search
menu

خانه مسافر هجرت شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر هجرت شیراز
امکانات و خدمات خانه مسافر هجرت شیراز
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله خانه مسافر هجرت تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره خانه مسافر هجرت شیراز


در سال ۱۳۹۴ بود که در دل کوچه دوازدهم خیابان هجرت شیراز خانه مسافری با نام هجرت آغاز به کار کرد. آپارتمانی ۳۵ واحده که بزرگ‌ترین مزیتش نسبت به دیگر همقطارانش، دسترسی آسان به اماکن گردشگری و جاهای دیدنی شیراز است. از نظر امکانات شاید این خانه مسافر چندان حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد اما اگر قصدتان از خرید بلیط هواپیما شیراز بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر بوده و به صرفه‌جویی در هزینه‌های اقامتیتان علاقه‌مندید، هجرت می‌تواند بهترین گزینه اقامتیتان باشد. این خانه مسافر تلاش کرده تا با ایجاد اصلی‌ترین امکانات و خدمات مورد نیاز هم اقامت راحتی را برای مهمانان ایجاد کند و هم هزینه‌های اقامتی را کاهش دهد. هتل هجرت برخی امکانات مانند رستوران و استخر را ندارد بنابراین بهتر است قبل از رزرو آنلاین هتل نگاهی به خدمات و امکانات این خانه مسافر داشته باشید.

امکانات و خدمات خانه مسافر هجرت شیراز


همانطور که گفتیم هجرت تلاش کرده تا در عین رفع نیازهای اولیه مهمانانش، هزینه‌های اقامتی را کاهش دهد و به همین دلیل فاقد برخی امکانات مانند استخر و رستوران است. هجرت در طبقه همکف خود لابی‌ای ۹۰ مترمربعی دارد که مهمانان در این بخش می‌توانند به فکس، پرینتر، تلفن، تلویزیون و اینترنت رایگان هتل دسترسی داشته باشند. البته بد نیست بدانید که هتل حجم مشخصی از داده ( ۱ گیگ) را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. اگر به هر دلیلی وقت تحویل اتاق‌تان با تاخیر مواجه شد می‌توانید به جای ابرو در هم بردن نفسی عمیق کشیده، چمدان‌هایتان را به اتاق چمدان تحویل داده و سری به خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف بزنید. چنانچه با خرید بلیط ارزان هواپیما عازم شیراز شده و در این شهر خودروی شخصی ندارید، بد نیست به جای اینکه به دنبال وسیله حمل و نقل عمومی باشید از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. اما اگر با خودروی شخصیتان سفر کرده‌اید برای شما پارکینگ سرپوشیده رایگانی با ظرفیت پارک ۱۵ خودرو همزمان در نظر گرفته شده است. همچنین مهمانان با اقامت در خانه مسافر هجرت به خدمات تهیه بلیط، آسانسور و پذیرش ۲۴ ساعته دسترسی خواهند داشت. خدمات خانه‌داری نیز به صورت روزانه در این هتل انجام می‌شود پس نگران تمیزی اتاق‌ها نباشید. خانه مسافر هجرت فاقد امکاناتی مانند صندوق امانات، صرافی، خدمات ترانسفر رفت و برگشت و غیره است.

اتاق های هتل


هجرت در کل ۳۵ واحد اقامتی دارد که در ۵ طبقه آن تقسیم شده‌اند. این ۳۵ واحد خود به ۲ نوع اتاق‌های دوخوابه چهارنفره و آپارتمان سه خوابه ۶ نفره تقسیم می‌شود و اگر تعداد همراهانتان بیش از ۴ نفر است پیشنهاد می‌شود آپارتمان‌های ۳ خوابه ۶ نفره آن را برای اقامت انتخاب کنید.

امکانات اتاق های هتل


مهمانانی که خانه مسافر هجرت شیراز را برای اقامت انتخاب کرده باشند از خدمات روم سرویس این هتل استفاده خواهند کرد. مبلمان و یخچال بعلاوه امکاناتی مانند دراور، کمد لباس و رخت‌آویز در تمامی اتاق‌های هتل قرار داده شده است. همه اتاق‌ها دارای بالکن هستند و شما می‌توانید از بالکن اتاق بیرون را تماشا کنید. تلویزیون ال ای دی با شبکه‌های خبری و استانی، مینی‌بار با هزینه، اینترنت رایگان، لوازم بهداشتی، دمپایی برای سرویس‌ها، اسپیلت، کولر آبی و شوفاژ، امکان شارژ‌ وسایل الکترونیکی و سیستم تهویه مطبوع از امکانات موجود در اتاق‌های خانه مسافر هجرت هستند. آشپزخانه با اجاق گاز و ظروف پخت و پز داخل اتاق‌ها نیز این امکان را به شما خواهد داد تا هرزمان که میلتان کشید غذای سالم و مورد علاقه خود را تهیه کنید.

فاصله خانه مسافر هجرت تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه‌آهن: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ ارم: ۱۹.۷ کیلومتر
فاصله تا سینما سعدی: ۲۰.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ عفیف آباد: ۲۰.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار وکیل: ۲۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است