search
menu

اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی تالش

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی تالش رشت
محوطه اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی تالش رشت
امکانات کلی اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی تالش رشت
فاصله اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم

درباره اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی تالش رشت


اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی در روستای زیبا و سرسبز خطبه سرا با طبیعت شگفت انگیز، شهرستان تالش، استان سرسبز و بسیار زیبای گیلان واقع شده است و هر گردشگری را وسوسه می کند تا با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفری به تالش و این روستا داشته باشد. روستای خطبه سرا از توابع شهرستان تالش، استان گیلان است و در نزدیکی شهر بسیار زیبای لیسار قرار گرفته. جالب است بدانید که اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی قدمتی حدود ۸۰ ساله دارد. همچنین eghamat gahe boomgardi haj hossin parvizi با مساحتی ۶۰۰۰ مترمربع و زیر بنای ۳۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۹۷ پس از مرمت و بازسازی به عنوان اقامتگاه بوم گردی و با هدف ارائه خدمات بهتر و بیشتر به گرشگران محترم شهر تالش به بهره برداری رسیده است.
معرفی اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی تالش رشت
اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی در واقع یک خانه بومی ۲ طبقه با ۹ اتاق است، که یک کلبه چوبی و یک کلبه کاهگلی را در خود جای داده و گردشگرانی که بلیط هواپیما رشت خریده و این خانه را برای اقامت انتخاب می کنند، حال و هوای زندگی در شمال را به سبک دیگری تجربه خواهند کرد. با توصیفات ذکر شده اقامتگاه بوم گردی حاج حسین در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۴۰ گردشگر را دارد. در کلبه کاهگلی اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی ۲ اتاق خواب در طبقه همکف و ۳ اتاق خواب در طبقه بالا قرار گرفته اند. امکانات نظیر: سرویس کف خواب، تراس، آشپزخانه، تلویزیون و سرویس بهداشتی ( ایرانی و فرنگی ) و حمام در طبقه همکف هستند.

محوطه اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی تالش رشت


شما می توانید در تراس این اقامتگاه ساعت ها به طبیعت بکر تماشا کنید و لذت ببرید. تنور سنتی، آب نمای بسیار زیبای داخل حیاط با ماهی های شناور در حوض، درختان و محوطه سرسبز و روح نواز اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی را به محل مناسبی برای گذراندن تعطیلات و تجربه زندگی به دور از هیاهوی شهری مبدل کرده است. چشم انداز بی نظیر به جنگل های تالش و در یا همچنین وجود باغ های بسیار وسیع یکی از ویژگی های منحصر بفرد اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی است. کلبه چوبی اقامتگاه بوم گردی که مساحتی ۵۰ متری دارد از ۱ اتاق با سرویس کف خواب تشکیل شده است. لازم به ذکر است که مهمانان کلبه ها باید از سرویس بهداشتی و حمام داخل حیاط به صورت مشترک استفاده نمایند. همچنین گردشگران محترم توجه نمایند که سرویس خواب بصورت کف خواب فراهم شده است.

امکانات کلی اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی تالش رشت


پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، اینترنت و وای فای، وسایل خواب مانند پتو و تشک، سیستم گرمایشی شومینه هیزمی و بخاری از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی برای رفاه مسافران در نظر گرفته است. فصل بهار با رویش شکوفه های باغ اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی زیبایی خاصی را بوجود می آورد که چشم هر بیننده را محو خود می کند. اگر شما گرما را زیاد دوست ندارید بهتر است بدانید که آب و هوای این منطقه خنک است بطوری که نیاز به استفاده از سیستم سرمایشی نیست. جالب است اطلاع داشته باشید که وسایل بازی همچون تاب، فوتبال دستی برای تفریح داخل حیاط فراهم شده است. مهمانان محترم می توانند لحظات خاطره انگیزی با بازی در طبیعت زیبا و آب و هوای عالی اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی را تجربه نمایند. شایان ذکر است که اجرای موسیقی زنده یکی از ویژه برنامه های اقامتگاه است.

فاصله اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم

:
فاصله تا دریا ۲ کیلومتر ( ۷ دقیقه )
فاصله تا قلعه صلصال ۸٫۱ کیلومتر ( ۱۰ دقیقه )
فاصله تا پارک جنگلی سیاه داران ۲۸٫۸ کیلومتر ( ۴۲ دقیقه )
فاصله تا دریاچه سراگاه ۲۹٫۷ کیلومتر ( ۴۲ دقیقه )
فاصله تا آبشار لاتون ( بلند ترین آبشار ایران ) ۴۲٫۴ کیلومتر ( ۴۹ دقیقه )
فاصله تا پارک جنگلی گیسوم ۶۷٫۳ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۸دقیقه )
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است