدارک دیده شامل: یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق می باشند. هتل بهار با فراهم آوردن آرامش و آسایش با مدرنترین امکانات شامل ۴۰ واحد اقامتی شامل سوئیت و اتاق های مجلل و مدرن است.
اتاق های هتل بهار تهران هم برای مهمانان ایرانی و هم خارجی آماده سازی شده اند همچنین دارای تنوع هستند از جمله: اتاق یک تخته: سایز اتاق: ۱۸ مترمربع است لازم به ذکر است که این اتاق قابلیت نفر اضافه ندارد. اتاق دو تخته دبل: دارای یک تخت دو نفره است که سرویس نفر اضافه به صورت تشک می باشد. اتاق سه نفره: (دارای سه تخت یک نفره) سالن نشیمن و آشپزخانه بدون امکان پخت و پز می باشد.
سوئیت برای چهار نفر: (دارای یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره،) سالن نشیمن و آشپزخانه بدون امکان پخت و پز می باشد. سرویس نفر اضافه به صورت تشک می باشد. لازم به ذکر است که پراکندگی واحد ها در طبقات اول و دوم می باشد. همه اتاق ها دارای امکانات مشترکی نظیر: تلويزيون LED، صندوق امانات، تلفن، مبلمان، قفل الكترونيك درب اتاق، يخچال، كف پوش پاركت، كف پوش موكت، حمام ، لوازم بهداشتی رایگان، سرويس فرنگي،چیلر و بهترین سیستم کنترل دما هستند.
از هتل تا خیابان بهار که بورس لباس کودک و نوزاد است ۵ دقیقه پیاده بیشتر راه نیست و وجود ایستگاه اتوبوس BRT و ایستگاه مترو دروازه دولت دسترسی به نقاط مختلف شهر را بسیار آسان کرده است.رستوران هتل بهار تهران نیز با رویکرد خدمات ویژه در حوزه هتلداری و گردشگری آماده ارائه خدمات به شما سروران گرامی می باشد. غذاهای متنوع رضایت مهمانان هتل را همواره جلب کرده است.
مهمانان عزیز توجه نمایند هتل فاقد آسانسور است. بد نیست بدانید که مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت ۱۴ اتاق خود را تحویل گیرند و قبل از ساعت ۱۲ هتل بهار تهران را تحویل دهند. جالب است بدانید که هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۳ سال رایگان محاسبه خواهد شدلازم به ذکر است که قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه هتل بهار تهران در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

اماکن نزدیک هتل بهار تهران


فاصله هتل بهار تهران تا عمارت مسعودیه: ۷ دقیقه
فاصله هتل بهار تهران تا باغ موزه نگارستان: ۸ دقیقه
فاصله هتل بهار تهران تا موزه مقدم: ۱۰دقیقه
فاصله هتل بهار تهران تا کاخ گلستان: ۱۳ دقیقه
فاصله هتل بهار تهران تا فانوس دریایی: ۱۶ دقیقه
فاصله هتل بهار تهران تا کاروانسرای خانات: ۱۶


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است