search
menu

هتل آماتیس تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آماتیس تهران
موقعیت هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات هتل
اماکن و جاهای نزدیک به هتل آماتیس تهران

درباره هتل آماتیس تهران


هتل آماتیس تهران از دیگر هتل های قدیمی تهران که در دوران قبل از انقلاب با نام هتل آمریکا شناخته می‌شد و پس از انقلاب به هتل رستوران صحرا تغییر نام داد. در سال ۱۳۹۸ این‌ هتل برای افزایش سطح خدمات و بالا بردن کیفیت امکانات خود تحت مرمت و بازسازی قرار گرفت. در طی همین بازسازی ها بود که مسئولان هتل تصمیم گرفتند نام هتل را برای یک بار دیگر تغییر دهند و اینگونه شد که هتل رستوران صحرا به هتل آماتیس تغییر نام داد. آماتیس پس از بازسازی ها و مرمت ها پذیرای گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما چند روزی را مهمان تهرانی ها شده اند.

موقعیت هتل


هتل آماتیس از جمله هتل هایی است که ایده آل ترین موقعیت مکانی را به خود اختصاص داده است. این هتل در سال ۱۳۳۱ درست در مرکز شهر تهران در خیابان طالقانی افتتاح شد و مزیت دسترسی به بسیاری از جاهای دیدنی تهران و مراکز دولتی و تجاری را به خود اختصاص داد. اگر با اهداف کاری سفری به تهران خواهید داشت و دنبال رزرو بلیط هواپیما چارتر و هتل هستید، بد نیست هتل آماتیس را به عنوان یکی از گزینه‌های اقامتی در نظر داشته باشید.

امکانات اتاق های هتل


آماتیس با اینکه هتلی میان رده است اما امکانات خوبی را در اتاق های خود ایجاد کرده است. تمامی اتاق های این هتل سه ستاره مبله بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. در تمامی اتاق ها خدمات روم سرویس و صبحانه ارائه می شود. اگر از جمله افرادی هستید که چای یا قهوه بخش جدا نشدنی زندگیتان شده بد نیست بدانید که تمامی اتاق های هتل آماتیس مجهز به چای ساز همچنین اگر مدارک و اشیا گرانبها و ارزشمند ای همراه خود دارید که امنیتش دغدغه بزرگی برایتان در سفر است نگران نباشید چون همه اتاق های هتل دارای صندوق امانات هستند و شما می توانید اشیا و مدارک ارزشمند را در امنیت کامل داخل اتاق نگه دارید‌. برای اینکه حوصله تان سر نرود آماتیس امکان دسترسی مهمانان به اینترنت هتل را ایجاد و نیز داخل اتاق ها تلویزیون با شبکه پخش فیلم قرار داده است.
سرویس بهداشتی داخل اتاق ها فرنگی است اما مهمانان می توانند در لابی هتل به سرویس بهداشتی ایرانی نیز دسترسی داشته باشند. حمام اتاق ها به صورت دوش و دارای لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند صابون، شامپو، مسواک و خمیردندان است. اگر یادتان رفته حوله و سشوار همراه خود بیاورید نگران نباشید چون این دو وسیله در حمام تمامی اتاق ها قرار داده شده است. یخچال، میز تحریر، تلفن و مینی بار با هزینه از دیگر امکانات داخل اتاق های هتل آماتیس هستند. بد نیست بدانید که ویو برخی از اتاق های هتل آماتیس رو به خیابان است و برخی از اتاق ها پنجره ای رو به نورگیر و راهرو دارند و اگر نور و ویوی اتاق برای تان مهم است بد نیست هنگام رزرو اتاق به این مسئله تاکید داشته باشید.

امکانات و خدمات هتل


این هتل میان رده تهرانی شاید زرق و برق هتل های پرستاره و لوکس را نداشته باشد اما به نسبت ستاره هایش تلاش کرده تا امکانات و خدمات شایسته ای را به مهمانان خود ارائه دهد. مهمانانی که در هتل آماتیس اقامت دارند می ‌توانند از خدمات اتاق چمدان، زنگ هشدار، آسانسور، خدمات خانه داری، خدمات بیدارباش، خدمات خشکشویی و غیره استفاده کنند. اگر از آن دست مهمانی هستید که با خرید بلیط هواپیما به تهران سفر کرده اید و در این شهر خودروی شخصی ندارید می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنید.

اماکن و جاهای نزدیک به هتل آماتیس تهران


فاصله تا باشگاه افسران: ۴ کیلومتر
فاصله تا خانه پروین اعتصامی: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا بوستان ورشو: ۲ کیلومتر
فاصله تا عمارت مسعودیه: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه دوران اسلامی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ مرمر: ۴.۷ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است