search
menu

هتل البرز تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل البرز تهران
اماکن نزدیک به هتل البرز تهران

درباره هتل البرز تهران


هتل البرز تهران از هتل‌های ۳ ستاره شهر تهران است که با مهمان‌نوازی بی‌نظیر خود، عموم کسانی را که قدم در این اقامتگاه می‌گذارند را حیرت‌زده می‌کند. این هتل با یک ساختمان ۵ طبقه و بسیار مجلل و ۸۴ باب اتاق شیک و دلنشین به استقبال مهمانانش رفته و اقامتی رویایی برای آنها رقم می‌زند. از امکانات ارائه شده در فضای داخلی اتاق‌های بی‌نظیر Alborz Hotel می‌توان به یخچال، میز تحریر، آباژور، مبل، کمد، مینی‌بار، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی اشاره کرد.
نکته جالب در مورد این اتاق‌ها، امکان استقاده از اینترنت بی‌سیم در داخل آنهاست. همچنین صندوق امانات در داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق، تلفن، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز در اتاق‌های هتل البرز تهران تعبیه شده‌اند تا مهمانانی که وارد این اتاق‌ها می‌شوند، دیگر هیچ کم و کسری نداشته باشند.
هتل البرز تهران مجهز به آسانسور است. بنابراین اقامت در طبقات بالای آن نه تنها مشکل‌ساز نبوده، بلکه با حضور در اتاق‌های طبقات بالایی می‌توان از چشم‌انداز شهر در این اتاق‌ها لذت برد. صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، دستگاه‌های فکس و کپی، اتاق چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته هتل البرز تهران، دیگر بخش‌های این اقامتگاه هستند که دست در دست هم داده‌اند و با کمک یکدیگر، رفاه و راحتی را ارزانی مهمانان کرده‌اند.
جالب است بدانید که در رستوران هتل البرز تهران می‌توان بهترین و لذیذترین غذاها را میل کرد. این رستوران که فضایی فوق‌العاده آرامش‌بخش دارد، با ظرفیت ۱۵۰ نفره خود می‌تواند میزبان مهمانی‌های بزرگ شما نیز باشد. البته برای تجربه یک مکان آرامش‌بخش دیگر شما می‌توانید سری هم به کافی شاپ دوست‌داشتنی هتل البرز بزنید. پارکینگ هتل البرز تهران ظرفیت میزبانی از ۱۴ خودرو را دارد.
این پارکینگ که تعبیه شدنش باعث افزایش مرغوبیت هتل البرز تهران شده است، به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. از سرویس‌های بسیار خوب ارائه شده در Alborz Hotel می‌توان به نظافت روزانه، خدمات خشکشویی و تاکسی سرویس اشاره کرد. در کنار همه این عوامل، قرار گرفتن هتل البرز تهران در یکی از بهترین نقاط پایتخت به عصاره‌ای برای افزایش راحتی مهمانان تبدیل شده است. زیرا دسترسی به خیابان‌های اصلی و نقاط مشهور تهران از این هتل بسیار راحت است. در واقع، کسانی که تجربه سفر به شهر تهران را دارند، به خوبی می‌دانند که خیابان وصال شیرازی بسیار به میدان انقلاب و میدان ولیعصر نزدیک است.
این یعنی اگر اهل فعالیت‌های فرهنگی هستید، هتل البرز تهران بهترین گزینه برای شما خواهد بود. زیرا با اقامت در این هتل، دسترسی شما به تئاتر شهر نیز بسیار راحت و سریع خواهد بود. در مورد هتل البرز تهران بد نیست این را هم بدانید که هم زمان تخلیه و هم زمان تحویل اتاق در آن ساعت ۱۴ است. به طور خلاصه، اگر به دنبال اقامتی ارزان و با کیفیت هستید، پیشنهاد دوستانه ما به شما هتل البرز تهران خواهد بود. .
زیرا شکی نیست که امکانات فراوان این هتل و هزینه پایین اقامت در آن، باعث جلب رضایت تمامی مهمانان می‌شود. پس بدون تردید، اگر شما هم مهمان هتل زیبا و دوست‌ داشتنی البرز تهران بشوید، با حضور در اتاق‌های باصفای این هتل و استفاده از امکانات متنوع آن، خاطرات بسیار خوشی از سفر به تهران در ذهن شما ثبت خواهد شد.

اماکن نزدیک به هتل البرز تهران


فاصله هتل البرز تهران تا میدان ولیعصر: ۲ کیلومتر
فاصله هتل البرز تهران تا کاخ گلستان: ۵ کیلومتر
فاصله هتل البرز تهران تا موزه رضا عباسی:۸ کیلومتر
فاصله هتل البرز تهران تا فرودگاه مهرآباد: ۸ کیلومتر
فاصله هتل البرز تهران تا برج میلاد: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل البرز تهران تا میدان آزادی: ۱۱ کیلومتر
فاصله هتل البرز تهران تا مجموعه سعدآباد: ۱۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است