search
menu

هتل آتانا تهران

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آتانا تهران
اماکن نزدیک به هتل آتانا تهران

درباره هتل آتانا تهران


هتل آتانا تهران از تازه ترین هتل های پایتخت است که در قلب تجاری شهر واقع شده است. این هتل که در سال ۹۸ و طی مراسم باشکوهی توسط رئیس جمهور افتتاح شد در خیابان طالقانی غربی بنا شده، همان خیابان بزرگی که شریان اصلی تجاری پایتخت به حساب می آید. خیابان طالقانی غربی یا تخت جمشید سابق را به عنوان وال استریت ایران می شناسند چون از ساختمان اصلی بانکها گرفته تا وزارت نفت، وزارت کشاورزی، وزارت صنایع و معادن تا سازمان بازرسی و ده ها مراکز تجاری و اداری در این خیابان عریض و طویل قرار گرفته اند. این یعنی ایده‌آل‌ترین مکان برای کسانی که به خاطر سفر کاری به پایتخت آمده اند.
هتل ۴ ستاره آتانا تهران که فعالیتش در این عرصه هنوز به یک سال نرسیده با امکاناتی کاملا به روز و بهره مندی از بهترین تجهیزات و تکنولوژی از مهمانان خود میزبانی می کند. ساختمان ۱۴ طبقه هتل در ۸۵ واحد اقامتی پذیرای مهمانانش است که نصف این طبقات تنها به امکانات هتل اختصاص دارند؛ از جمله ۲ رستوران بزرگ، تالارهای مجلل، سالن آمفی تئاتر، مجموعه ورزشی، سالن سلامت، پارکینگ و حمام ترکی. ۶ طبقه هتل آتانا تهران نیز به بخش اقامتی آن اختصاص دارد و این ۸۵ واحد اقامتی در قالب اتاق های یک تا ۲ نفره و سوئیت در اختیار مهمانان قرار می گیرد؛ اتاق هایی که هر کسی هر آنچه از یک فضای اقامتی شیک و مدرن انتظار دارد در آن خلاصه شده است.
فضای دلباز اتاق ها بسته به نوع اتاق با امکانات متفاوتی مجهز شده اند اما همه آن ها دارای اینترنت پرسرعت، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سرویس فرنگی، مبلمان، میز، چای ساز، یخچال، مینی بار، کمد لباس، صندوق امانات، حمام، لوازم استحمام، سیستم سرمایشی و گرمایشی و رخت آویز هستند. با اینکه فضای صمیمی و راحت تمامی اتاق ها موجبات آسایش و آرامش مهمانان را فراهم می کنند ولی برخی از آن ها برای کسانی طراحی شده که اقامت در مکان های مجلل را می پسند. مثلا اتاق های دبل کینگ هتل آتانا تهران با تراسی مشجر، وان و چیدمانی باشکوه برای اقامت های رویایی بهترین انتخاب هستند یا سوئیت های هتل که با سرویس آشپزخانه مستقل، بالکن گل کاری شده و وان جکوزی از هر لحظه اقامت مهمانان یک خاطره فراموش نشدنی می سازد.
تالارها و سالن های هتل آتانا تهران با چیدمان های مختلف برای سلایق متفاوت در نظر گرفته شده اند که بزرگ ترین آن ها ظرفیت ۲۲۰ نفر را دارد. به این ترتیب مهمانانی که برای سفرهای کاری آمده باشند از هر نظر در هتل آتانا تهران آسایش خواهند داشت. گفتنی است که رستوران ایرانی نگین در طبقه اول هتل واقع شده که انواع غذاهای ایرانی لذیذ را طبخ می کند و کسانی که تمایل داشته باشند وعده های غذایی خود را در جای متفاوتی میل کنند می توانند به رستوران کنتیننتال بام هتل بروند، جایی که می توانند به هنگام صرف غذا از چشم اندازهای زیبای شهر به خصوص در شب بهره مند شوند.
اما امکانات و خدمات هتل به همین موارد ختم نمی شوند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته در خصوص اموری همچون ترانسفر رفت و برگشت، خدمات تهیه بلیط، روزنامه، صندوق امانات، اتاق چمدان و لاندری مشتاقانه راهنمایی های لازم را انجام می دهد تا اقامت در هتل آتانای تهران را به بهترین خاطره اقامتی مهمانانش تبدیل کند.

اماکن نزدیک به هتل آتانا تهران


فاصله هتل آتانا تهران تا میدان ولیعصر: ۸۵۰ متر
فاصله هتل آتانا تهران تا دانشگاه تهران:‌۱ کیلومتر
فاصله هتل آتانا تهران تا میدان انقلاب: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل آتانا تهران تا موزه هنرهای معاصر تهران: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل آتانا تهران تا عمارت مسعودیه: ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل آتانا تهران تا پل طبیعت: ۶.۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است