search
menu

هتل قصر نگین تالش

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل قصر نگین تالش
امکانات کلی هتل قصر نگین تالش
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل قصر نگین تالش تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل قصر نگین تالش


هتل قصر نگین تالش یک هتل دو ستاره و از هتل‌های قدیمی تالش است که در سال ۱۳۷۲ در دو طبقه افتتاح گردیده است. این هتل در فاصله ۱۰ کیلومتری ساحل زیبای دریای خزر واقع شده و چشم‌انداز زیبایی از شهر تالش را ارائه می‌دهد. جنگل گیسوم گیلان که تقریبا در فاصله ۲۶ کیلومتری این هتل واقع شده است، لمس بهشت در دنیای واقعی است. درختان سر به فلک کشیده این جنگل و همچنین جاده رویایی آن یکی از دلایل سفر به شمال ایران است. جاده مستقیمی را تصور کنید که درختان بلندی در دو طرف آن رشد می‌کنند و در افق این جاده، می‌توانید امواج دریا را مشاهده کنید. از دیگر جاهای تاریخی و دیدنی نزدیک هتل می‌توان به قلعه لیسار، خانه قدیمی آقاجانی، دریاچه سراگاه و پارک جنگلی سیاهداران اشاره کرد که در جذب گردشگر نقش مهمی را ایفا می‌کنند. اگر قصد سفر به تالش و لذت از طبعت بی‌نظیرش را دارید با خرید بلیط هواپیما و اقامت در Ghasr Negin Talesh Hotel می‌توانید سفر خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل قصر نگین تالش


هتل قصر نگین تالش دارای دو طبقه و ۱۷ اتاق است. در این هتل امکانات رفاهی متعددی از جمله رستوران، کافی شاپ، نماز خانه، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور و ترانسفر رفت و برگشت برای آسایش و راحتی میهمانان فراهم گردیده است. لابی هتل ۱۰ نفر ظرفیت دارد و دارای اینترنت رایگان محدود، تلویزیون و سرویس بهداشتی ایرانی است. کپسول آتش نشانی برای جلوگیری از هر گونه پیشامد ناگوار در هتل وجود دارد. به هنگام گشت و گذار در شهر می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، نگران ماشین خود نباشند زیرا می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. تاکسی سرویس هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا خدماتی مانند باربری، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. تمیزی و پاکیزگی هتل، موقعیت مکانی مناسب، برخورد خوب کارکنان و کیفیت غذاها نیز از دیگر مزایای این هتل به شمار می‌آیند. اقامت کودکان زیر سه سال در این هتل در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است و برای کودکان ۳-۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس هزینه نیم بها دریافت می‌گردد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق‌های هتل قصر نگین تالش عبارت‌اند از: اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، سوئیت سه نفره، چهار نفره و پنج نفره. توجه داشته باشید که هیچ یک از اتاق‌ها ظرفیت نفر اضافه را ندارند. تمام ۱۷ واحد اقامتی هتل مجهز به یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، رخت آویز و اینترنت بی‌سیم رایگان هستند. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، دمای اتاق ها را در حد مطلوب نگه می‌دارد و مشکلی از این بابت برایتان پیش نخواهد آمد. اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی ایرانی، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان هستند. همچنین امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران هتل


رستوران هتل قصر نگین تالش در طبقه همکف واقع شده و با محیطی تمیز و انواع غذاهای لذیذ ایرانی و محلی آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. هتل دارای چایخانه سنتی و کافی شاپ است که برای سرو انواع نوشیدنی ها می‌توانید به آن ها مراجعه کنید.

فاصله هتل قصر نگین تالش تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک جنگلی سیاهداران: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا دریاچه سراگاه: ۱۱.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه لیسار: ۱۴ کیلومتر
فاصله تا خانه قدیمی آقاجانی: ۱۴ کیلومتر
فاصله تا جنگل گیسوم
: ۲۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است