search
menu

هتل آپارتمان صائب تبریز

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان صائب تبریز
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل آپارتمان صائب تبریز تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل آپارتمان صائب تبریز


هتل آپارتمان صائب تبریز هتل آپارتمان نوساز و ۲ ستاره در تبریز است که تنها چند سال از فعالیتش در عرصه هتلداری می گذرد. خدمات و امکانات این هتل آپارتمان میان رده در حد و اندازه هتل آپارتمان های دو ستاره است و امکانات و خدمات خارق العاده ای که آن را از سایر هتل ها متمایز کنند ندارد اما نقطه قوت آن موقعیت مکانی فوق العاده اش است که نه تنها به مسیرهای حمل و نقل عمومی بلکه به بسیاری از جاهای دیدنی تبریز و بازارهای آن دسترسی آسانی دارد. این شهر به جز آب و هوای خوبش به بازار سرپوشیده تبریز و دیگر جاذبه های تاریخی و فرهنگی اش هم مشهور است و بدون شک یکی از دلایل گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما تبریز به این شهر شمال غربی سفر می کنند بازدید از این اماکن است به همین دلیل پیشنهاد می‌شود تا هتل آپارتمان صائب را به عنوان هتل انتخاب کنید تا به جاهای دیدنی تبریز دسترسی آسانی داشته باشید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


صائب در ۵ طبقه خود ۲۰ واحد اقامتی مختلف دارد که به انواع سوئیت های یک نفره، اتاق های دوتخته، سوییت دو نفره دابل، اتاق سه تخته، سوئیت دو خوابه ۳ نفره، اتاق چهار تخته، سوئیت دو خوابه چهار نفره، اتاق پنج تخته، سوئیت دو خوابه ۵ نفره، و سوئیت های دو خوابه بیش از ۵ نفر(۹،۸،۷،۶ و ۱۰ نفره) تقسیم می شود. گرچه در چند قدمی هتل فضایی سبز وجود دارد اما دید پنجره های هتل رو به خیابان و کوچه پس کوچه های اطراف هتل است. تمامی اتاق های هتل مبله و دارای یخچال، دراور، آباژور، کمد لباس و چای ساز هستند. برخی از واحدها بالکن هم دارند.
با اینکه جاهای دیدنی تبریز آنقدر زیادند که فقط برای استراحت کردن فرصت اقامت در هتل را خواهید داشت اما با این حال برای اینکه حوصله مهمان در اتاق ها سر نرود، همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ال ای دی با شبکه های خبری و استانی شده اند. همچنین مهمانان در اتاق ها امکان پخت و پز غذا های مورد علاقه خود را خواهند داشت. سرویس بهداشتی و حمام اتاق ها شامل سرویس فرنگی در برخی از آن ها و سرویس ایرانی در برخی دیگر است و حمام اتاق ها شامل دوش حمام هستند. برای راحتی مهمانان لوازم بهداشتی و دمپایی نیز در سرویس ها قرار داده شده است. سیستم گرمایش و سرمایش اتاق ها شامل اسپلیت و شوفاژ و مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. نوع قفل درب اتاق ها کارتی بوده و مهمانان در اتاق ها امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. اتاق های هتل فاقد صندوق امانات و خدماتی مانند روم سرویس و صبحانه اند.

امکانات و خدمات کلی هتل


این هتل دو ستاره لابی نسبتا کوچکی با ظرفیت ده نفر دارد که مهمانان در این لابی به تلفن و تلویزیون دسترسی خواهند داشت. مهمانانی که به خدمات بانکی نیاز دارند دیگر لازم نیست در صف های طولانی بانک بایستند می توانند با استفاده از دستگاه خودپرداز و خدمات تبدیل ارز هتل تا حدودی کارهای بانکی خود را انجام دهند. علاوه بر این اگر به خدمات تهیه بلیط و تور نیاز داشتید می توانید از آژانس مسافرتی هتل کمک بگیرید. مهمانانی که با استفاده از خودروی شخصی خود به تبریز سفر کرده‌ اند، می توانند با خیالی آسوده اتومبیلشان را در پارکینگ سرپوشیده هتل پارک کنند. اما آن دسته از مهمانانی که فاقد خودروی شخصی هستند با استفاده از خدمات تاکسی سرویس و گشت غیر رایگان هتل به راحتی به بازدید اماکن دیدنی در نقاط مختلف تبریز بروند. دیگر خدمات و امکانات هتل باران تند از اتاق چمدان، ترانسفر رفت و برگشت باهزینه، دستگه فتوکپی و فکس، میز پینگ پونگ و پذیرش ۲۴ ساعته.

فاصله هتل آپارتمان صائب تبریز تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا عمارت شهرداری: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه اردوبادی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا نوبار قاپیسی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه لاله ای: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه مشروطه تبریز: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا پل قاری: ۱۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است