search
menu

هتل آپارتمان رشدیه تبریز

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان رشدیه تبریز
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
فاصله هتل‌آپارتمان رشدیه تبریز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان رشدیه تبریز


از هتل‌آپارتمان‌های خوب دوستاره در یکی از مناطق خوش آب‌وهوای تبریز، می‌توان هتل‌آپارتمان رشدیه تبریز را نام برد که با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مقرون‌به‌صرفه، سعی در تأمین اقامت راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد. این هتل‌آپارتمان در سال ۱۳۸۸ ساخته شده و موقعیت مکانی خوبی دارد. مهمانانی که بلیط هواپیما تبریز را برای گشت‌وگذار در جاهای دیدنی تبریز می‌خرند، با رزرو این هتل می‌توانند در یکی از بهترین مناطق تبریز اقامت کرده و به بسیاری از جاذبه‌های مهم شهر و مراکز خرید تبریز دسترسی سریع و آسان داشته باشند. کارکنان هتل (Roshdie Apartment Hotel) نیز بسیار خوش‌برخورد و زحمتکش هستند و سعی دارند رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات عمومی هتل


هتل‌آپارتمان رشدیه تبریز امکانات خوب و مناسب برای مهمانان فراهم کرده است. مهمانانی که با خودروی شخصی‌شان به تبریز سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل، پارکینگ اطراف هتل و یا خیابان مقابل هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. در این هتل مهمانان می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته و امور آنلاینشان را در اسرع وقت انجام دهند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، تاکسی‌سرویس ۲۴ ساعته، آسانسور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی به مهمانان سرویس‌دهی کرده و به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها پاسخ می‌دهد. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، خدمات بیدارباش و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل بسیار صبور و صمیمی هستند و مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. این هتل یک سالن جشن و مراسم عروسی نیز دارد که میزبان انواع مراسم مانند عروسی، تولد و غیره قرار می‌گیرد.

اتاق‌های هتل


در این هتل‌آپارتمان ۹ طبقه‌ای ۱۵ باب اتاق وجود دارد و درمجموع ۱۰۰تخت داخل آن‌ها تعبیه شده‌اند. دکوراسیون و چیدمان اتاق‌ها بسیار شیک، مرتب و مدرن هستند و از بابت تمیزی و نظافت نیز در وضعیت رضایت‌بخش قرار دارند. مهمانان می‌توانند از میان اتاق‌های این هتل‌آپارتمان با امکانات گوناگون، اتاقی را که مطابق سلیقه، نیاز و اولویت‌هایشان است را، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل‌آپارتمان شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، واحدهای دو خوابه چهار نفره و پنج نفره هستند.
داخل اتاق‌ها امکانات رفاهی اساسی و مناسب مانند مبلمان، میز، تلویزیون (شبکه‌های استانی دیجیتال)، تخت خواب، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت)، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، کمد لباس، دراور، رخت‌آویز، یخچال، کتری برقی، میز ناهارخوری، میز آرایش، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی (سشوار)، حمام (دوش)، دمپایی (دستشویی، حمام)، اتو، میز اتو و ... در نظر گرفته شده‌اند. داخل تمام واحدها آشپزخانه‌های کوچک طراحی شده‌اند که لوازم ضروری طبخ و پخت‌وپز مانند اجاق‌گاز، هود، کابینت، لوازم پخت‌وپز و ظروف پذیرایی را دارند. بنابراین، مهمانان با تهیه مواد غذایی اولیه از مارکت می‌توانند به آشپزی در واحدهایشان بپردازند. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۳ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۴ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

فاصله هتل‌آپارتمان رشدیه تبریز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید لاله پارک: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی باغمیشه: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله تا تفرجگاه کوهستانی عینالی تبریز: ۶٫۴ کیلومتر
فاصله تا مقبرة الشعرا: ۶٫۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد کبود تبریز: ۷٫۴ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ تبریز: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است