search
menu

اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز
معرفی اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز
اتاق های اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز
امکانات کلی اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز
کافی شاپ و رستوران اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز
فاصله اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

درباره اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز


اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز، در خیابان لطف علی خان زند، کوچه نارنجستان قوام واقع شده است. بد نیست بدانید که اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز ساختمانی است که قدمتی ۲۰۰ ساله دارد و معماری ساختمان عمارت به اواخر دوران قاجاریه و اوایل دوران پهلوی مربوط می شود. Eghametgahe boomgardi toranjestan shiraz در سال ۱۳۹۷ با هدف ارائه خدمات بهتر و بیشتر برای گردشگران عزیز شهر شیراز مورد مرمت و باز سازی قرار گرفت و برای استفاده و اقامت عموم افتتاح گردید و تا به امروز میزبان مسافرانی است که با خرید بلیط هواپیما عازم شیراز شده و این خانه سنتی را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کرده اند.

معرفی اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز


بهتر است بدانید که اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز هر سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی است که به دلایل مختلف بلیط هواپیما شیراز خریده و به بازدید از جاذبه های این شهر می روند. واقع شدن اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز در خیابان لطفعلی خان زند، دلیلی برای دسترسی آسان گردشگران به نارنجستان قوام و خانه زینت الملوک می شود که از جاذبه های توریستی شهر شیراز محسوب می شوند.

اتاق های اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز


اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز ۷ اتاق دارد که اتاق ها به ترتیب دو تخته برای یک نفر، سوئیت یک خوابه دو تخته قاجاریه، دو تخته دابل آرامش بدون پنجره، دو تخته دابل پهلوی با سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی خارج از اتاق، دو تخته تویین ترنج، دو نفره کف خواب پنج دری VIP، سه تخته آرامش بدون پنجره، سوئیت یک خوابه پنج تخته قاجاریه تقسیم بندی شده اند. همه اتاق ها دارای سیستم کف خواب و تخت خواب بوده و یخچال، مینی بار غیر رایگان و کولر آبی از جمله امکانات موجود در اتاق های اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز هستند. بهتر است بدانید که به دلیل حفظ معماری سنتی و انتقال حس نوستالژیک، اتاق های اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز تلویزیون ندارند. جالب است اطلاع داشته باشید که حیاط این خانه زیبا درختان نارنجستان تنومند قدیمی را در دل خود جای داده است که این سر سبزی حس و حال و شادابی خاصی را به روح انسان می بخشد.

امکانات کلی اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز


پارکینگ غیر مسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، اینترنت نامحدود رایگان در اتاق ها و محوطه، راهنمای تور های گردشگری، سیستم های سرمایشی و گرمایشی امکانات موجود در اقامتگاه بوم گردی ترنجستان هستند که برای رفاه حال مسافران تدارک و آماده شده است.

کافی شاپ و رستوران اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز


یکی از ویژگی های اقامتگاه بوم گردی کافی شاپ است که گردشگران عزیز می توانند انواع نوشیدنی ها سرد و گرم و دمنوش های گیاهی را در فضای دلنشین حیاط سرو نمایند و لذت ببرند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به فضای سنتی علاقه دارید بهتر است بدانید که در اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز چایخانه ای مشغول بکار است که شما می توانید در حیاط با صفا عمارت بنشینید و از نوشیدن چای در استکان های قدیمی لذت ببرید. همچنین یک رستوران با غذا های کاملا سنتی و مواد اولیه ارگانیک غذاهای محلی مانند: دو پیازه آلو شیرازی، کلم‌ پلو، شکر پلو، قورمه‌ به، شیرازی پلو و کوفته هلوی شیرازی را طبخ می نماید و آماده پذیرایی از گردشگران محترم در هر دو وعده ناهار و شام است.افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند بهتر است توجه نمایند که اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز در قسمت های مختلف از جمله طبقات، رستوران و کافی شاپ دارای پله است.

مهمانان عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در اقامتگاه بومگردی ترنجستان شیراز طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند.

فاصله اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

:
فاصله تا عمارت دیوانخانه شیراز ۱٫۶ کیلومتر ( ۸ دقیقه )
فاصله تا ارگ کریم خانی ۳٫۶ کیلومتر ( ۱۰ دقیقه )
فاصله تا دروازه قرآن ۶٫۲ کیلومتر ( ۱۴ دقیقه )
فاصله تا نقش رجب ۶۳٫۲ کیلومتر ( ۵۶ دقیقه )
فاصله تا نقش رستم ۶۴٫۵ کیلومتر ( ۵۸ دقیقه )
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است