search
menu

هتل فروغ شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
هتل فروغ شیراز
فاصله هتل فروغ شیراز تا اماکن مهم و جاذبه های گردشگری شهر

هتل فروغ شیراز


هتل فروغ شیراز که در واقع یک اقامتگاه سنتی قدیمی است، در گذشته بخشی از خانه فروغ الملک بوده است. جالب است بدانید که خانه فروغ الملک شیراز که به موزه مشکین فام شهرت دارد، یک خانه مسکونی است که بخشی از آن موزه مشکین فام که آثار هنری بسیاری در آن می باشد. موزه مشکین فام که اولین موزه تخصصی و خصوصی هنرهای تجسمی در ایران است دارای آثاری چون نقاشی های سنتی و مدرن، آثار خطاطی خوش نویسی و سنگ تراشی و حجاری است. هتل فروغ شیراز عمارتی دو طبقه است که ۱۸ اتاق برای اقامت را در خود جای داده است.
طبقه اول هتل فروغ شیراز توسط یک راه پله ی بسیار خوش ساخت و خوش فرم بیرونی به طبقه دوم راه پیدا می کند. اتاق های هتل فروغ شیراز از نظر تنوع به تک تخته، دو تخته و سه تخته تقسیم بندی می شوند. بد نیست بدانید که چیدمان اتاق های هتل فروغ شیراز، سنتی و قدیمی است. از امکانات و خدمات رفاهی داخل اتاق ها می توان به یخچال، سیستم تهویه مطبوع، کمد و آینه، تلویزیون، صندوق امانات، سرویس بهداشتی، حمام اشاره کرد. دیوار های داخل اتاق ها همه آجری و با چیدمان اتاق شما را به یاد خاطرات دوران کودکی تان خواهند انداخت. همچنین بر دیوار های اتاق ها قالیچه های سنتی آویخته شده اند.
همانطور که می دانید خانه های قدیمی، مخصوصا خانه های قدیمی شیراز برای ما که میان آپارتمان های تنگ و دلگیر شهر ها محاصره شده ایم، دیدن معماری های بسیار چشم نواز و زیبایی واقعا جالب و لذت بخش هستند. هتل فروغ شیراز یک حیاط بازو بزرگ دارد که در یک گوشه آن میز و صندلی هایی برای استراحت میهمانان و گردشگران قرار گرفته است. دیوار های آجری هتل فروغ شیراز با نقش ها و طرح های گل و بوته رنگارنگ بسیار زیبا آراسته شده است.
هتل فروغ شیراز در میان دیگر اقامتگاه های سنتی شیراز از معماری بسیار زیبا و خاصی برخوردار است. از جمله امکانات هتل فروغ شیراز که برای رفاه حال هر چه بیشترمهمانان تدارک دیده شده است: اینترنت وای فای در تمامی قسمت های هتل فروغ شیراز برای خرید بلیط هواپیما شیراز و ...، پارکینگ، سیستم اعلام حریق، لاندری و خدمات خشکشویی را می توان نام برد.
نرده های راه پله ها همه چوبی هستند و در مقابل ساختمان سنتی فروغ شیراز یک حوض آبی کوچک با لبه های سنگی قرار گرفته است که تصویر بخشی از دیوار ها و پنجره های آن را در خود منعکس می کند. اقامت در هتل فروغ شیراز تجربه فراموش نشدنی از سفر به شهر زیبای شیراز را در ذهن شما ثبت خواهد کرد. لازم به ذکر است که هتل فروغ شیراز یک رستوران سنتی دارد که انواع غذا های ایرانی و محلی با استفاده از بهترین و تازه ترین مواد اولیه تهیه و طبخ می شوند و شما می توانید لذیذ ترین غذا ها را در این رستوران میل نمایید.

فاصله هتل فروغ شیراز تا اماکن مهم و جاذبه های گردشگری شهر


فاصله تا مسجد وکیل: ۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا بازار وکیل: ۶ دقیقه با ماشین
فاصله تا سرای مشیر: ۶ دقیقه با ماشین
فاصله تا ارگ کریمخانی: ۸ دقیقه با ماشین
فاصله تا باغ نارنجستان قوام شیراز: ۸ دقیقه با ماشین
فاصله تا آرامگاه حافظ : ۱۶ دقیقه با ماشین
فاصله تا آرامگاه سعدی: ۱۶ دقیقه با ماشین
فاصله تا دروازه قرآن شیراز : ۱۷ دقیقه با ماشین
فاصله تا باغ ارم شیراز: ۱۹ دقیقه با ماشین



امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است