search
menu

اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان شیراز
معرفی اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان شیراز
انواع اتاق ها در اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان شیراز
رستوران اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان شیراز
امکانات کلی اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان شیراز
فاصله اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان شیراز تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

درباره اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان شیراز


اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان در شهر شیراز، بلوار کریم خان زند، کوچه ۲۰ واقع شده است. بد نیست بدانید که اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان شیراز در واقع یک خانه قدیمی با حیاط مرکزی مربوط به دوره زندیه است و اقامت در این خانه سنتی تجربه بسیار جالب و متفاوتی برای مسافرانی خواهد بود که با خرید بلیط هواپیما شیراز مهمان این اقامتگاه سنتی شده اند. جالب است بدانید که معماری اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان شیراز که دل قلب بافت تاریخی این شهر قرار دارد مربوط به زمان پهلوی، زندیه و قاجار است. eghametgahe masumeh sultan shiraz در سال ۱۳۹۷ با هدف ارائه خدمات در عرصه گردشگری بازسازی شده است و تا کنون میزبانی گردشگرانی را بر عهده داشته که با خرید بلیط هواپیما مهمان شیرازی ها شده اند.

معرفی اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان شیراز


اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان شیراز با۶۰۰ متر مربع مساحت در دو طبقه ساخته شده است. با ورود به داخل خانه سنتی معصومه سلطان با نقش و نگار های سنتی بسیار زیبایی رو برو خواهید شد. این منظره بسیار چشم نواز است و چشم هر بیننده را در اولین نگاه مجذوب خود می کند.

انواع اتاق ها در اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان شیراز


اتاق ها در اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان شیراز به اتاق ۴ تخته بی بی، ۴ تخته VIP رنگارنگ، ۳ تخته خلوتی، ۲ تخته پستو ، ۳ تخته شیخ، ۲ تخته دایی مشالله ، ۲ تخته آفتابی، ۲ تخته پازل، ۳ نفره کف خواب گل بهار و ۱ اتاق دو تخته شاه نشین تقسیم بندی شده است. در اتاق های اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان شیراز سادگی و صمیمیت یک خانه قدیمی سنتی با تلائو نور در شیشه های رنگی پنجره ها کاملا قابل لمس است. با همه این توصیفات اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان شیراز در مجموع ۱۰ اتاق با ظرفیت اسکان و پذیرش ۳۰ گردشگر را دارد. لازم به ذکر است که اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان شیراز داخل همه اتاق ها سرویس بهداشتی ( توالت ایرانی و فرنگی ) و حمام اختصاصی برای رفاه حال مهمانان گرامی تعبیه کرده است. لازم به ذکر است که اتاق ها بصورت کف خواب و رختخواب هستند و بهترین سرویس خواب ها برای اقامت شبانه فراهم است.

رستوران اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان شیراز


بهتر است بدانید که رستوران اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان با امکان ارائه انواع غذا های محلی نظیر کلم پلو، کوفته هلو، قنبر پلو و اشکنه گیاهی حکیم باشی چهل گیاه مختص خود آماده سرو خوشمزه و لذیذ ترین غذا ها است. مراسماتی از جمله: شب یلدا، عید نوروز و چهارشنبه سوری، شاهنامه خوانی، پخش و اجرای موسیقی محلی زنده از ویژه برنامه هایی هستند که در اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان اجرا می شوند.

امکانات کلی اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان شیراز


اینترنت رایگان، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، سیستم سرمایشی و گرمایشی ( اسپیلیت، کولر آبی و بخاری برقی ) از جمله امکاناتی هستند که برای پذیرایی از مهمانان محترم اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان تدارک دیده شده اند.
بد نیست توجه نمایید که اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان پارکینگ اختصاصی ندارد و مسافران گرامی می توانند اتومبیل های خود را در بیرون اقامتگاه با خیال راحت پارک نمایند. شایان ذکر است که تمام مسیر تا اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان آسفالت است. همچنین وجود حوضی با نیلوفر های آبی و تخت های سنتی در فضای آرامش بخش خانه اصیل و سنتی در اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان شیراز همگی دست در دست هم داده اند تا لحظات خاطره انگیز و به یاد ماندنی از سفر شما به شیراز زیبا با مردمان مهمان نواز را با ارمغان بیاورند.

فاصله اقامتگاه بوم گردی معصومه سلطان شیراز تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

:
فاصله تا موزه خانه زینت الملک ۱٫۱ کیلومتر ( ۱۳ دقیقه پیاده روی )
فاصله تا ارگ کریم خانی ۲٫۲ کیلومتر ( ۲۸ دقیقه پیاده روی )
فاصله تا مسجد وکیل ۲٫۴ کیلومتر ( ۲۹ دقیقه پیاده روی )
فاصله تا بازار وکیل ۲٫۵ کیلومتر ( ۳۰ دقیقه پیاده روی )
فاصله تا حرم مطهر شاهچراغ ۲٫۹ کیلومتر ( ۸ دقیقه )
فاصله تا مرکز شهر شیراز ۹ کیلومتر ( ۱۵ دقیقه )
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است