search
menu

هتل صخره ای لاله کندوان

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل صخره ای لاله کندوان
واحدهای اقامتی هتل صخره ای لاله کندوان
امکانات رفاهی هتل صخره ای لاله کندوان
اماکن دیدنی نزدیک به هتل صخره ای لاله کندوان

درباره هتل صخره ای لاله کندوان


در دورانی که برج‌های سرکش و تنومند هتل‌های لوکس و تجملاتی، عرش آسمان را به صحنه زورآزمایی خود مبدل کرده‌اند، احداث اقامتگاهی در دل صخره‌های روستایی باستانی، آن‌هم به سبک غارهایی که اجداد ما روزگاری در آن گذران زندگی می‌کردند، غریب و نامعمول به نظر می‌رسد؛ ایده‌ غیرعادی و نامتعارفی که در عمل با استقبال سیل وسیعی از گردشگران خارجی و داخلی به ثمر نشسته و هتل صخره ای لاله کندوان را پدید آورده است. این هتل در حقیقت سومین هتل صخره‌ای جهان محسوب می‌شود که در دل کوه احداث شده است. معماری شگفت‌انگیز و استثنائی و محل خاص قرارگیری هتل صخره ای لاله کندوان باعث شده است که این اقامتگاه ۵ ستاره هرساله به دلیل اصلی ده‌ها هزار گردشگر برای خرید بلیط هواپیما تبریز و بازدید از روستای تماشایی کندوان مبدل گردد. گفتنی است که روستای کندوان در منطقه‌ای کوهستانی و خوش‌منظره واقع شده و آب‌وهوای آن‌هم ییلاقی است و در فصول گرم سال نیز، دمای هوا مطبوع و دلپذیری دارد.

واحدهای اقامتی هتل صخره ای لاله کندوان


هتل صخره ای لاله کندوان دارای ۱۶ واحد اقامتی مجزایی است که به امکاناتی از قبیل تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان راحتی و میز تحریر مجهز شده‌اند. حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی هم در تمامی اتاق‌ها وجود دارد و علاوه بر این، کاربران می‌توانند در فضای لابی هتل و همچنین در داخل اتاق‌ها، به‌صورت رایگان به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشند.
صندوق امانات هم در داخل اتاق‌ها تعبیه شده است تا مسافران در صورت همراه داشتن اشیا و لوازم قیمتی، نگرانی خاصی بابت نگهداری از آن‌ها نداشته باشند. تلویزیون اتاق‌ها نیز به شبکه پخش فیلم متصل هست و کاربران در اوقات فراغت خود می‌توانند به تماشای برنامه‌های متنوع آن بپردازند.

امکانات رفاهی هتل صخره ای لاله کندوان


هتل Laleh Kandovan Hotel با فراهم آوردن امکانات رفاهی موردنیاز در منطقه‌ای کوهستانی، تجربه زندگی غارنشینی را برای کاربران به لذت‌بخش‌ترین شکل ممکن بازسازی کرده است. با توجه به صخره ای بودن هتل لاله کندوان، اتاق‌ها با تعدادی پله و در منطقه‌ای کوهستانی از یکدیگر جدا شده‌اند و هتل نیز فاقد آسانسور است؛ نکته‌ای که بیش از پیش باید موردتوجه سالمندان قرار گیرد. اما این هتل از امکانات رفاهی فراوانی برای ایجاد رفاه و آسودگی مهمانان برخوردار گشته است. شماری از این امکانات عبارت‌اند از: پارکینگی با ظرفیت ۱۶ خودرو، چایخانه سنتی، کافی‌شاپی باصفا و خوش‌منظره، رستورانی بسیار باکیفیت با ظرفیتی برابر با ۱۲۵ نفر و منویی لبریز از غذاهای رنگارنگ ایرانی و فرنگی، سالن اجلاسی با ظرفیتی برابر با ۵۰ نفر و مجهز به امکاناتی مدرن نظیر ویدئو پروژکتور و تجهیزاتی صوتی و تصویری، جکوزی، اتاق چمدان، فروشگاه، کپسول آتش‌نشانی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.
افزون بر موارد ذکر گردیده، هتل Kandovan Laleh International Rocky Hotel متشکل از کارکنانی است که قادرند کلیه خدمات رفاهی اعم از: خانه‌داری، روم سرویس، بیدارباش، باربری، خدمات تور گردشگری، ترانسفور رفت‌وبرگشت با هزینه، خدمات تشریفات ویژه، تهیه بلیط هواپیما ارزان، خشک‌شویی و پذیرش شبانه‌روزی را به مهمانان هتل ارائه دهند.
یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه هتل صخره ای لاله کندوان، بهره‌مندی از آب لوله‌کشی است که از آب‌های معدنی منطقه کندوان تأمین می‌شود که علاوه بر خواص معدنی، کاربرد‌های درمانی فراوانی نیز دارد. صبحانه به‌صورت رایگان در داخل اتاق‌ها سرو می‌شود و رستوران هتل صخره ای لاله کندوان با گنجایش ۱۲۵ نفر، پذیرای کاربران در وعده‌های غذایی متفاوت است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل صخره ای لاله کندوان


فاصله هتل تا روستای تاریخی کندوان: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا روستای باستانی حیله‌ور: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک جنگلی ارشد چمن: ۱۰.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا منطقه حفاظت‌شده صوفی چای: ۲۱ کیلومتر
فاصله هتل تا تالاب قره گول: ۲۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است