search
menu

هتل لطفعلی خان شیراز

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل لطفعلی خان شیراز
اماکن نزدیک به هتل لطفعلی خان شیراز

درباره هتل لطفعلی خان شیراز


هتل لطفعلی خان شیراز که از هتل‌های ۲ ستاره و دوست‌داشتنی شهر شیراز است، تعاریف بسیار زیادی می‌توان اظهار کرد. اما اگر بخواهیم به طور خلاصه و در قالب چند کلمه درباره Lotfalikhan hotel صحبت کنیم، نخست باید به نظافت و تمیزی این هتل اشاره نماییم. البته فضای دلنشین و د‌وست‌داشتنی هتل لطفعلی خان نیز موضوعی است که نظر عده زیادی از مسافران را جلب می‌کند. فضایی که در پدید آمدن آن، کارکنان حرفه‌ای و کاربلد هتل لطفعلی خان شیراز نقش بسیار مهمی ایفا کرده و خدمات منحصر به فردی در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.
هتل ۲ ستاره لطفعلی خان شیراز دارای اتاق‌هایی است که دکوراسیون آنها در اولین نگاه مهمانان را حیرت‌زده کرده و با آرامش و آسایشی مثال‌زدنی درهای خود را به روی افرادی با علایق و سلایق مختلف باز می‌کنند. در واقع، در طراحی و دکوراسیون اتاق‌های هتل لطفعلی خان، به عواطف و احساسات مهمانان هتل توجه خاصی شده است. زیرا دست اندر کاران این هتل به خوبی می‌دانند که مسافران شهر شیراز اکثرا عاشق حافظ و سعدی بوده و اهمیت خاصی به عواطف و احساسات خود قائل هستند. جالب است بدانید که هتل لطفعلی خان شیراز خدمات بسیار متنوعی به مهمانان خود ارائه می‌دهد که اصلی‌ترین آنها رستورانی بسیار شیک و دلپذیر است.
مهمانان این هتل با حضور در رستوران مد نظر می‌توانند انواع غذاهای لذیذ و خوش‌طعم ایرانی و محلی را میل کنند و لذت سفر خود را چندین برابر نمایند. البته رستوران هتل لطفعلی خان زند فقط به خاطر غذاهای خود مشهور نشده است. بلکه این رستوران نوشیدنی‌ها و دسرهای فوق‌العاده‌ای را هم در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. هتل لطفعلی خان زند از لحاظ موقعیت مکانی هم در شرایط بسیار خوب و ایده‌آلی قرار دارد. با اقامت در هتل لطفعلی خان شیراز می‌توان دسترسی آسانی به مکان‌های مشهور شهر از جمله نارنجستان قوام و موزه پارس داشت. حتی جالب است بدانید که نارنجستان قوام درست روبروی این هتل واقع شده است.
بدین ترتیب می‌توان به جرات این ادعا را داشت که هتل لطفعلی خان شیراز مناسب افرادی است که اهمیت خاصی به وقت و زمان خود قائل بوده و دوست دارند به سرعت خود را به اماکن مد نظرشان برسانند. از امکانات و خدمات ارائه شده در داخل اتاق‌های هتل لطفعلی خان شیراز می‌توان به امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت اشاره کرد. همچنین امکانات و خدماتی مثل تهویه مطبوع، سرویس خشکشویی، آسانسور، مینی بار و یخچال هم که در کیفیت‌های مطلوبی ارائه می‌شوند، هر یک به نوبه خود لذت اقامت در هتل لطفعلی خان شیراز را چندین برابر کرده‌اند. ناگفته نماند که وعده صبحانه در هتل لطفعلی خان شیراز با ترکیبات متنوع و با عشق و اشتیاقی خاصی آماده می‌شود تا مهمانان این هتل انرژی کافی برای گشت و گذار در شهر را داشته باشند.
از غذاهای ارائه شده برای این وعده می‌توان به تخم مرغ آب پز، املت، کره، عسل، مربا، چای، پنیر و نان محلی اشاره کرد. ضمنا، مهمانان می‌توانند با میل کردن نوشیدنی‌های خوش‌طعم و لذیذ سری به کافی شاپ هتل هم بزنند. ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که هتل لطفعلی خان شیراز در۴ طبقه از یک ساختمان شیک و دوست‌داشتنی واقع شده است. لذا شما با انتخاب این هتل می‌توانید در یکی از ۲۴ اتاق دلنشین آن اقامت گزینید و از سفری که به شهر شیراز برای خودتان ترتیب داده‌اید، لذت ببرید.

اماکن نزدیک به هتل لطفعلی خان شیراز


فاصله هتل لطفعلی خان شیراز تا باغ نارنجستان: ۳۰۰متر
فاصله هتل لطفعلی خان شیراز تا مسجد وکیل: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل لطفعلی خان شیراز تا باغ دلگشا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل لطفعلی خان شیراز تا آرامگاه سعدی ۴.۴ کیلومتر
فاصله هتل لطفعلی خان شیراز تا فرودگاه: ۱۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است