search
menu

اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز
اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز

درباره اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز


اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز از خانه های قدیمی ایرانی در شیراز است که در سال های اخیر با تغییر کاربری به اقامتگاهی زیبا و تماشایی تبدیل شده است. وسعت این اقامتگاه سنتی ۷۲۰ متر مربع است و قدمتی ۱۲۰ ساله دارد که آن را به اواخر دوران قاجار بر می گرداند. این خانه قدیم سال های بسیاری را متروک و خالی از سکنه بود تا این که در سال های اخیر تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت و پس از سه سال فعالیت در راستای ترمیم خانه، نهایتا در آب و هوای دلفریب اسفند ماه و اواخر سال ۱۳۹۶ این خانه سنتی با عنوان اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. قدمت اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز را به اواخر قاجار نسبت می دهند و به همین دلیل می توان در بیشتر فضاهای اقامتگاه آثاری از دوران قاجار مانند آینه کاری ها را دید.
در دنیای امروز که ساختمان های بلند و خاکستری در شهرها پر شده اند، اقامتگاه های سنتی مانند اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز رنگ و روحی تازه به فضاهای شهری می دهند و باعث می شود تا صمیمیت و صفای دوران گذشته از یاد نرود. اقامت در خانه های سنتی بزرگان را به گذشته ها برده و برای کودکان امروزی پر از جاذبه و نشاط خواهند بود. میهمانان اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز با اقامت در این اقامتگاه سنتی نه تنها اقامت خوبی را در محیطی دنج و آرام تجربه خواهند کرد بلکه به بسیاری از جاذبه ها و اماکن دیدنی شیراز مانند مسجد تماشایی نصیر الملک، خانه زیبای زینت الملوک و آرامگاه آرامشبخش حافظ دسترسی راحتی خواهند داشت.
این اقامتگاه با اینکه خدمات و امکانات فراوانی دارد اما نقاط ضعفی هم دارد که برترینشان نبود پارکینگ است. اقامتگاه پنج دری نه تنها پارکینگ ندارد بلکه امکان پارک در داخل وچه هتل هم بسیار دشوار خواهد بود اما میهمانان نگرانی به دل راه ندهند زیرا در خیابان های اطراف هتل پارکینگ عمومی قرار دارد و میهمانان دارای اتومبیل می توانند خودروی خود را در این پارکینگ پارک کنند. در اتاق‌های اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز امکانات و خدمات مختلفی قرار داده شده تا اقامت مهمانان در این خانه سنتی دلپذیرتر باشد. تمامی اتاق های اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز دارای سیستمم تهویه مطبوع بوده و دارای سیستم گرمایش و سرمایش هستند.
در تمامی اتاق‌های اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز امکانات مختلفی مانند دراور، یخچال، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، مینی بار و لوازم بهداشتی قرار داده شده است. خدمات صبحانه در اتاق نیز در اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز ارائه می شود. بد نیست بدانید که میهمانان این اقامتگاه در داخل اتاق و لابی هتل امکان اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. گرچه اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز ظاهری بسیار سنتی و قدیمی دارد اما امکانات و خدمات هتل به روز هستند. اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز حتی رستوران بام دارد تا میهمانان در کنار خوراکی خوشمزه از منظره زیبای شیراز لذت ببرند. فضای سبز هتل نه تنها برای عکاسی مناسب است بلکه پرندگان صبحگاهی را به خود جلب می کند و چه چیزی لذت بخش تر از اینکه صبح با صدای پرندگان آغاز شود. دیگر خدمات و امکانات اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز شامل خدمات تور، صندوق امانات، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، خدمات بیدار باش، ترانسفر رفت و برگشت و خدمات خانه داری است.

اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز


فاصله اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز تا مسجد نصیر الملک: ۱.۸ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز تا بازار و حمام وکیل: ۲.۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز تا سرای مشیر: ۱.۸ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز تا خانه زینت الملوک: ۱.۹ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز تا آرامگاه سیبویه: ۰.۶ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز تا سعدیه: ۷.۷ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز تا حافظیه: ۳.۶ کیلومتر


امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است