search
menu

هتل آپارتمان جهان نما شیراز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره ی هتل آپارتمان جهان نما شیراز
فاصله هتل آپارتمان جهان نما شیراز تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر

درباره ی هتل آپارتمان جهان نما شیراز


هتل آپارتمان جهان نما شیراز یکی از نوساز ترین هتل‌ آپارتمان‌ های شهر زیبای شیراز است. بد نیست بدانید که هتل آپارتمان جهان نما شیراز در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ برای خدمت رسانی به مهمانان و گردشگران شهر شیراز افتتاح گردیده است. هتل آپارتمان جهان نما شیراز از ۶ طبقه و ۲۵ اتاق تشکیل شده است.
از نظر تنوع اتاق ها به سوئیت دو تخته جونیور، آچارتمان یک خوابه دو تخته و آپارتمان دو خوابه چهار تخته تقسیم بندی می شوند. لازم به ذکر است که آپارتمان یک تخته و دو تخته ظرفیت نفر اضافه را بصورت کاناپه تخت خواب شو دارند. از امکانات موجود در hotel aparteman jahan nema می توان به یخچال، مینی بار با هزینه، اینترنت رایگان برای خرید بلیط هواپیما و...، سرویس بهداشتی، حمام، سیستم تهویه مطبوع و روم سرویس اشاره کرد.
بهتر است بدانید که تمام اتاق ها سرویس صبحانه دارند. همچنین برخی از اتاق های هتل آپارتمان جهان نما شیراز دارای بالکن است و شما می توانید با استفاده از چای ساز موجود در اتاق چای آماده کنید و در بالکن نوش جان نمایید. لازم به ذکر است که هتل آپارتمان جهان نما شیراز یکی از مجهز ترین هتل آپارتمان های شهر شیراز است؛ از مهمترین امکانات و خدمات رفاهی هتل آپارتمان جهان نما شیراز می توان تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، اینترنت بی سیم، نمازخانه، خشکشویی، تاکسی سرویس، آسانسور، روم سرویس، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و کافی شاپ را نام برد. همچنین رستوران هتل آپارتمان جهان نما با انواع غذا های ایرانی و محلی شیراز توسز بهترین آشپز ها طبخ می شود و همیشه آماده پذیرایی از مهمانان محترم است.
شایان ذکر است که داشتن پارکینگ نیز برای مسافرانی که با خودروی شخصی به شیراز سفر کرده اند یکی از نکات مثبت هتل آپارتمان جهان نما است. همچنین استفاده از استخر و سونا همیشه آزاد است. از دیگر ویژگی های انتخاب هتل آپارتمان جهان نما شیراز برای اقامت دسترسی آسان به مراکز توریستی از جمله موزه هفت تنان، باغ جهان نما، بازار وکیل، آرامگاه حافظیه و سعدیه است. جالب است بدانید که بازار وکیل در ۱۰ دقیقه‌ای هتل آپارتمان جهان نما و مقبره حافظ و سعدی نیز تنها ۵ دقیقه با آن فاصله دارند. هتل آپارتمان جهان نما با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی و خلق بهترین لحظات در سفر به شهر سرسبز و شاعر پرور شیراز برای میهمانان گرامی است.

فاصله هتل آپارتمان جهان نما شیراز تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر


فاصله تا باغ جهان نما: ۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا حمام وکیل : ۶ دقیقه با ماشین
فاصله تا ارگ کریمخانی :۶ دقیقه با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری کاراندیش شیراز: ۶ دقیقه با ماشین
فاصله تا آرامگاه حافظ (حافظیه): ۸ دقیقه با ماشین
فاصله تا آرامگاه شاه چراغ: ۱۸ دقیقه با ماشین
فاصله تا باغ عفیف آباد: ۱۸ دقیقه با ماشین
فاصله تا مرکز خرید آفتاب: ۲۰ دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه بین المللی شیراز: ۲۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا مرکز خرید نگین فارس: ۲۶ دقیقه با ماشین
فاصله تا راه آهن: ۲۷ دقیقه با ماشین
فاصله تا مرکز تجاری خلیج فارس: ۲۹ دقیقه با ماشین

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است