search
menu

هتل آپارتمان نوبر تبریز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان نوبر تبریز
امکانات هتل آپارتمان نوبر تبریز
خدمات هتل آپارتمان نوبر تبریز
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل آپارتمان نوبر تبریز تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل آپارتمان نوبر تبریز


شهرتبریز یکی از باشکوه ترین شهرهای ایران است که هم از نظر جاذبه های طبیعی و هم از نظر آثار تاریخی حرف های زیادی برای گفتن دارد. این شهر سومین شهر پرجمعیت کشور است و از این نظر امکانات مدرن فراوانی در شهر وجود دارد که در کنار دیگر جاذبه های موجود در آن مجموعه بی نظیری را برای گشت و گذار مسافران فراهم می کنند. اگر به تاریخ و آثار قدیمی علاقه مند هستید در سفر به این شهر حتما سری به بازار بزرگ آن بزنید. بازار بزرگ تبریز یک مجموعه شگفت انگیز است که با معماری باشکوهی که دارد هرچشمی را به خود خیره می کند. علاوه برآن این بازار موزه ای بی نظیر از صنایع دستی شهر نیز محسوب می شود که تماشای آن ها خالی از لطف نخواهد بود. برای عبور از تونل زمان و غرق شدن در گذشته کافی است سری به خانه مشروطه و موزه شهرداری تبریز بزنید. هر کدام از این بناها راز و رمز های زیادی را از گذشته در خود پنهان کرده اند که ذهن تماشاگران را به تکاپو وا می دارند. علاوه بر تمام این زیبایی ها، تله کابین عینالی و جنگل های ارسبان تبریز نیز از دیگر نقاط محبوب گردشگری این شهر هستند که در بین مسافران شهر تبریز محبوبیت فراوانی دارند.
هتل آپارتمان نوبر تبریز در این شهر قرار گرفته و به دلیل موقعیت مکانی مناسب و امکانات و خدمات خوبی که دارد توانسته نظر بسیاری از مسافران شهر تبریز را به خود جلب کند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای تبریز در این هتل آپارتمان اقامت داشته باشید و لحظات زیبایی را در سفر خود تجربه کنید.

امکانات هتل آپارتمان نوبر تبریز


مهم ترین مزیت هتل آپارتمان نوبر تبریز موقعیت مکانی آن است که دسترسی به بسیاری از نقاط گردشگری شهر، از جمله موزه شهرداری، میدان ساعت، موزه استاد شهریار، خانه نیکدل، ارگ تبریزو... را برای مهمانان راحت می کند و مسافران می توانند بدون صرف وقت و هزینه اضافی تنها در همان اطراف هتل به گشت و گذار بپردازند و از سفر خود لذت ببرند. پارکینگ این هتل آپارتمان با ظرفیت ۱۴ ماشین به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار دارد و خیال مهمانان را از بابت جای پارک اتوموبیل هایشان راحت می کند. هتل دارای سیستم اعلام حریق است که امنیت و آرامش کامل را نیز در کنار راحتی به مهمانان هدیه می دهد. از آنجایی که این هتل در چند طبقه بنا شده ساختمان هتل به آسانسور مجهز شده است که رفت و آمد را برای مسافران راحت تر می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به لابی، پله اضطراری، کپسول آتشنشانی و... اشاره کرد.

خدمات هتل آپارتمان نوبر تبریز


هتل آپارتمان نوبر تبریز علاوه بر امکانات خوبی که دارد خدمات گسترده ای را نیز به مهمانان خود ارائه می دهد و همین مسئله سبب شده که این هتل آپارتمان در بین مسافران شهر تبریز اهمیت ویژه ای داشته باشد. پرسنل هتل بسیار مهمانوار و خوش برخورد هستند و با روی باز و صمیمانه از مهمانان استقبال می کنند. از خدمات ویژه هتل می توان به خدمات خانه داری آن اشاره کرد که خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی راحت می کند.
همچنین هتل دارای خدمات روم سرویس است و این امکان را برای مهمانان فراهم می کند تا در هر ساعتی از شبانه روز که مایل هستند غذا یا خوراکی مورد علاقه خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. صندوق امانات هتل در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانان می توانند اشیاء گرانقیمت و ارزشمند خود را در آن به امانت بگذارند و نگران گم شدن و از دست دادن آن ها نباشند. خدمات باربری هتل نیز فعال است و در صورت لزوم به مهمانان خدمت رسانی می کند. از دیگر خدمات این هتل آپارتمان می توان به فتوکوپی، فکس، پرینتر و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل آپارتمان نوبر تبریز در ۴ طبقه بنا شده و دارای ۱۴ باب اتاق است که ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۳۲ تخت می رسد. واحدهای اقامتی این مجموعه شامل ۱۴ باب آپارتمان یک نفره است که به دلیل نوساز بودن همگی شیک و مجهز هستند و احساس خوشی از اقامت را برای مسافران به وجود می آورند. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان نوبر تبریز تمامی امکانات لازم برای یک سفر به یادماندنی را دارا هستند. از جمله این امکانات می توان به صبحانه، تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام، دمپائی، لوازم بهداشتی، کمد لباس، سیستم سرمایش و گرمایش و... اشاره کرد.

فاصله هتل آپارتمان نوبر تبریز تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا بازار بزرگ تبریز: ۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد استاد و شاگرد تبریز: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه قاجار: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه مشروطه: ۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است