search
menu

هتل آرامیس تهران

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آرامیس تهران
اماکن نزدیک به هتل آرامیس تهران

درباره هتل آرامیس تهران


هتل آرامیس تهران، هتلی چهار ستاره در قلب شهر دیدنی تهران است که با داشتن امکاناتی مدرن و کادری مجرب، از بهترین گزینه‌های اقامتی در این شهر بشمار می‌رود. این هتل از ۱۳۳ اتاق در ۹ طبقه تشکیل شده و قادر است طیف مختلفی از گزینه‌های اقامتی، اعم از واحدهای یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های مجلل و مدرن را به میهمانان خود ارائه دهد. اما چه مواردی هتل بوتیک تجاری آرامیس تهران را به هتلی متفاوت و پرطرفدار تبدیل کرده است؟ پاسخ ساده است: امکانات بی‌شمار، خدمات متنوع، کارکنان مجرب و موقعیت مکانی بسیار مطلوب. هتل آرامیس تهران نه تنها از تمامی امکانات هتل‌های چهارستاره از قبیل: پارکینگ رایگان (با ظرفیت ۳۵ خوردو)، رستوران (با گنجایش ۱۰۰ نفر)، کافی‌شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، آسانسور، دستگاه واکس کفش، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، فکس و اتاق چمدان برخوردار است، بلکه خدمات مختلف و بی‌شماری نظیر پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات ماساژ، خانه‌داری، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، شبکه پخش فیلم، بیدارباش و غیره را به میهمانان خود عرضه می‌دارد.
گفتنی است که میهمانان هتل آرامیس تهران هر روز صبح می‌توانند به رستوران هتل واقع در طبقه دوم مراجعه کرده و صبحانه لذیذ خود را در فضایی بسیار آرامش‌بخش میل کنند. برای ناهار و شام نیز، رستوران هتل آرامیس که به رستوران چوچاق معروف است، با لیست بلندبالایی از غذاهای مختلف سنتی، دریایی و فرنگی قادر است نیاز میهمانان را به یافتن رستورانی باکیفیت و تمیز برطرف سازد. علاوه بر رستوران، کافی‌شاپ هتل نیز با ظرفیت ۱۵۰ نفر قادر است در تمام ساعات روز به میهمانان هتل خدمات رسانی کرده و انواع مختلفی از ویتامینه‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده و به میهمانان عزیز هتل ارائه کند.
در مورد اتاق‌های هتل آرامیس تهران باید گفت که همان‌طور که در تصاویر نیز قابل مشاهده است، تمامی واحدهای اقامتی هتل آرامیس، از فضایی بسیار دل‌نشین و زیبا برخوردار بوده و به مدرن‌ترین اسباب و لوازم اقامتی مجهز شده‌اند. بی‌تردید اقامت در هتلی با اتاق‌هایی نورگیر و دکوراسیونی جذاب و دیدنی که از لوازم مجللی نظیر مبلمان، تخت‌خواب راحت، یخچال، دراور، چای ساز، میزتحریر، آباژور، صندوق امانات، کمدلباس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون، تلفن، پاورسوئیچ، سیستم اطفاء حریق و تهویه مطبوع تشکیل شده‌اند، لذت شیرینی است که تنها میهمانان هتل آرامیس تهران طعم آن را تجربه خواهند چشید. علاوه بر این‌ها، اینترنت وایفای هتل، همواره به صورت رایگان و در تمام نقاط آن در دسترس میهمانان هتل قرار داشته و با سرعت بالای خود، گشت و گذاری لذت‌بخش را پیشکش میهمانان هتل آرامیس می‌کند.
هتل آرامیس تهران با قرار گرفتن در منطقه‌ای توریستی و تجاری، بی‌تردید یکی از برترین انتخاب‌ها برای افرادی است که تمایل دارند در مکانی نزدیک به اماکن تفریحی و مراکز خرید تهران اقامت کنند. میهمانان با اقامت در هتل آرامیس تهران به راحتی قادر خواهند بود در ظرف کمتر از ۳۰ دقیقه به اماکن مختلفی نظیر مجموعه ورزشی آزادی تهران، میدان آزادی، دانشگاه تهران، موزه ملی ایران، پاساژ علاء الدین، مصلی امام خمینی و بیمارستان‌های امام حسین، دکتر شریعتی و نور دسترسی داشته باشند.
با توجه به امکانات متنوع و خدمات فراوان هتل آرامیس تهران باید گفت که این هتل از تمامی معیارهای هتلی بسیار خوب برخوردار بوده و قادر است اقامت آسوده و آرامش‌بخشی را برای هر گردشگری رقم بزند.

اماکن نزدیک به هتل آرامیس تهران


فاصله هتل آرامیس تهران تا چهار راه ولیعصر: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل آرامیس تهران تا دانشگاه تهران: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل آرامیس تهران تا بیمارستان دکتر شریعتی: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل آرامیس تهران تا موزه ملی ایران: ۵.۴ کیلومتر
فاصله هتل آرامیس تهران تا بازار بزرگ تهران: ۶.۳ کیلومتر
فاصله هتل آرامیس تهران تا میدان آزادی: ۱۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل آرامیس تهران تا مجموعه ورزشی آزادی: ۱۶.۷ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است