search
menu

اقامتگاه سنتی طبیب شوشتر

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی طبیب شوشتر
اماکن نزدیک به اقامتگاه سنتی طبیب شوشتر

درباره اقامتگاه سنتی طبیب شوشتر


اقامتگاه سنتی طبیب شوشتر یکی از زیباترین و مجهزترین و البته منحصربه‌فردترین اقامتگاه‌های سنتی شوشتر در استان خوزستان است که طرفداران بسیار زیادی در بین گردشگران خارجی و داخلی پیدا کرده است. چرا که طراحی منحصربه‌فرد آن و همچنین امکانات بی‌نظیر و فراوانش مورد توجه عده بسیاری قرار گرفته است. این اقامتگاه سنتی قدمتی بسیار کهن و ارزشمند دارد که تاریخ آن به دوران قاجار باز می‌گردد.
یعنی یک بنای بسیار قدیمی که گفته می‌شود در آن زمان یک تجارت‌خانه بوده است. اقامتگاه سنتی طبیب شوشتر در سال ۱۳۹۳ با شماره ثبت ۳۱۰۸۶ در فهرست آثار ملی کشور عزیزمان، ایران قرار گرفت. اما گفته می‌شود که تاریخ بازسازی این اقامتگاه جذاب به سال ۱۳۹۵ باز می‌گردد که البته منظور ما از بازسازی، صدمه زدن به بافت اصلی و کهن این بنا نبوده و بلکه مرمت استادانه این اثر ملی است.
اقامتگاه سنتی طبیب شوشتر دارای ۹ واحد اقامتی بسیار لوکس و زیباست که با قرار گرفتن در حاشیه محله دلدل شوشتر یکی از بهترین اقامتگاه‌های سنتی این شهر به شمار می‌آید. از طرفی دیگر، قرار گرفتن این مجموعه اقامتی جذاب در نزدیکی بسیاری از اماکن گردشگری و تفریحی باعث شده اکثر گردشگرانی که به این اقامتگاه سنتی مراجعه می‌کنند دسترسی آسان به بیشتر اماکن گردشگری را داشته باشند.
برای مثال شما با مجموعه آبشارها و آسیاب‌های شوشتر تنها یک کیلومتر فاصله خواهید داشت و به راحتی قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن آنجا رفته و هر زمان که خواستید به اقامتگاهتان بازگردید. اگر علاقه‌ای به بازارهای تاریخی، قدیمی و فروشگاه‌های صنایع‌دستی داشته باشید، باید به شما بگوییم که فاصله اقامتگاه سنتی طبیب شوشتر با بازار صنایع‌دستی شوشتر بسیار کم بوده و می‌توانید حتی قدم‌زنان به این بازار بسیار جذاب بروید.
اما چیزی که راجع به اقامتگاه سنتی طبیب شوشتر مورد توجه اکثر گردشگران قرار گرفته، معماری سنتی و جذاب آن است. معماری که شما را به قعر تاریخ ۲۰۰ ساله خود برده و مجذوبتان خواهد کرد. حیاط این امارت کهن بسیار جذاب و چشم‌نواز بوده و همه جا پر از تخت‌های چوبی و گلدان‌های زیبا و گل‌های رنگارنگ بوده که به حیاط روح تازه‌ای بخشیده است. سبک آجرکاری قدیمی، طاق‌های ایرانی و ... همگی شما را مجذوب کرده و محو تماشای این بنای زیبا خواهید شد و از طرفی دیگر، شب‌هنگام نورپردازی منحصربه‌فرد اقامتگاه سنتی طبیب شوشتر زیبایی بصری خاص و جلوه‌ای بی‌بدیل به آن می‌بخشد.
تصور بیشتر مردم از چنین اقامتگاه‌های سنتی و یا اقامتگاه‌های بوم گردی امکانات بسیار کم و کیفیت پایین خدمات هتل‌داریست. اما چیزی که در مورد این اقامتگاه لوکس وجود دارد کاملا برعکس بوده و شما به محض ورود به اتاق‌های آن کاملا شگفت‌زده خواهید شد. چرا که شاهد امکانات بسیار جذاب و به‌روز آن شده و نظافت و زیبایی اتاق‌ها نظر شما را به خودش جلب خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های جالب طراحی داخلی اتاق‌های این اقامتگاه استفاده از رنگ‌های شاد و روشن بوده و به نوعی مدرنیته و سنت کهن ایرانی دست در دست هم داده تا یک سبک خاص و ویژه‌ای را برای گردشگران رقم بزنند.
اقامتگاه سنتی طبیب شوشتر یک رستوران ایرانی بسیار جذاب و زیبا دارد که فضای داخلی آن با میز و صندلی‌های چوبی و فرش‌های دست‌بافت نفیس و گلدان‌های رنگارنگ تزئین شده است. در این رستوران شما بهترین و خوش‌طعم‌ترین غذاهای ایرانی را نوش جان خواهید کرد و یکی از بهترین خاطرتان زندگی‌تان را در آنجا رقم خواهید زد.

اماکن نزدیک به اقامتگاه سنتی طبیب شوشتر


فاصله اقامتگاه سنتی طبیب شوشتر تا بازار صنایع‌دستی شوشتر: ۵۱ متر
فاصله اقامتگاه سنتی طبیب شوشتر تا مجموعه آبشارها و آسیاب‌های شوشتر: ۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی طبیب شوشتر تا خانه مستوفی: ۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی طبیب شوشتر تا نهر داریون: ۲ کیلومتر

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است