search
menu

هتل آرامش تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آرامش تهران
امکانات و خدمات عمومی هتل آرامش تهران
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرامش تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آرامش تهران


هتل آرامش در خیابان فاطمی شهر تهران قرار دارد. هتل آرامش از هتل‌های ۲ ستاره تهران بوده و گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامت به شمار می‌رود. با اقامت در Aramesh Hotel تعطیلات خود را در فضایی مدرن و جذاب سپری خواهید کرد. در این هتل امتیازات متعددی برای مهمانان فراهم شده است. نزدیکی به ساختمان‌های اداری مهم شهر تهران یکی از مزیت‌های اقامت در هتل آرامش است. همچنین با انتخاب این هتل دسترسی خوبی به جاهای دیدنی تهران خواهید داشت. موزه فرش ایران تنها ۹۰۰ متر تا هتل فاصله دارد و موزه هنرهای معاصر تهران در ۱.۳ کیلومتری هتل قرار گرفته است. اگر شما هم قصد بازدید از جاذبه‌های تهران را دارید، پیشنهاد ما خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران و سفر به این شهر جذاب است. هتل آرامش انتخابی خوب برای سفرهای دونفره است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آرامش تهران


در هتل آرامش تهران امکانات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت، امکان ارتباطی راحت را برایتان فراهم خواهد کرد. پذیرش هتل آرامش ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدماتی نظیر اتاق چمدان و تاکسی سرویس به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل آرامش چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۳ و چک‌اوت از ساعت ۱۱ تا ۱۲ انجام می‌گیرد. کادر حرفه‌ای هتل با مسئولیت‌پذیری تمام برای ایجاد اقامتی راحت در تلاش هستند. این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی بوده و اقامت کودکان زیر ۷ سال رایگان است. امکاناتی نظیر فکس، فتوکپی، پرینتر و نزدیکی به ادارات، هتل آرامش را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. ناگفته نماند این هتل برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان آسانسور، صندوق امانات، کپسول آتش‌نشانی و سیستم اعلام حریق را نام برد. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری نظیر خشک‌شویی، اتو، لاندری و واکس کفش بهره‌مند شوید. فرودگاه مهرآباد ۹ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل آرامش دارای ۱۰ واحد اقامتی مدرن و زیبا است. نورپردازی زیبا و مبلمان روشن، فضای دل‌بازی را برای اقامت ایجاد کرده‌اند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل سوئیت دوتخته دوبل، سوئیت دوتخته تویین و سوئیت سه‌تخته است. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل سوئیت‌ها گنجانده شده است. هر ۱۰ واحد این مجموعه عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع است. از امکانات دیگر موجود در سوئیت‌ها می‌توان به مینی‌بار، یخچال، چای‌ساز، مبلمان، میز غذاخوری، کمد لباس و صندوق امانات اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. برخی از واحدها ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و سرویس اضافه در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


هتل آرامش انتخابی عالی برای گشت‌و‌گذار در شهر است. با انتخاب این هتل به راحتی می‌توانید از مراکز مهم شهر تهران بازدید کنید. سینما‌ها، پارک‌ها و موزه‌های متنوعی در نزدیکی این هتل قرار دارند که با گردشی کوتاه در اطراف هتل با آنها روبرو خواهید شد.

رستوران هتل


رستوران هتل آرامش در طبقه همکف قرار دارد و برای هر سه وعده غذایی آماده پذیرایی از مهمانان عزیز است. البته این هتل خدمات روم سرویس نیز به مهمانان ارائه می‌کند و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید. برای صبحانه انواع مربا، پنیر و نوشیدنی سرو می‌شود. منوی ناهار و شام شامل انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، کبابی و فست‌فود است. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. کافه هتل آرامش فضای لوکسی دارد و گزینه‌ خوبی برای گذراندن اوقات فراغت است. انواع نوشیدنی‌های سرد، گرم و کیک‌های خوشمزه همراه با موسیقی ملایمی در کافی‌شاپ هتل آرامش سرو می‌شوند.

فاصله هتل آرامش تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه فرش ایران: ۹۰۰ متر
فاصله تا موزه هنرهای معاصر تهران: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان ولیعصر: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا تئاتر شهر: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا تالار وحدت: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه مقدم: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه جواهرات ملی ایران: ۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است