search
menu

هتل گرگر شوشتر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل گرگر شوشتر
امکانات عمومی هتل
امکانات و انواع اتاق ‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرگر شوشتر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل گرگر شوشتر


هتل گرگر شوشتر در سال ۱۳۹۰ در حد فاصل شوشتر و اهواز افتتاح شده است. این هتل ۳ ستاره در محوطه دانشگاه آزاد شهر شوشتر واقع شده است. زیربنای این هتل نزدیک به ۴۰۰۰ مترمربع است و در سه طبقه ساخته شده است. امکانات بیشماری برای هتل تعریف شده است که در ادامه بیشتر در رابطه با این امکانات صحبت خواهیم کرد.
این هتل با اینکه در کنار دانشگاه آزاد ساخته شده است ولی دارای فاز مجزا از دانشگاه است. آرامش و خلوت بودن هتل در مقایسه با سایر هتل‌ها و داشتن کادر مودب و اخلاق مدار از گزینه ‌هایی است که سبب جلب رضایت بیش از پیش مسافران شده است. کودکان زیر شش سال بصورت رایگان در هتل اقامت خواهند داشت. هتل گرگر شوشتر با جاهای دیدنی بسیاری نیز فاصله کمی دارد و با اقامت در این هتل سه ستاره که امکانات و تمیزی آن بسیار چشمگیر هستند می ‌توانید خاطره‌ ای بسیار خوش را از خرید بلیط هواپیما در حافظه خود ثبت کنید.

امکانات عمومی هتل


هتل شوشتر با توجه به اینکه هتلی سه ستاره است امکانات مناسب و درخور با این سطح از هتل را نیز دارد. اولین مورد مهم تمیزی و نظافت هتل است که در درجه بسیار بالایی قرار دارد. پارکینگ با ظرفیت بالا نیز برای این هتل ساخته شده است تا مسافران با خیالی آسوده خودرویشان را در هتل پارک کنند. هتل دارای استخر، سونا و جکوزی است و این امکانات در محوطه در اشتراک با ساختمان دانشگاه آزاد است. مسافران هتل می‌ توانند هر زمان بخواهند با هماهنگی پذیرش هتل از این امکانات تفریحی استفاده کنند. لابی مبله هتل فرصتی را فراهم می‌ آورد تا بتوانید در آنجا بنشینید و با همراهانتان بصورت دست جمعی تلویزیون تماشا کنید و یا با اتصال به اینترنت دقایقی را به انجام کارهای خودتان مشغول شوید. وجود نمازخانه در ساختمان هتل برای کسانیکه که می‌ خواهند اعمال دینی شان را در مکانی مخصوص و مشخص انجام دهند نیز ویژگی دیگری است که برای هتل شوشتر تعریف شده است. رستوران نیز برای مسافران ساخته شده است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل خدمت دیگری است که در اختیار مسافران قرار می ‌گیرد. هتل مجهز به وسایل گرمایشی و سرمایشی است. خدمات بیدار باش و وجود آسانسور نیز از سایر امکاناتی است که در هتل برای راحتی هر چه بیشتر مسافران قرار داده شده است. تاکسی سرویس شبانه روزی نیز از هتل قابل دسترسی است.
اگر قصد سفر به استان خوزستان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برنامه سفر به اهواز را مطالعه کنید.

امکانات و انواع اتاق ‌های هتل


هتل گرگر شوشتر اتاق ‌ها و واحدهایی تمیز دارد که اقامت در این واحدها با وجود امکاناتی که در ادامه بیان خواهد شد بسیار راحت شده است. واحدها بصورت کف پوش و موکت هستند. حمام در اتاق‌ ها و واحدها وجود دارد و لوازم بهداشتی اولیه همچون حوله و دمپایی نیز در آن قرار دارد. واحدهایی که بصورت سوییت هستند دارای لوازم مورد نیاز برای پخت و پز هستند و در همه آن ‌ها یخچال قرار داده شده است. وجود تلویزیون برای سرگرمی مسافران در تمام واحدها قرار داده شده است. مسافران می‌ توانند در اتاق‌هایشان به اینترنت دسترسی داشته باشند. وسایل مورد نیاز برای متعادل نمودن دما در سرما و گرما نیز در تمامی واحدها قرار داده شده است. انواع اتاق ‌های هتل شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و سوییت چهار تخته هستند.

رستوران هتل


هتل گرگر شوشتر مجهز به رستوران است که می ‌توانید در آن هر سه وعده غذایی خود را در فضایی آرام و با انتخاب از منوی متنوع این رستوران میل کنید.

فاصله هتل گرگر شوشتر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه سلاسل: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا سازه آبی شوشتر: ۴ کیلومتر
فاصله تا پل بند میزان: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا پل بند لشکر: ۶ کیلومتر
فاصله تا بقعه امامزاده عبدالله: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است