search
menu

معرفی کافه های اراک

[ پنهان کردن ]
کافه ژکوند اراک
کافه فرهنگ اراک
کافه ژوبین
کافی‌ شاپ و رستوران ژیوان
کافه هنر اراک
کافه سنتو اراک
کافه اریکه
کافه پاساژ اراک
کافه پل چوبی
کافه رستوران پیانو اراک
کافه کلبه اراک
کافه بوف اراک
کافه کافئین اراک
کافه گیم پال
کافه نسپرسو اراک
کافه شکلات اراک
کافه تلخ اراک
کافه رویال اراک
کافه اتاق اراک
کافه بی‌خوابی اراک
اراک شهری آرام با زمستان‌هایی پر از برف است و یک فنجان قهوه در کافه‌های این شهر می‌تواند سرما را از تنتان دور کند. کافه های اراک هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند که باعث شده تا مشتریان ثابت خود را پیدا کنند. در این مقاله از سفرمارکت قصد داریم تا بهترین کافه های اراک را به شما معرفی کنیم تا اگر با خرید بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت راهی این مقصد دیدنی شدید، سری به کافه‌های دنج و صمیمی این مقصد نیز بزنید.
معرفی کافه های اراک

کافه ژکوند اراک


این کافی‌شاپ دنج و باصفا دکوارسیونی چوبی دارد که حس ناب آرامش را به افراد هدیه می‌دهد. تابلوهای کوچ، میز و صندلی‌های چوبی و فضای باصفا آن کاری می‌کند تا از هیاهوی شهری دور شوید و بتوانید در کنار دوستانتان لحظات نابی را رقم بزنید. منو کافه ژکوند شامل انواع صبحانه، قهوه، دسر و نوشیدنی‌های سرد است که با بهترین کیفیت درست می‌شوند. اگر ساکن شهر اراک هستید پیشنهاد می‌کنیم که برای صرف یک میان وعده لذیذ حتماً سری به کافه ژکوند بزنید و از بودن در آنجا لذت ببرید.
آدرس کافه ژکوند اراک: خیابان هپکو، رو به روی دوربرگردان اول، ابتدای کوچه شهید جلالی

کافه فرهنگ اراک


یکی دیگر از بهترین کافه های اراک فرهنگ نام دارد که در بلوار شهید قدوسی قرار گرفته است. کافه فرهنگ انواع نوشیدنی سرد و گرم را سرو می‌کند که در نوع خود بسیار لذیذند. همچنین اگر قصد دارید تا جشن تولد یکی از دوستانتان را برگزار کنید این کافه می‌تواند گزینه خوبی برای خلق لحظات قشنگ باشد. از جمله ویژگی‌های کافه فرهنگ می‌توان به دکوراسیون چشم‌نواز آن اشاره کرد که خستگی را از تنتان دور می‌کند و حس ناب آرامش را تقدیمتان می‌کند. همچنین موسیقی آرام در کافه فرهنگ فضایی دلپذیر در آن ایجاد کرده و وسوسه می‌شوید تا دوباره به آنجا برگردید. از محبوب‌ترین خوراکی‌های این کافه می‌توان به اسموتی اشاره کرد که بسیار لذیذ است و به خوبی سرو می‌شود.
آدرس کافه فرهنگ اراک: اراک، میدان فرمانداری، اوائل بلوار قدوسی

کافه ژوبین


از دیگر کافه‌های خوب اراک می‌توان به کافه ژوبین اشاره کرد که در خیابان شریعتی قرار گرفته است. از جمله ویژگی‌های خوب این کافه پرسنل حرفه‌ای و کاربلد آن است که با سال‌ها تجربه و کار توانسته‌اند کافه‌ای محبوب و باکیفیت در سطح شهر ایجاد کنند. انواع قهوه، کیک، دمنوش، سالاد، دسر و غیره در این کافه سرو می‌شود که همگی با مواد اولیه باکیفیت درست می‌شوند و طعمی عالی دارند.
آدرس کافه ژوبین اراک: خیابان شریعتی، بعد از میدان فرمانداری، به سمت میدان راه آهن
معرفی کافه های اراک

کافی‌ شاپ و رستوران ژیوان


آیا دوست دارید تا خود را به یک پیتزای لذیذ مهمان کنید؟ ما به شما کافه رستوران ژیوان را پیشنهاد می‌کنیم. این کافی‌شاپ دوست‌داشتنی انواع پیتزا، پاستا، غذاهای دریایی، همبرگر، مرغ سوخاری و غیره را عرضه می‌کند که طعم و بویی عالی دارند و در کنار یک نوشیدنی لذیذ وعده غذایی خوشمزه‌ای به شمار می‌آیند. همچنین انواع صبحانه را می‌توانید در کافی‌شاپ ژیوان سفارش دهید و در کنار دوستانتان لحظاتی فراموش‌نشدنی را رقم بزنید. انواع سالاد، کباب، کیک، اسموتی، قهوه و دمنوش نیز در این کافه رستوران سرو می‌شود که بسیار خوشمزه‌اند. اگر تمایل دارید تا در جایی شیک و با سرویس‌دهی خوب یک دورهمی دوستانه داشته باشید، کافه رستوران ژیوان را از دست ندهید. ضمنا با رزرو تور مسافرتی اراک سفرمارکت می‌توانید در اراک به گشت و گذار بپردازید و از اماکن دیدنی این شهر پرجاذبه دیدن کنید.
آدرس کافی‌شاپ ژیوان: خیابان شریعتی، بین فلکه فرمانداری و فلکه راه آهن، نبش کوچه پامچال

کافه هنر اراک


آیا فضایی روباز و سرسبز در کافه اولویت شماست؟ پس ما به شما کافه هنر را معرفی می‌کنیم. این کافه دنج چندین درخت سرسبز و یک حوض آبی رنگ در حیاط خود دارد که آن را از دیگر کافه‌ها متمایز می‌کند. بنای نه‌چندان مدرن ولی باصفای آن نیز گویی مثل ماشین زمان شما را به روزهای دور می‌برد و روحتان را جلا می‌بخشد. علاوه بر همه این‌ها چیدمان قدیمی مثل میز و صندلی‌های چوبی، گلدان‌های رنگی، نورپردازی رنگی، دیوارهای رنگارنگ و تابلوهای قدیمی کافه هنر اراک حس ناب نوستالژی را در شما زنده می‌کند. چیدمان این کافه کاری می‌کند که خستگی کار از تنتان خارج می‌شود و بتوانید در هوایی پاک نفس بکشید. درباره سرویس‌دهی کافه هنر نیز می‌توان گفت که همه چیز در آن به نحو احسن اجرا می‌شود. پرسنل خوش‌اخلاق، خوراکی‌های باکیفیت و منو متنوع آنجا حسابی شما را راضی نگه می‌دارد و مشتری دائمی آنجا می‌شوید. در منو کافه هنر اراک انواع کیک، قهوه، انواع چای و فست فود گنجانده شده است که برای هر سلیقه‌ای کامل به نظر می‌رسد. لذا اگر به دنبال کافه‌ای با حال و هوای باصفا و خوراکی‌های خوش‌طعم در اراک می‌گردید کافه هنر گزینه‌ای بی‌رقیب محسوب می‌شود.
آدرس کافه هنر اراک: میدان شریعتی، خیابان بازجو
معرفی کافه های اراک

کافه سنتو اراک


اگر دوست دارید تا یک فنجان قهوه سرد لذیذ نوش جان کنید پیشنهاد ما به شما کافه سنتو اراک است. این کافه محبوب از هشت صبح آغاز به کار می‌کند و تا پاسی از شب میزبان شهروندان است. همچنین انواع صبحانه، دسر، دمنوش، سالاد، نوشیدنی سرد و گرم در آنجا سرو می‌شود که طعمی بی‌نظیر دارند. از جمله محبوب‌ترین خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های کافه سنتو اراک می‌توان به اسپرسو ماکیاتو، لاته، موکا، آیس آمریکانو، چای ماسالا و غیره اشاره کرد که توسط پرسنل کاربلد آنجا درست می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های این کافه می‌توان به ارسال قهوه اشاره کرد که باعث شده تا در شهر اراک طرفداران زیادی پیدا کند. اگر می‌خواهید دوستانتان را سورپرایز کنید پیشنهاد ما به شما کافه سنتو اراک است.
آدرس کافه سنتو اراک: خیابان ملک، رو به روی مسجد شمس

کافه اریکه


آیا دوست دارید تا خود را به یک پیتزای لذیذ مهمان کنید؟ ما به شما کافه اریکه که یکی از بهترین کافه های اراک است را پیشنهاد می‌کنیم. این کافی‌شاپ انواع پیتزا، همبرگر، سوخاری و غیره را ارائه می‌دهد که با بهترین مواد اولیه درست می‌شوند و بسیار خوشمزه‌اند. همچنین انواع نوشیدنی سرد و گرم در این کافه سرو می‌شود که طعم و بویی عالی دارند و حسابی شما را سرحال می‌آورند. کافه اریکه پارکینگ نیز دارد و لازم نیست نگران جای پارک خودرو خود باشید.
آدرس کافه اریکه اراک: پارک امیرکبیر، جنب دانشگاه اراک

کافه پاساژ اراک


این کافی‌شاپ شیک در پاساژ طلا قرار گرفته است و پس از خرید بد نیست تا در آنجا تجدیدقوا کنید. در این کافه انواع قهوه سرو می‌شود که بو آن‌ها از چند متری کافه نیز به مشام می‌رسد. همچنین می‌توانید با چای خود یک چیز کیک لذیذ نیز سفارش دهید و خستگی خرید را از تنتان به در کنید. در کافه پاساژ انواع دمنوش نیز سرو می‌شود که در فصل زمستان گزینه‌ای عالی برای گرم شدن محسوب می‌شود.
آدرس کافه پاساژ اراک: میدان شورا، خیابان بیست و دو بهمن
معرفی کافه های اراک

کافه پل چوبی


مگر می‌شود به اراک سفر کرد و به کافه پل چوبی نرفت؟ این کافه شیک انواع غذاهای فرنگی، انواع صبحانه، چای، قهوه و دسر را ارائه می‌دهد و از صبح تا پاسی از شب به مشتریان سرویس‌دهی می‌کند. اگر دوست دارید تا صبحانه‌ای متفاوت میل کنید و روز خود را مهیج‌تر از روزهای دیگر شروع کنید، کافه رستوران هنر را به شما توصیه می‌کنیم. پرسنل کاربلد آنجا کاری می‌کنند که باز هم به آنجا سر بزنید و حسابی خوراکی‌های لذیذ نوش جان کنید. برای یافتن اقامتگاهی مناسب در اراک می‌توانید از خدمات رزرو هتل سفرمارکت بهره‌مند گردید.
آدرس کافه پل چوبی اراک: میدان فرمانداری، خیابان شریعتی، بعد از پمپ بنزین، نبش کوچه نخل

کافه رستوران پیانو اراک


یکی دیگر از کافه های اراک که مشتریان زیادی هم دارد، کافه پیانو است. این کافی‌شاپ باصفا چیدمانی چوبی دارد که حس آرامش را به افراد هدیه می‌دهد. همچنین فضایی آرام و باصفا دارد که خستگی روزمره را از شما دور می‌کند. از جمله خوراکی‌های محبوب در کافه رستوران پیانو می‌توان به سالاد سزار، استیک، همبرگر، پیتزا و انواع قهوه اشاره کرد که طعمی عالی دارند و حسابی شما را سرحال می‌آورند. پرسنل این کافی‌شاپ نیز با سال‌ها سابقه و تجربه تلاش می‌کنند تا خاطره‌ای خوش را برایتان در آنجا رقم بزنند.
آدرس کافه پیانو اراک: خیابان شریعتی، نبش کوچه استاد شهریار
معرفی کافه های اراک

کافه کلبه اراک


اگر از آن دسته افرادی هستید که به بستنی علاقه زیادی دارید، کافه کلبه اراک یکی از بهترین پیشنهادات برایتان است. این کافه انواع بستنی در طعم‌های مختلف را عرضه می‌کند و بسته به سلیقه شخصیتان هرچه که بخواهید می‌توانید سفارش دهید. البته این تمام منو نیست چراکه انواع آبمیوه نیز در کافه کلبه سرو می‌شود که همگی طبیعی بوده و طعم و بویی عالی دارند. مخصوصاً در روزهای گرم تابستان نشستن در کافه‌ای خنک و نوشیدن یک آبمیوه طبیعی حسابی خاطره‌انگیز است. از دیگر خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های کافه کلبه اراک می‌توان به پاستا، انواع سالاد، قهوه، دمنوش و چای اشاره کرد که همگی با مواد اولیه ناب درست شده و بسیار خوشمزه‌اند.
آدرس کافه کلبه اراک: کوی کارمندان، خیابان شریعتی، خیابان سلطانی

کافه بوف اراک


کافه بوف را می‌توان یکی از بهترین فست فودهای اراک دانست که بهترین پیتزاها، همبرگرها و سوخاری‌ها را عرضه می‌کند. این کافی‌شاپ محبوب کادری باسابقه دارد که با تخصص کافی خود خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها را تقدیم مشتریان می‌کنند. فضای خوب و سرویس‌دهی مناسب نیز از دیگر ویژگی‌های کافه بوف برشمرده می‌شود که باعث شده تا در سراسر شهر اراک افراد زیادی را جذب خود کند. همچنین در آنجا انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم ارائه می‌شود و می‌توانید در فضایی آرام در کنار دوستانتان یک نوشیدنی خنک نوش جان کنید.
آدرس کافه بوف اراک: عباس آباد، خیابان شریعتی، خیابان جنت، خیابان صبا
معرفی کافه های اراک

کافه کافئین اراک


مگر می‌شود به کافه کافئین رفت و سیب زمینی ویژه آن را نوش جان نکرد؟ سیب زمینی ویژه این کافه بسیار خوشمزه است و طرفداران زیادی دارد. همچنین در کنار آن می‌توانید یک نوشیدنی خنک سفارش داده و یک میان وعده غذایی لذیذ را تجربه کنید. ناگفته نماند که دیگر میان وعده‌های کافه کافئین نیز طرفدار کم ندارند. بد نیست بدانید که این کافه کیفیت خوبی برای برگزاری جشن‌ها دارد و اگر می‌خواهید تولد خود و یا عزیزانتان را در جایی باشکوه برگزار کنید، توصیه می‌کنیم که کافه کافئین را مدنظر داشته باشید. چیدمان رنگارنگ، کیک‌های لذیذ و سورپرایز عالی در این کافه کاری می‌کند که فراموش‌نشدنی‌ترین لحظات خود را رقم بزنید. به یاد داشته باشید که رزرو تور لحظه آخری امکان بازدید از جاهای دیدنی اراک را با قیمتی مناسب در زمانی کوتاه برای شما فراهم می‌کند.
آدرس کافه کافئین اراک: خیابان ملک، ابتدای خیابان جنت، بین کوچه صبا و کوچه توسطی

کافه گیم پال


همیشه عاشقان هیجان به کافه گیم‌ها علاقه زیادی دارند. یکی از بهترین کافه های اراک که مناسب گیم نیز است کافه گیم پال نام دارد که هم در آنجا چندین نوع نوشیدنی سرو می‌شود و هم امکان بازی کردن وجود دارد. مالک این کافه فردی خوش‌ذوق است که جدیدترین و مهیج‌ترین گیم‌ها را برای مشتریانش در نظر گرفته و حسابی شور و هیجان را به آن تقدیم می‌کند. همچنین این امکان وجود دارد تا در آنجا یک نوشیدنی لذیذ مثل قهوه سفارش داده و از تک تک لحظات خود در کافه گیم پال لذت ببرید.
آدرس کافه گیم پال: الکه، میدان شورا، خیابان بیست و دو بهمن
معرفی کافه های اراک

کافه نسپرسو اراک


این کافه که فضایی شیک و بسیار تمیز دارد برای قرارهای دونفره جایی مناسب است. آرامش حاکم بر محیط و سرویس‌دهی خوب آن باعث شده در میان نسل جوان شهر اراک به پاتوقی محبوب تبدیل شود. نوشیدنی‌های سرد این کافه در فصل تابستان حسابی شما را به وجد می‌آورند و انرژی از دست رفته را به شما برمی‌‌گردانند. همچنین اگر دوست داشته باشید می‌توانید در آنجا یک میان وعده لذیذ برای عصرانه تابستانی خود سفارش داده و از طعم آن لذت ببرید.
آدرس کافه نسپرسو اراک: خیابان شهید رجایی، خیابان فریدی، پیاده رو ملک

کافه شکلات اراک


یکی دیگر از بهترین کافه‌های اراک شکلات نام دارد که با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه خود جایی مناسب برای یک استراحت کوتاه مدت است. این کافه با چیدمان شیک و منظم خود خوراکی‌هایی نه‌چندان گران قیمت عرضه می‌کند که باعث شده تا به یکی از پرطرفدارترین کافه‌های شهر تبدیل شود. در آنجا انواع اسموتی، شیک، آبمیوه، گلاسه و غیره سرو می‌شود که در عین خنک بودن طعمی خوب نیز دارند. اگر هم خواهان فضایی آرام با قیمت‌های مناسب هستید کافه شکلات می‌تواند جایی عالی برای قرارهای دو نفره باشد و پیشنهاد می‌کنیم که حتماً آن را امتحان کنید.
آدرس کافه شکلات اراک: خیابان ارشاد (حاجباشی)، ابتدای خیابان تربیت
معرفی کافه های اراک

کافه تلخ اراک


ازآنجایی‌که کافه تلخ رو به روی گالری بهزاد در ساختمان آتلیه توسکا قرار گرفته است، می‌تواند گزینه‌ای خوب برای تجدیدقوا پس از حضور در گالری باشد. این کافه که بسیار خوش مسیر است انواع میان وعده را ارائه می‌کند و با کادر مجرب خود کاری می‌کند تا همیشه از آنجا راضی باشید. فضای شیک، تهویه مناسب و منوی متنوع آن کاری کرده که با وجود قرار گرفتن در زیرزمین مجتمع حس خوبی در آنجا داشته باشید و با آسودگی تجدیدقوا کنید.
آدرس کافه تلخ: ابتدای ملک، ابتدای جنت، مجتمع آتلیه توسکا، طبقه زیر زمین

کافه رویال اراک


یکی دیگر از کافه های اراک که کادری باسابقه و مجرب دارد رویال نامیده می‌شود که با فضای دل‌نشین خود خستگی را از تن افراد خارج می‌کند. این کافه مانند دیگر کافه‌ها انواع نوشیدنی و خوراکی را عرضه می‌کند که در نوع خود بسیار خوشمزه هستند.
آدرس کافه رویال: شهرک صنعتی، منطقه ۱، خیابان پامچال، پارکینگ شماره ۲، رو به روی کافه پامچال

کافه اتاق اراک


اگر از آن دسته افرادی هستید که به فضاهای دنج و قدیمی با معماری باصفا علاقه دارید ما به شما کافه اتاق را پیشنهاد می‌کنیم. این کافه با وجود ابعاد نه‌چندان زیاد خود مکانی مناسب برای فرار از شلوغی شهر است. علاوه بر آن مدیریت آن شخصی با اخلاق و مهربان است که به عنوان یک هنرمند در میان جوانان شهر شناخته می‌شود و به خوبی از شما پذیرایی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های کافه اتاق اراک می‌توان به کیفیت خوب خوراکی‌ها اشاره کرد که باعث شده تا مشتریان زیادی را از راه دور و نزدیک جذب خود کند. اگر شیفته مکان‌های دنج و کوچک هستید این کافه را در لیست محبوب‌ترین جاهای خود قرار دهید.
آدرس کافه اتاق اراک: شهرک مصطفی خمینی، خیابان گلستان یکم
معرفی کافه های اراک

کافه بی‌خوابی اراک


گویی که خواب در این کافه معنا ندارد. نورپردازی قرمز و مشکی، میز و صندلی‌های چوبی و سکوت در این کافه بیش از هر چیز دیگری توجه را به خود جلب می‌کند. حتی تصور نوشیدن یک فنجان قهوه داغ نیز در آنجا خواب را از سرتان می‌برد؛ چه برسد حضور در آن! اگر به دنبال جایی آرام هستید تا از هیاهو شهر دور باشید کافه بی‌خوابی گزینه خوبی است. این کافه نیز مانند دیگر کافه‌ها با منویی متشکل از انواع نوشیدنی گرم و سرد، موهیتو، دسر، کیک و غیره از مشتریانش پذیرایی می‌کند.
آدرس کافه بی‌خوابی: خیابان عباس آباد، خیابان شهید رجایی

کلام آخر
در این مقاله تلاش کردیم تا به معرفی کافه های اراک بپردازیم تا اگر روزی به آنجا سفر کردید با بهترین کافی‌شاپ‌های این شهر آشنا باشید. شما با کمی جستجو در فضای مجازی می‌توانید کافه‌های مختلف اراک را پیدا کرده و لحظات دل‌نشینی را در آنجا قدم بزنید. همیشه به یاد داشته باشید که برای سفر خود می‌توانید رزرو هتل و رزرو بلیط قطار خود را از سفرمارکت بخواهید و بدون دغدغه راهی سفر شوید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است