search
menu

هتل رویال شیراز

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رویال شیراز
اماکن نزدیک به هتل رویال شیراز

درباره هتل رویال شیراز


هتل رویال شیراز از هتل‌های ۴ ستاره شهر شیراز است. این هتل فوق العاده زیبا و چشم‌نواز که نه فقط در شهر شیراز بلکه در کل کشور، یکی از بهترین اقامتگاه‌ها محسوب می‌شود، از اواخر سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نمود. به همین دلیل از Shiraz Royal Hotel به عنوان یکی از اقامتگاه‌های مدرن ایران نیز همواره یاد می‌شود. هتل رویال شیراز دارای ۴۴ باب اتاق و سوئیت شیک بوده و با فراهم آوردن امکاناتی مثال‌زدنی، اقامتی رویایی برای مهمانان خود رقم می‌زند.
تعداد ۱۲ باب از ۴۴ اتاق این هتل دوبل بوده و از نظر مهمانان زیادی بهتر از بقیه اتاق‌ها هستند. البته در تمامی اتاق‌های هتل رویال شیراز امکاناتی مثل تهویه مطبوع، تلویزیون ۴۰ اینچ، مینی بار، حمام، انواع لوازم بهداشتی، چای ساز، یخچال، کمد و چندین و چند وسیله مهم و ضروری دیگر فراهم آورده شده‌اند تا مهمانان اقامتگاه مد نظر با هیچ کمبودی در طول اقامت خود مواجه نشوند. از مزایای منحصر به فرد اقامت در هتل رویال شیراز می‌توان به رستوران شیک و باورنکردنی آن اشاره کرد. رستورانی با انواع غذاهای لذیذ ایرانی و خارجی که با فراهم کردن لژ خانوادگی، شرایط را کاملا مهیای سپری کردن اوقاتی دل‌انگیز کرده است.
جالب است بدانید که این رستوران در طبقه ششم هتل رویال شیراز واقع شده و بدین ترتیب، مهمانان همزمان با نوش جان کردن غذاهای لذیذ و خوشمزه می‌توانند از تماشای نماهای چشم‌نواز و خاطره‌انگیز لذت ببرند. جدا از این رستوران، Shiraz Royal Hotel مجهز به یک کافی شاپ دلنشین نیز هست که می‌تواند لحظات آرامش‌بخشی برای مهمانان رقم بزند. اگر شما از آن دست مهمانانی باشید که علاقه‌مند به برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های مختلف هستند، باز هم هتل رویال شیراز می‌تواند بهترین یار و همراه شما باشد. زیرا قسمتی از این هتل با ظرفیت ۱۰۰ مهمان، به عنوان سال کنفرانس آن شناخته می‌شود.
جالب است بدانید که در این سالن، تجهیزات مختلفی از قبیل ویدیو پروجکشن، سیستم صوتی و تصویری با کیفیت عالی و پرده نمایش ۳۰۰ اینچی تعبیه شده است. اگر نگاهی به موقعیت مکانی هتل رویال شیراز بیندازید، متوجه خواهید شد که این هتل در یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده و به همین دلیل در محدوده‌ای به فاصله نهایتا ۵ کیلومتر از هتل رویال شیراز می‌توان رِنج گسترده‌ای از مکان‌های دیدنی و دوست‌داشتنی را مورد بازدید کرد. البته دلیلی برای نگرانی در مورد خستگی پس از گشت و گذار در شهر هم وجود ندارد.
زیرا هتل رویال شیراز مجهز به یک استخر سرپوشیده بسیار زیبا و همچنین بخش‌هایی مثل سونای خشک، سونا بخار و جکوزی است که با استفاده از آنها می‌توان خستگی را کاملا از تن و بدن خود دور کرد. ناگفته نماند که روز شما با اقامت در هتل رویال شیراز به بهترین شکل ممکن آغاز شده و اصلا شاید تا آخرین ساعات روز هیچ احساسی از خستگی در وجودتان نباشد. چراکه هر صبح، صبحانه‌ای مفصل متشکل از انواع املت‌های خوشمزه، چای، مربا، عدسی، حلیم و چندین خوراکی لذیذ و دلچسب برای مهمانان سرو می‌شود. تمامی موارد ذکرشده در مورد هتل رویال شیراز این نکته را تداعی می‌کنند که سفر به شیراز با انتخاب و رزرو یکی از اتاق‌های رویایی این هتل می‌تواند به تجربه‌ای شیرین و فراموش نشدنی تبدیل شود.

اماکن نزدیک به هتل رویال شیراز


فاصله هتل رویال شیراز تا دروازه قرآن: ۸۰۰ متر
فاصله هتل رویال شیراز تا آرامگاه شاه شجاع: ۱ کیلومتر
فاصله هتل رویال شیراز تا موزه هفت تنان: ۱ کیلومتر
فاصله هتل رویال شیراز تا آرامگاه حافظ: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل رویال شیراز تا ارگ کریمخانی: ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل رویال شیراز تا حرم شاهچراغ: ۴.۵ کیلومتر
فاصله هتل رویال شیراز تا مسجد نصیرالملک: ۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل رویال شیراز تا بازار وکیل: ۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل رویال شیراز تا فرودگاه بین‌المللی: ۱۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است