search
menu

هتل آپارتمان جام جم شیراز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان جام جم شیراز
اماکن نزدیک به هتل آپارتمان جام جم شیراز

درباره هتل آپارتمان جام جم شیراز


هتل آپارتمان جام جم شیراز از هتل‌های ۳ ستاره شهر شیراز است که با توجه به ارائه امکانات مطلوب با متناسب‌ترین قیمت‌های ممکن، محبوبیت زیادی بین گردشگران و مسافران این شهر دارد. این هتل آپارتمان از سال ۱۳۸۷ به منظور پذیرایی هر چه بهتر از مسافران شیراز ساخته شد و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی اساسی قرار گرفت تا کیفیت مهمان‌نوازی‌اش بهتر از قبل باشد. اقامت در هر یک از ۱۳۸ باب واحد اقامتی آن می‌تواند به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای همه افراد تبدیل شود. زیرا در هر یک از این اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌ها، امکاناتی مثل تلویزیون، تلفن، آباژور، آشپزخانه، لوازم بهداشتی، حمام، یخچال، کمد، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی و سایر لوازم مورد نیاز برای راحتی و آسودگی مهمانان فراهم شده است.
جالب است بدانید که بالکنی که در واحدهای اقامتیJaamejam Hotel تعبیه شده، جذابیت اقامت در این واحدها را دوچندان کرده و رضایت مهمانان را افزایش داده است. با توجه به اینکه هتل آپارتمان جام جم شیراز در مرکز شهر شیراز بنا شده، اماکن توریستی بسیار زیادی را در نزدیکی آن می‌توان دید. برای مثال، دسترسی به باغ ارم، حافظیه، بازار وکیل، حمام وکیل، ارگ کریم خان و چندین مکان تاریخی و چشم‌نواز دیگر در کوتاه‌ترین زمان ممکن از هتل آپارتمان جام جم شیراز امکان‌پذیر می‌شود. رستوران هتل آپارتمان جام جم شیراز با ظرفیت ۱۵۰ مهمان و با محیطی شیک و دلپذیر در کنار منوئی پر از غذاهای لذیذ و مشهور، به نقطه قوت مهمی در پذیرایی از مهمانان این هتل تبدیل شده است. پارکینگJaamejam Hotel نیز با ظرفیت ۶۰ خودرو به صورت رایگان در اختیار مهمانان این هتل قرار می‌گیرد تا خیال این افراد از بابت تامین امنیت خودروشان نیز کاملا آسوده باشد. از دیگر مکان‌های مشترک هتل آپارتمان جام جم شیراز می‌توان به نمازخانه، پله اضطراری، چایخانه سنتی، اتاق چمدان و کافی شاپ این اقامتگاه اشاره کرد.
بدیهی است که فراهم شدن هر یک از این مکان‌ها باعث افزایش رفاه و راحتی مهمانان این هتل شده است. لازم به ذکر است که در این هتل سرویس‌های گوناگونی هم به مهمانان ارائه می‌شوند که از آن جمله می‌توان سرویس ماساژ، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، اتاق تلفن و خدمات نظافت روزانه را برشمرد. ناگفته نماند که مهمانان هتل آپارتمان جام جم شیراز می‌توانند از سالن‌های کنفرانس و آمفی‌تئاتر این هتل برای برگزاری جلسات مهم و همایش‌های خود استفاده کنند. ضمنا، تمامی قسمت‌های این هتل مجهز به سیستم اطفای حریق است تا مشکلی از بابت آتش‌ سوزی نیز متوجه ساختمان اقامتگاه و مهمانان آن نشود. همچنین در بخش‌های مختلف هتل آپارتمان جام جم شیراز، جعبه کمک‌های اولیه برای موارد اضطراری نصب شده است. همانطور که در ابتدای مطلب نیز ذکر شد، با توجه به امکانات مختلف و شرایط مناسبی که در هتل آپارتمان جام جم شیراز فراهم آمده است، هزینه اقامت در این هتل نسبت به سایر اقامتگاه‌های شهر شیراز بسیار، متناسب و معقولانه بوده و رزرو یک واحد اقامتی شیک در آن می‌تواند مورد پسند اغلب مسافران شهر باشد.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان جام جم شیراز


فاصله هتل آپارتمان جام جم شیراز تا ارگ کریمخانی: ۷۰۰ متر
فاصله هتل آپارتمان جام جم شیراز تا بازار وکیل: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان جام جم شیراز تا سرای مشیر: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان جام جم شیراز تا مسجد نصیرالملک: ۲ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان جام جم شیراز تا باغ جهان نما: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان جام جم شیراز تا باغ نارنجستان قوام: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان جام جم شیراز تا آرامگاه حافظ: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان جام جم شیراز تا باغ ارم: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان جام جم شیراز تا آرامگاه شاه شجاع: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان جام جم شیراز تا باغ دلگشا: ۵ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است