search
menu

هتل پارس ائل گلی تبریز

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارس ائل گلی تبریز
امکانات عمومی هتل پارس ائل گلی تبریز
امکانات تفریحی هتل پارس ائل گلی تبریز
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پارس ائل گلی تبریز
رستوران هتل پارس ائل گلی تبریز
فاصله هتل پارس ائل گلی تبریز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل پارس ائل گلی تبریز


هتل پارس ائل گلی تبریز یکی از هتل‌های پنج ستاره در شهر تبریز است که در سال ۱۳۸۰ مورد بهره‌برداری قرارگرفته و تاکنون از مسافران زیادی میزبانی کرده است. این هتل زیر نظر مجموعه گروه هتل‌های پارس فعالیت می‌کند و به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های تبریز شناخته می‌شود، همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری این هتل در کنار پارک بزرگ ائل گلی در تبریز موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد، زیرا کمتر کسی پیدا می‌شود که با خرید بلیط هواپیما و سفر به تبریز از پارک ائل گلی بازدید نکند. هتل پارس ائل گلی تبریز دارای ۱۷ طبقه و ۱۷۸ واحد اقامتی است. هتل پارس ائل گلی تبریز در عین دور بودن از ترافیک شهری و مناطق شلوغ، دسترسی مناسبی به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری مانند باغ‌وحش تبریز، پارک ائل گلی و همچنین پارک آبی هلیا دارد، چندین مرکز خرید مشهور و بزرگ نیز در فاصله اندکی از این هتل واقع‌شده‌اند که می‌توان به تفرجگاه کوهستانی عینالی، لاله پارک تبریز، مرکز خرید اطلس و مرکز خرید ستاره امید اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پارس ائل گلی تبریز


مسافران می‌توانند در فضای لابی هتل و در تمامی اتاق‌ها به‌صورت رایگان به اینترنت وای فای هم دسترسی داشته باشند. پارکینگ این مجموعه نیز با ظرفیت ۱۳۰ خودرو به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. در لابی این هتل می‌توانید از آتلیه، آسانسور، اتاق چمدان، تاکسی‌سرویس برای گشت‌وگذار، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، فکس و فتوکپی، نمازخانه بهره‌مند شوید. همچنین چندین فروشگاه برای سوغاتی‌های تبریز در لابی هتل دایر شده‌اند. برای آن دسته از مسافرانی که معلولیت دارند، خدمات رفاهی مناسبی برایشان فراهم گردیده شده است. همچنین خدماتی نظیر خشک‌شویی و تور گردشگری نیز در لابی هتل دایر شده‌اند.

امکانات تفریحی هتل پارس ائل گلی تبریز


ازجمله امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در هتل پارس ائل گلی تبریز می‌توان به‌ استخر، سونا و جکوزی، سالن بدن‌سازی و سالن بیلیارد اشاره کرد. مطمئناً از این مجموعه سیر نخواهید شد و چندساعتی از روز را می‌توانید در این مجموعه آبی سپری کنید. برای کودکان نیز اتاق بازی فراهم گردیده شده تا برای ساعتی هم که شده به بازی مشغول باشند. سالن کنفرانس هتل پارس نیز گزینه مناسبی برای برگزاری همایش‌های متفاوت است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پارس ائل گلی تبریز


ازجمله اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دوبل و توئين و سوئیت‌ دوخوابه سه نفره. اتاق‌های هتل پارس ائل گلی تبریز دارای امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، مبلمان راحتی و میزتحریر هستند. تلویزیون در داخل اتاق‌های این هتل به شبکه پخش فیلم مجهز است و کاربران می‌توانند در اوقات فراغت خود، به تماشای برنامه‌های متنوع بپردازند. یکی از مزیت‌های این هتل وجود دستگاه چای‌ساز در تمامی اتاق‌ها است تا مسافران برای رفع خستگی چای و دم‌نوش دم کنند. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز در داخل حمام‌های اختصاصی در تک‌تک اتاق‌ها قرار دارند.

رستوران هتل پارس ائل گلی تبریز


چندین رستوران مختلف نیز در هتل پارس مشغول به فعالیت هستند و انواع غذا‌های محلی و ایرانی را با بهترین کیفیت ممکن ارائه می‌کنند، بی‌شک در سفر به خطه آذربایجان مخصوصاً تبریز غذاهای خوشمزه‌ای را تجربه خواهید کرد، پیشنهاد می‌کنیم تا غذاهای محلی تبریز را سفارش دهید. با اقامت در اتاق‌ها و سوئیت این هتل می‌توانید وعده صبحانه را به‌صورت رایگان میل کنید ولی برای وعده‌های ناهار و شام باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

فاصله هتل پارس ائل گلی تبریز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ائل گلی تبریز: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک باغلارباغی: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه قاجار: ۱۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مقبره الشعرا: ۱۱.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است