search
menu

هتل الیزه شیراز

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل الیزه شیراز
اماکن نزدیک به هتل الیزه شیراز

درباره هتل الیزه شیراز


هتل الیزه شیراز یکی از مجلل‌ترین هتل‌های این شهر است که در سال ۱۳۹۳ و در منطقه معالی آباد شیراز ساخته شده است. دکوراسیون داخلی هتل الیزه بر اساس آخرین استاندارد‌های روز دنیا طراحی شده و کادر خدمه هتل هم از افراد مجرب و آموزش دیده تشکیل شده است که پذیرای مسافران گرامی می‌باشند.
از جمله امکانات رفاهی هتل الیزه شیراز می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، یخچال، مبل راحتی، میز کار، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی مجزا اشاره کرد. در تمامی اتاق‌ها و همچنین فضای لابی نیز امکان دسترسی رایگان به اینترنت وای فای وجود دارد.
یکی از مهم‌ترین مزایایی که ساکنین هتل الیزه شیراز از آن برخوردارند، نزدیکی به مراکز تجاری و مکان‌های دیدنی است. علاوه بر این، نزدیکی به ایستگاه مترو نیز سبب شده است دسترسی ساکنین هتل به نقاط مختلف شهر به سادگی امکان پذیر باشد.
هر روز صبحانه به صورت بوفه و به شکل رایگان در رستوران هتل الیزه شیراز سرو می‌شود. علاوه بر رستورانی که در لابی ساختمان قرار دارد، یک رستوران مجلل نیز در بام هتل الیزه وجود دارد و با ارائه بهترین خدمات ممکن، پذیرای مسافران گرامی است. افراد می‌توانند برای صرف ناهار و یا سایر وعده‌های غذایی نیز به یکی از این ۲ رستوران مراجعه نمایند.
پذیرش هتل الیزه شیراز به صورت شبانه روزی، آماده خدمت رسانی به مسافران است. افراد می‌توانند با هماهنگی این بخش از ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی نیز بهره مند شوند. علاوه بر ترانسفر، افراد می‌توانند برای سهولت رفت و آمد در شهر، از خدمات تاکسی سرویس و یا کرایه اتومبیل نیز استفاده نمایند.

اماکن نزدیک به هتل الیزه شیراز


فاصله تا ایستگاه راه آهن (۱۵ کیلومتر و ۱۱۴ متر)
فاصله تا نقش رجب (۱۴ کیلومتر و ۵۴۶ متر)
فاصله تا کاخ پاسارگاد (۱۳۹ کیلومتر و ۵۱۳ متر)


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است