search
menu

هتل لیوادر تالش

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل لیوادر تالش
امکانات کلی هتل لیوادر تالش
انواع اتاق های هتل و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل لیوادر تالش تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل لیوادر تالش


هتل لیوادر تالش از هتل‌های ۳ ستاره شهرستان تالش است. تالش از شهرهای پرجمعیت استان گیلان و قطب اکو توریسم ایران است. این شهر به دلیل جاذبه‌های طبیعی بکر و فراوان یکی از مقاصد محبوب گردشگران محسوب می‌شود؛ شما هم می‌توانید با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت به راحتی به این شهر زیبا سفر کرده و از جاذبه‌های تالش بازدید کنید. خوشبختانه شهر تالش به علت توریستی بودن ناحیه، دارای هتل‌های خوب و باکیفیتی است که می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید. هتل لیوادر یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت است که با انتخاب آن می‌توانید تعطیلات خوبی را سپری کنید. فضای سرسبز کنار هتل و چشم‌انداز زیبای آن به سمت جنگل محیط آرامش‌بخشی برای مهمانان ایجاد می‌کند. هتل لیوادر در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده و از کیفیت خوبی برخوردار است. از ویژگی‌های جذاب این هتل موقعیت مکانی عالی و نزدیکی به جاهای دیدنی تالش است، به طوری که با اقامت در هتل لیوادر به راحتی می‌توانید از تمام جاذبه‌های تالش بازدید کنید. هتل لیوادر به دلیل داشتن سوئیت‌های چند نفره از گزینه‌های خوب و مقرون به صرفه برای خانواده‌های پرجمعیت است. اگر قصد سفر به تالش دارید، خواندن اطلاعات هتل لیوادر و سایر هتل‌های تالش به انتخاب محل اقامتی مناسب کمک خواهد کرد.

امکانات کلی هتل لیوادر تالش


هتل لیوادر یک ساختمان ۵ طبقه است. به منظور رفاه حال مهمانان امکانات رفاهی متنوعی در این هتل برای مهمانان فراهم شده است. از امکانات اساسی هتل لیوادر می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. فضای سبز هتل مناسب برای قدم زدن و بازی کودکان است. اگر با خودروی شخصی به تالش سفر نمی‌کنید، می‌توانید با بهره‌گیری از تاکسی سرویس به راحتی به جاهای دیدنی تالش بروید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان لابی، تراس، نمازخانه، سالن چندمنظوره، فکس، پرینتر، فتوکپی، تلفن، صندوق امانات، کپسول آتش‌نشانی، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی را نام برد. لازم به ذکر است هتل لیوادر فاقد آسانسور است. کارکنان هتل با خوش‌برخوردی تمام پذیرای مهمانان هستند و برای ایجاد محیطی آرام برای مهمانان از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند. ناگفته نماند در این هتل خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی و اتو به مهمانان ارائه می‌شود. اقامت کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان بوده و ۵ الی ۸ سال نیم‌بها است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن‌ها


هتل لیوادر دارای ۲۲ واحد اقامتی است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و سوئیت‌های یک خوابه دو نفره، دو خوابه چهار نفره و سوئیت شش نفره است؛ و شما می‌توانید با توجه به تعداد همسفران خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظرتان نمایید. برخی از واحدهای اقامتی چشم‌انداز زیبایی به سمت دریا یا جنگل دارند. در اتاق‌ها امکاناتی از قبیل مینی‌بار با هزینه، یخچال، آب رایگان، مبلمان، درآور، رخت‌آویز، کمد لباس، تلویزیون، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی قرار دارد. لازم به ذکر است بعضی از واحدها ظرفیت نفر اضافه دارند و سرویس اضافه به صورت تشک ارائه می‌شود.

رستوران هتل


هتل لیوادر دارای یک سالن صبحانه‌‌خوری است که در طبقه اول قرار دارد. این سالن ظرفیت پذیرایی از ۳۰۰ نفر را دارد. لازم به ذکر است ساعت سرو صبحانه ۸ الی ۱۰ صبح است. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند تشریف ببرید. پیتزا روسینی در ۱٫۵ کیلومتری هتل قرار دارد و رستوران‌های کباب‌سرای بره سفید، گالری و کباب‌سرای دوستان تنها ۲ کیلومتر با هتل فاصله دارند.

فاصله هتل لیوادر تالش تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک مکث جاسک آمریکایی: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا دریاچه نئور: ۳٫۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ سردار امجد: ۴ کیلومتر
فاصله تا آبنمای خشک تالش: ۴٫۵ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی سیاهداران (بام تالش): ۶٫۲ کیلومتر
فاصله تا دریاچه سراگاه: ۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است