search
menu

هتل اطلس تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اطلس تهران
اماکن نزدیک به هتل اطلس تهران

درباره هتل اطلس تهران


هتل اطلس تهران از هتل‌های ۳ ستاره شهر تهران است که مد نظر عده زیادی از مسافران و گردشگران پایتخت قرار می‌گیرد. این هتل دوست‌داشتنی با ساختمان ۴ طبقه خود، به نقطه‌ای متمایز و کاملا برجسته در شهر تهران تبدیل شده است. در داخل این ساختمان باشکوه، ۴۰ باب اتاق بسیار زیبا گنجانده شده تا مهمانان Atlas Hotel گزینه‌های مختلفی را پیش روی خود داشته باشند.
این اتاق‌ها که شیرازه اصلی هتل اطلس تهران در رقم زدن اقامتی رویایی برای مهمانان محسوب می‌شوند، در بردارنده امکاناتی مثل حمام، تلویزیون، لوازم بهداشتی، یخچال، مبل و سایر ملزومات اساسی برای راحتی مهمانان هستند. اما مهم‌ترین نکته در مورد اتاق‌های هتل اطلس تهران، فضای دنج و آرامش‌بخش آنهاست. طوری که گویی این اتاق هر روز عصاره عشق و آرامش به در و دیوار این اتاق‌ها تزریق می‌گردد.
جدا از این اتاق‌ها، اقامت در هتل اطلس تهران، فرصت لذت بردن از فضا و غذاهای خوش‌طعم رستوران هتل را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. آشپزهای این رستوران، در طبخ انواع غذاهای سالم، مقوی و لذیذ بسیار ماهر و چیره‌دست بوده و با هنری که از خودشان در بشقاب غذای مشتریان بر جای می‌گذارند، رضایت آنها را به طور کامل جلب می‌کنند.
هتل اطلس تهران مجهز به یک پارکینگ بسیار خوب با ظرفیت ۱۰ خودرو نیز هست. البته استفاده از این پارکینگ منوط به پرداخت هزینه می‌باشد. در لابی این هتل می‌توانید شما ساعت‌ها بنشینید و از فضا لذت ببرید. ضمنا، در این مکان می‌توانید از اینترنت بی‌سیم رایگان نیز به صورت نامحدود استفاده نمایید. البته این بدین معنا نیست که اینترنت بی‌سیم هتل اطلس تهران فقط در لابی آن در دسترس است. بلکه این سرویس در اتاق‌های اقامتگاه مد نظر نیز کاملا در دسترس بوده و فرصت وصل شدن به دنیای عظیم فضای مجازی را تقدیم مهمانان می‌کند.
حتی نکته جالب‌تر اینکه، هتل اطلس تهران دارای کافی نت هم هست. این یعنی شما حتی اگر گوشی، تبلت یا لپ تاپ خودتان را هم همراه نداشته باشید، باز دستتان از فضای مجازی کوتاه نخواهد بود. هتل اطلس تهران با سرویس‌های بی‌نظیر و با کیفیت خود شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این سرویس‌ها که با نهایت دقت و تمرکز توسط کارکنان مجرب Atlas Hotel ارائه می‌شوند، شامل خدمات باربری، تاکسی سرویس، خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه و سایر خدمات بسیار خوبی هستند که با اقامت در هتل اطلس تهران، الزام برخورداری از آنها را کاملا حس خواهید کرد.
مهمانان طبقات بالای هتل اطلس تهران می‌توانند از آسانسور این هتل برای اجتناب از پله نوردی استفاده نمایند. همچنین بهره‌مندی از نمازخانه اقامتگاه برای انجام فرایض دینی در هتل اطلس تهران، رونق بسیار زیادی دارد. سرو صبحانه‌ای لذیذ در ساعت ابتدایی، قرارگیری در یکی از بهترین قسمت‌های شهر تهران و چندین مورد دیگر نیز همگی از مزایای هتل اطلس تهران هستند که اشاره به تک تک آنها از حوصله متن خارج خواهد بود. بنابراین با یک نگاه اجمالی می‌توان گفت که انتخاب هتل اطلس تهران می‌تواند حرکتی بسیار مناسب و معقول برای انجام سفری ارزان‌قیمت و آسوده به شهر تهران باشد. زیرا این هتل، بر خلاف خیلی از اقامتگاه‌های مجلل با امکانات مشابه، قیمت بسیار خوبی دارد.

اماکن نزدیک به هتل اطلس تهران


فاصله هتل اطلس تهران تا میدان هفت تیر: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل اطلس تهران تا بهارستان: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل اطلس تهران تا خیابان انقلاب: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل اطلس تهران تا عمارت دارالفنون: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل اطلس تهران تا کاخ گلستان: ۴.۴ کیلومتر
فاصله هتل اطلس تهران تا بازار بزرگ تهران: ۴.۵ کیلومتر
فاصله هتل اطلس تهران تا البرز: ۵ کیلومتر
فاصله هتل اطلس تهران تا مصلی: ۵ کیلومتر
فاصله هتل اطلس تهران تا ترمینال غرب: ۹ کیلومتر
فاصله هتل اطلس تهران تا تجریش: ۱۲ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است