search
menu

هتل پردیسان تفرش

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پردیسان تفرش
امکانات کلی هتل پردیسان تفرش
اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل پردیسان تفرش تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل پردیسان تفرش


هتل پردیسان تفرش در دهه‌ی هفتاد افتتاح شده و از قدیمی‌ترین و باتجربه‌ترین هتل های تفرش محسوب می‌شود. این هتل در سال ۱۳۹۵ نوسازی شده و از کیفیت خوبی برخوردار است. هتل پردیسان در میدان آزادی تفرش قرار دارد و از ویژگی های مثبت آن نزدیکی به جاهای دیدنی تفرش است؛ پارک های جنگلی معروفی در نزدیکی این هتل قرار دارند که با اقامت در هتل پردیسان می‌توانید از آنها بازدید کنید. تفرش از شهرهای مهم استان مرکزی است که به دلیل جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوانی که دارد، گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. اگر شما هم علاقه‌مند به بازدید از جاذبه های تفرش هستید با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت به راحتی می‌توانید به این شهر تاریخی سفر کنید. لازم به ذکر است هتل پردیسان از هتل های یک ستاره شهر تفرش است و از گزینه های مقرون به صرفه برای اقامت به شمار می‌رود. ساختمان این هتل ۲ طبقه است و امکانات رفاهی خوبی در آن گنجانده شده است.

امکانات کلی هتل پردیسان تفرش


از امکانات اصلی هتل پردیسان (Pardisan Hotel Tafresh) می‌توان پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، رستوران و پذیرش ۲۴ ساعته را نام برد. همچنین امکانات دیگری از جمله تالار عروسی، لابی، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان، کپسول آتشنشانی، جعبه کمک های اولیه، فکس، پرینتر، اینترنت در لابی، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و طبقات در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. کارکنان هتل با گرمی پذیرای مهمانان هستند و برای ایجاد محیطی آرام برای مهمانان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. ناگفته نماند در این هتل خدمات بیدار باش و تهیه بلیط به مهمانان ارائه می‌شود. توجه داشته باشید که اقامت کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان، ۳ الی ۷ سال نیم بها و بالای ۷ سال نفر اضافه محسوب می‌شود.

اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل پردیسان دارای ۱۵ اتاق راحت است که امکانات رفاهی متنوعی در آنها گنجانده شده است. تنوع واحدهای اقامتی هتل پردیسان شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و آپارتمان یک خوابه چهار نفره است؛ و مهمانان محترم می‌توانند با توجه به تعداد نفرات خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان کنند. لازم به ذکر است هیچ کدام از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند. با اقامت در این هتل می‌توانید صبحانه‌تان را در اتاق میل کنید. تمامی واحدها دارای مبلمان، درآور و کمد لباس هستند. امکانات دیگری نظیر یخچال، آب رایگان، تلویزیون، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، رخت آویز، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دمپایی و لوازم بهداشتی در اتاق ها وجود دارند. اتاق ها دارای اینترنت رایگان هستند و در طول اقامتتان در هتل پردیسان می‌توانید به راحتی با دوستانتان ارتباط برقرار کنید.

رستوران هتل


برای صرف غذا می‌توانید به رستوران هتل تشریف ببرید. این رستوران در طبقه همکف هتل قرار دارد و گنجایش پذیرایی از ۲۵۰ مهمان را دارد. انواع غذاهای ایرانی در این رستوران سرو می‌شوند. لازم به ذکر است ساعت سرو صبحانه ۸ الی ۹٫۳، ناهار ۱۲ الی ۱۵ و شام ۱۹ الی ۲۲ است. همچنین رستوران های خوب دیگری هم در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند که در صورت تمایل می‌توانید آنها را انتخاب کنید. رستوران های فیروزه و سیتروس در ۱۰۰ متری هتل قرار دارند و تهیه غذای دهکده تنها ۳۰۰ متر با هتل فاصله دارد. یک کافی شاپ دنج هم داخل هتل قرار دارد که از ۸ صبح تا ۱۰ شب باز است؛ انواع نوشیدنی ها و دسرهای خوشمزه را در این کافی‌شاپ می‌توانید پیدا کنید.

فاصله هتل پردیسان تفرش تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک جنگلی کناربر: ۴۰۰ متر
فاصله تا پارک جنگلی ابکمر: ۴۵۰ متر
فاصله تا مقبره پرفسور حسابی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا بوستان حکیم نظامی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه فرهنگ و هنر: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه مشاهیر تفرش: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است