search
menu

هتل آزادی تبریز

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آزادی تبریز
امکانات عمومی هتل آزادی تبریز
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آزادی تبریز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آزادی تبریز


هتل آزادی یکی از هتل‌های تازه تأسیس در میان هتل‌های تبریز است. این هتل چهار ستاره بوده و در مرکز شهر واقع‌شده است و همین موقعیت عالی سبب می‌شود تا دسترسی به جاهای دیدنی و تاریخی مانند موزه آذربایجان، موزه مشروطه، مسجد کبود، باغ ائل گلی، مراکز خرید خیابان تربیت و بازار سرپوشیده تبریز آسان شود. این هتل زیبا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده و دارای ۴ طبقه و ۴۳ واحد اقامتی است که در طول سال از مسافران زیادی استقبال می‌کنند و در فراهم شدن اقامتی خوش و به یاد ماندنی در حال تلاش هستند. با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید از طریق اتوبوس‌های BRT و تاکسی‌های شهری به جاهای دیدنی شهر بروید. لازم به ذکر است که از فرودگاه شهید مدنی تبریز تا این هتل می‌توانید از ترانسفر رایگان بهره‌مند شوید.

امکانات عمومی هتل آزادی تبریز


در لابی هتل آزادی برای ۲۰ نفر ظرفیت وجود دارد تا کارهای مربوط به پذیرش انجام شوند، این بخش به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از مسافران استقبال می‌کنند. در لابی می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید. برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، محلی به عنوان پارکینگ در طبقات ۱- و ۲- دایر شده و دارای ظرفیت ۷۰ خودرو است و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در صورت نیاز به فکس و فتوکپی می‌توانید به لابی هتل بروید و از مسئول مربوطه درخواست کنید. برای گشت‌وگذار در میان جاهای دیدنی شهر تبریز خدمات تور گردشگری دایر شده و مسافران را راهنمایی می‌کنند. برای سپردن وسایل و چمدان‌های مسافران تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان می‌توانید به اتاق چمدان بروید. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی و معلولیت دارند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است، همچنین تمامی طبقات از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند. دستگاه واکس کفش در ورودی هتل تعبیه‌شده است. برای تهیه پول نقد یا انتقال وجه نیز به راحتی می‌توانید از دستگاه خودپرداز موجود در لابی بهره‌مند شوید. سالن اجتماعات و سالن کنفرانس نیز در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که برای کار و تجارت عازم شهر تاریخی تبریز می‌شوند.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


اتاق‌های موجود در این هتل همگی تمیز و دلباز هستند. انواع اتاق‌ها در هتل آزادی عبارتند از اتاق یک تخته اکونومی، اتاق یک تخته استراحتی برای اقامت روزانه و ۵ ساعته، اتاق یک تخته استاندارد، اتاق دو تخته توئین اکونومی، اتاق دو تخته دوبل استاندارد، اتاق دو تخته توئين استاندارد و اتاق سه تخته استاندارد. با توجه به اینکه اتاق‌های موجود در این هتل ظرفیت اضافی ندارند، بنابراین بهتر است در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل نسبت به ظرفیت اتاق و تعداد نفراتتان دقت کنید. در داخل اتاق‌های این مجموعه سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه‌شده است. در داخل واحدها می‌توانید از امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، کمد لباس، رخت‌آویز، آب رایگان، لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی با سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن بهره‌مند شوید. در صورت استفاده از مینی بار باید در زمان تسویه هزینه‌های مربوطه را پرداخت کنید. همچنین سرویس بهداشتی ایرانی نیز در لابی و تمامی طبقات تعبیه‌شده است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است.

رستوران هتل


در بخشی از لابی این هتل کافی‌شاپ دایر شده است، علاوه بر مسافران افراد دیگر نیز می‌توانند برای سرو عصرانه و نوشیدنی به این کافی‌شاپ سربزنند. علاوه بر آن، رستوران در این هتل دایر شده و مسافران می‌توانند برای سرو وعده‌های غذایی به این رستوران سر بزنند یا اینکه با استفاده از روم سرویس انواع نوشیدن و خوراکی را سفارش داده و در داخل اتاقشان میل کنند. در هنگام اقامت در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود.

فاصله هتل آزادی تبریز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ارگ علیشاه: ۶۰۰ متر
فاصله تا موزه آذربایجان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد کبود تبریز: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ سرپوشیده تبریز: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مقبره الشعرا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه قاجار: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است