search
menu

مجتمع صدرا تبریز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مجتمع صدرا تبریز
امکانات مجتمع صدرا تبریز
خدمات مجتمع صدرا تبریز
واحدهای اقامت و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا مجتمع صدرا تبریز

درباره مجتمع صدرا تبریز


مجمتع صدرا تبریز در این شهر قرار گرفته و با امکانات رفاهی و خدمات فراوانی که به مهمانان خود ارائه می دهد توانسته به یکی از انتخاب های مهم مسافران شهر تبریز تبدیل شود. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر تبریز در این مجتمع زیبا اقامت داشته باشید و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.
بدون شک نام شهر تبریز برای دوستداران گردش و مسافرات نامی بسیار آشناست. این شهر سومین شهر پرجمعیت ایران است که پیشینه تاریخی بسیار گسترده ای دارد و در کنار آب و هوای عالی و پوشش گیاهی فوق العاده به یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری ایران تبدیل گشته است. جنگل های ارسباران تبریز در بین طبیعت گردان ایران شهرت فراوانی دارند و گشت و گذار در آن ها تجربه فوق العاده ای است که خاطرات فراموش نشدنی را برای مسافران این شهر رغم می زند.
بازار بزرگ تبریز بزرگترین بازار سرپوشیده جهان است که خود موزه ای زیبا از معماری بی نظیر و انواع صنایع دستی شهر به حساب می آید و ارزش بازدید فراوانی دارد. باغ ائل گلی تبریز یکی دیگر از جذاب ترین نقاط گردشگری این شهر است و در نمای بیرونی آن ساختمانی زیبا در وسط استخری بزرگ به چشم می خورد که بیشتر شبیه یک جزیره است. این شهر با قدمت چند هزارساله ای که دارد یکی از گذرگاه های مهم تاریخ ایران است که آثار فراوانی نظیر خانه مشروطه، مسجد کبود، موزه شهرداری و... را در خود جای داده است . همه این زیبایی ها در کنار دیگر جاذبه هایی که این شهر دارد، مجموعه ای بی نظیر را برای تفریح و تفرج گردشگران به وجود آورده اند.

امکانات مجتمع صدرا تبریز


یکی از دلایل محبوبیت مجتمع صدرا تبریز در بین گردشگران شهر، امکاناتی رفاهی فراوانی است که این مجتمع در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. مسافران می توانند از پارکینگ مجتمع که ۲۰۰ خودرو ظرفیت دارد به صورت رایگان بهره مند شوند. مجتمع دارای زمین ورزشی، سالن ورزشی و وسایل بدنسازی است و این امکان را برای علاقه مندان به ورزش فراهم می کند تا حس خوش ورزش کردن را در سفر نیز تجربه کنند. استخر مجتمع به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد و مسافران می توانند در هر زمان که مایل باشند از امکانات آن بهره مند شوند. سونا، جکوزی و امکانات ماساژ از جمله امکانات ویژه این مجتمع هستند که اقامت را برای مهمانان جذاب تر و خاص تر می کنند. سالن کنفرانس مجتمع با ظرفیت ۷۰ نفر در اختیار مهمانان قرار دارد و امکان برگزاری انواع جلسات کاری و تجاری را برای مسافران فراهم می کند. از دیگر امکانات این مجموعه می توان به لابی، اتاق سیگار، اتاق تلفن، پله اضطراری و... اشاره کرد.

خدمات مجتمع صدرا تبریز


مجتمع صدرا تبریز علاوه برامکانات خوبی که دارد خدمات فراوانی را نیز به مسافران خود ارائه می کند. پرسنل هتل بسیار مهمانواز هستند و با روی باز و صمیمانه از مسافران استقبال می کنند. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. از خدمات ویژه مجتمع می توان به خدمات خانه داری آن اشاره کرد که خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی راحت می کند. این مجتمع دارای خدمات ویژه معلولین است که اقامت را برای مهمانانی که دچار معلولیت هستند آسان تر می کند. همچنین مجتمع به سیستم اعلام حریق مجهز شده که آرامش و امنیت کامل را نیز به مسافران هدیه می کند. از دیگر خدمات مجتمع صدرا تبریز می توان به خدمات بیدارباش، اتاق سیگار، اینترنت در لابی، فکس، پرینتر و... اشاره کرد.

واحدهای اقامت و امکانات واحدهای اقامتی


مجتمع صدرا تبریز دارای ۱۲ باب اتاق است که ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۳۶ تخت می رسد. انواع واحدهای اقامتی مجتمع شامل اتاق دوتخته، اتاق سه تخته و اتاق چهارتخته هستند که مسافران می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی مجتمع صدرا تبریز تمامی امکانات لازم برای یک سفر چندروزه به یادماندنی را دارا هستند. از جمله این امکانات می توان به صبحانه، مینی بار، تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام، لوازم بهداشتی، کمد لباس، آباژور، سیستم سرمایش و گرمایش و... اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا مجتمع صدرا تبریز


فاصله تا موزه قاجار: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه مشروطه: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد استاد و شاگرد تبریز: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ تبریز: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است