search
menu

هتل اورین تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اورین تهران
امکانات اتاق های هتل اورین تهران
رستوران و کافی شاپ هتل
امکانات و خدمات هتل
اماکن نزدیک هتل

درباره هتل اورین تهران


هتل اورین تهران نسبتاً قدیمی و کهنه کار در عرصه هتلداری و مهمان نوازی است که از سال ۱۳۷۸ پا به عرصه هتلداری گذاشته و از آن زمان تا کنون پذیرای مهمانان و مسافرانی است که با خرید بلیط هواپیما عازم تهران شده اند. اورین گرچه هتلی دو ستاره است اما اقامت در آن برای آن هایی که با مراکز فرهنگی و کتابخانه ها سر و کار دارند پیشنهاد می شود؛ چون موقعیت مکانی هتل به گونه ای است که به دانشگاه تهران و کتابفروشی های اطراف آن دسترسی آسانی خواهند داشت.
علاوه بر این با اقامت در این هتل بسیاری از جاهای دیدنی تهران مانند موزه فرش، موزه هنرهای زیبا و تئاتر شهر در فاصله چند قدمی تان خواهد بود. این هتل در سال ۱۳۹۱ برای افزایش امکانات و بالا بردن سطح خدمات خود تحت مرمت و بازسازی قرار گرفت. هتل اورین تهران را به مسافرانی که می خواهند بلیط هواپیمای تهران خریده و سفر به پایتخت داشته باشند اما از طرفی می خواهند در هزینه های سفر هم صرفه جویی کنند پیشنهاد می شود.

امکانات اتاق های هتل اورین تهران


اورین هتلی ۶ طبقه با ۵۹ اتاق است که در تمامی آن ها خدمات و امکانات مختلفی را به مهمانان خود ارائه می دهد. تمامی اتاق های این هتل دو ستاره مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و خدماتی مانند روم سرویس و صبحانه در اتاق ها ارائه می شود. همه اتاق ها مبله و مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش هستند پس نگران سرما و گرمای هوا نباشید. سیستم گرمایش هتل و سیستم سرمایش آن اسپلیت است. برای اینکه حوصله تان داخل اتاق ها سر نرود در همه اتاق ها تلویزیون ال ای دی قرار داده شده تا مهمانان با تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی سرگرم شوند. یخچال، آباژور، آب رایگان، کمد لباس، حمام، میز و صندلی و رخت آویز از دیگر امکانات اتاق ها است.
بد نیست بدانید که مهمانان داخل اتاق ها نیز به اینترنت رایگان و نامحدود هتل دسترسی خواهند داشت همچنین سرویس بهداشتی اتاق ها مجهز به لوازم بهداشتی مانند شامپو، صابون، خمیردندان و مسواک است. اگر یادتان رفته که حوله یا دمپایی با خود بیاورید اصلا نگران نباشید چون تمامی اتاق ها دارای حوله و دمپایی هستند. سرویس بهداشتی داخل اتاق ها سرویس فرنگی و حمام به صورت دوش است. اتاق های هتل اورین امکان اضافه کردن تخت اضافه را ندارند.

رستوران و کافی شاپ هتل


هتل اورین رستورانی دارد که با انواع غذاهای ایرانی خوشمزه آماده پذیرایی از مهمانان است. این هتل علاوه بر رستوران کافی شاپی با محیطی بسیار گرم و دوستانه دارد که مجموعه ای از نوشیدنی ها و اسنک های سبک را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

امکانات و خدمات هتل


اورین به نسبت دو ستاره بودن از خدمات و امکانات خوب و قابل قبولی را ارائه می دهد. به طور مثال برای مهمانی که با خرید بلیط هواپیما تهران سفر کرده اند و در این هتل اقامت دارند خدمات تاکسی سرویس ارائه می شود تا بتوانند بدون دردسر به نقاط مختلف شهر بروند. از طرفی برای مهمانی که با خودروی شخصی خود سفر کردند پارکینگ سرپوشیده رایگان در نظر گرفته شده است البته بد نیست بدانید که ظرفیت پارکینگ بسیار محدود و در حد ۱۰ خودرو است. اورین خدمات و امکاناتی مانند خدمات بیدار باش، اتاق چمدان، پرینتر و فکس، زنگ هشدار و خدمات نظافت روزانه را به مهمانان خود ارائه می دهد.بد نیست بدانید که اورین دارای آسانسور بوده و پذیرش ۲۴ ساعته دارد.

اماکن نزدیک هتل


فاصله تا خیابان انقلاب: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان ولیعصر: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ مرمر: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا عمارت مسعودیه: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه دوران اسلامی: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است