search
menu

هتل بوتیک سنتی داروش شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره بوتیک هتل سنتی داروش شیراز
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل و امکانات آن‌ها
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن نزدیک هتل

درباره بوتیک هتل سنتی داروش شیراز


بوتیک هتل سنتی داروش شیراز یکی از خانه های به یادگار مانده از دوران قاجار است که همین اواخر و در سال ۹۹ کاربری خود را به هتل تغییر داد. ساختمانی که در لابه لای اماکن و جاذبه های تاریخی دیگرِ شهر شیراز جای گرفته و تجربه کاملا متفاوتی را برای خریداران بلیط هواپیما شیراز خلق می کند. اینکه شبی را در یکی از اتاق های پنج دری با پنجره های مشبک و ارسی بگذرانی و هنگام صبح با نور رنگینی که اتاق را به صحنه زیبایی تبدیل کرده بیدار شوی، آرزوی هر گردشگر خوش ذوقی است. در Darvash Traditional Boutique Hotel این رویا محقق می شود.

موقعیت مکانی هتل


این هتل در محله تاریخی سنگ سیاه قرار دارد، محله ای که حتما برای دیدن برخی از جاهای دیدنی شیراز گذرتان به آنجا می افتد. پس چه بهتر که در چنین محله ای اقامت کنید و پیاده به دیدن این اماکن بروید. خانه سعادت، خانه ضیائیان، آرامگاه سیبویه و خانه تاریخی منطقی نژاد از بناهایی هستند که تنها چند صد متر با بوتیک هتل سنتی داروش شیراز فاصله دارند. البته مراکز خرید متعددی هم در نزدیکی هتل قرار دارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


بوتیک هتل سنتی داروش بیش تر به خاطر معماری و فضای متفاوتش می تواند افرادی که به فضاهای سنتی علاقه دارند جذب کند وگرنه امکانات و خدمات چندان متنوعی ندارد یا به عبارتی امکانات متفاوت و خاصی دارد. این هتل دارای رستوران، شربتخانه، گرمابه، گالری سنگ و جواهرات، کافی شاپ، کتابخانه، فروشگاه و تاکسی سرویس است و در طول حضورتان در این هتل، حیاط باصفا و سرسبزش آرامش خاصی را به شما منتقل می کند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن‌ها


بوتیک هتل سنتی داروش در ۱۰ اتاق منحصر به فرد از مهمانان خود میزبانی می کند. بهترین و زیباترین اتاق آن اتاق شاه نشین یا اتاق VIP هتل است که در بالای گالری سنگ و جواهرات بوده و از طراحی و دکوراسیون زیبایی برخوردار است. شاه نشین به اتاق دیگری وصل است که خانواده ها می توانند به عنوان اتاق های متصل آن ها را رزرو کنند. اتاق شاه نشین دارای تخت، میز و آینه، یخچال، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی است. محبوب ترین اتاق این هتل اتاق پنج دری آن است که زیبایی خود را مرهون شیشه های رنگی، درهای چوبی و گچ بری های ماهرانه اش است. در این اتاق رقص نور و رنگ قلب و روحتان را تسخیر می کند و اقامتی به یادماندنی را ضمیمه بلیط هواپیما شیراز و خاطراتتان می کند. اتاق پنج دری هم مانند اتاق شاه نشین از امکاناتی که ذکر شد، برخوردار است.
باقی اتاق های بوتیک هتل سنتی داروش شیراز شامل اتاق های گوشواره راست، گوشواره چپ، اتاق شوادان (اتاق ۴ تخته) و اتاق های ۳ تخته است که در برخی از آن ها کرسی وجود دارد و حال و هوای گذشته را برایتان تداعی می کنند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


بوتیک هتل سنتی داروش شیراز دارای پارکینگ غیرمسقفی است و می توانید در رستوران بام این هتل انواع غذاهای محلی شیرازی را سفارش و میل کنید. برای اینکه نوشیدنی های دلچسب و انواع دمنوش های گیاهی میل کنید به شربت خانه هتل سربزنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این هتل وجود حمام سنتی یا همان حمام قجری است که شاید تجربه بی نظیری را برایتان رقم بزند و برای برخی از شما نوستالژی باشد. در پایان می توانید یادگاری کوچکی از این سفر تهیه کنید، گالری جواهرات زینتی هتل این امکان را برای شما فراهم کرده است.

دلایل انتخاب هتل


فضای زیبا و دلنشین اتاق ها
معماری جذاب
موقعیت مکانی خوب

اماکن نزدیک هتل


فاصله تا خانه سعادت: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی منطقی نژاد: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه سیبویه: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا حمام تاریخی وکیل: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پارس: ۱.۲ کیلومتر

امکانات هتل
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است