search
menu

بوتیک هتل ایران مهر شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
معرفی بوتیک هتل ایرانمهر شیراز
امکانات بوتیک هتل ایرانمهر شیراز
خدمات بوتیک هتل ایرانمهر شیراز
واحد‌های اقامتی و امکانات آنها
فاصله بوتیک هتل ایرانمهر شیراز تا جاهای دیدنی نزدیک

معرفی بوتیک هتل ایرانمهر شیراز


اقامتگاه سنتی ایرانمهر شیراز ساختمانی با قدمت ۲۲۵ ساله است که در قلب محله‌ای تاریخی در شهر شیراز قرار گرفته و با فضای سنتی و متفاوتی که دارد اقامت بی‌نظیری را برای گردشگران این شهر رقم می‌زند. شهر شیراز یکی از جذاب‌ترین قطب‌های گردشگری ایران است که با آثار تاریخی فوق العاده و مکان‌های تماشایی زیبایی که دارد همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است و هر ساله مسافران زیادی را از سراسر کشور به خود جذب می‌کند. اقامتگاه سنتی ایرانمهر شیراز یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در این شهر است که می‌تواند حال و هوای زندگی روزه مره شهری را از مسافران جدا کند. این مجموعه با ساختمان قدیمی و زیبایی که دارد یادآور خاطرات کودکی بسیاری از افراد است و همین مسئله اقامت در آن را برای مهمانان جذاب‌تر و خاص‌تر می‌کند. موقعیت مکانی اقامتگاه به گونه‌ای است که مسافران می‌توانند به راحتی به بسیاری از جاهای دیدنی شیراز از جمله حمام وکیل، بازار وکیل، خانه زینت الملک، ارگ کریمخانی، مسجد نصیر الملک و. . . دسترسی داشته باشند و از سفر لذت ببرند. شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای شیراز در این اقامتگاه سکونت داشته باشید و سفری زیبا و خاطره انگیز را تجربه کنید.

امکانات بوتیک هتل ایرانمهر شیراز


اقامتگاه سنتی ایرانمهر شیراز امکانات رفاهی بسیار خوبی دارد که در کنار تمام مزیت‌های جذاب آن مکانی فوق العاده را برای سکونت مهمانان فراهم می‌کنند. محوطه اقامتگاه دارای یک باغچه و حوض آبی زیباست که با میز و صندلی‌های چوبی آراسته شده و فضایی بسیار دل انگیز را برای گذرندان اوقات فراغت و همچنین دوره همی‌های دوستانه شبانه فراهم می‌کند. رستوران اقامتگاه با معماری دل انگیزی که دارد محیطی زیبا، پاکیزه و آرامش بخش را برای صرف غذای مهمانان به وجود می‌آورد. کافی شاپ اقامتگاه نیز در اختیار مسافران قرار دارد و با انواع دسر‌های خوش طعم و نوشیدنی‌های سرد و گرم از مسافران استقبال می‌کند. لابی اقامتگاه از دیگر امکانات آن است که محل مناسبی را برای استراحت مسافران تازه از راه رسیده فراهم می‌سازد. فروشگاه وغرفه، اینترنت در لابی، چایخانه سنتی و ... از جمله امکانات رفاهی دیگری است که با سکونت در این اقامتگاه می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

خدمات بوتیک هتل ایرانمهر شیراز


اقامتگاه سنتی ایرانمهر شیراز علاوه بر امکانات خوبی که دارد خدمات مطلوبی را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد. پرسنل اقامتگاه همگی مسلط به دو زبان فرانسوی و انگلیسی هستند و برخورد محترمانه و صمیمانه‌ای که با مهمانان دارند لذت اقامت را برای مسافران چندین برابر می‌کند. اقامتگاه دارای خدمات خانه داری است و هیچ نگرانی از بابت تمیزی و نظافت واحد‌های اقامتی برای سکونت در آن وجود نخواهد داشت. خدمات تور از جمله خدمات محبوب اقامتگاه است که امکان بازدید گروهی از تمام نقاط گردشگری شهر شیراز را برای مسافران فراهم می‌کند. همچنین اقامتگاه دارای خشکشویی نیز است و خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کند. ‌ترانسفر رفت و برگشت، خدمات تهیه بلیط، خدمات اتو، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس، پرینتر و. . . از دیگر خدمات این اقامتگاه هستند که سفر را برای مهمانان آرامش بخش‌تر و لذت بخش‌تر می‌کنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما در این اقامتگاه سنتی زیبا اقامت داشته باشید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

واحد‌های اقامتی و امکانات آنها


اقامتگاه سنتی ایرانمهر شیراز در ۳ طبقه بنا شده و دارای ۱۴ باب واحد اقامتی است که ظرفیت تخت‌های آن در مجموع به ۳۰ تخت می‌رسد. از انواع واحد‌های اقامتی این مجموعه می‌توان به اتاق دوتخته دبل حیاط، اتاق دوتخته دبل بام، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته شاه نشین، اتاق چهار تخته و اتاق چهار تخته شاه نشین اشاره کرد که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. از جمله امکانات واحد‌های اقامتی اقامتگاه سنتی ایرانمهر شیراز می‌توان به روم سرویس، صبحانه، حمام، دمپائی، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، کمد لباس، دراور، آباژور و. . . اشاره کرد که در مجموع محیطی زیبا و دوست داشتی را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کنند.

فاصله بوتیک هتل ایرانمهر شیراز تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار وکیل: ۱۵۰ متر
فاصله تا حمام وکیل: ۵۵۰ متر
فاصله تا ارگ کریمخانی: ۷۵۰ متر
فاصله تا خانه زینت الملک: ۹۵۰ متر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است