search
menu

هتل داریوش شیراز

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل داریوش شیراز
امکانات عمومی هتل داریوش شیراز
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل داریوش شیراز تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل داریوش شیراز


هتل داریوش شیراز یکی از هتل های دو ستاره شهر شیراز است که در مرکز شهر واقع شده است. شیراز به عنوان یکی از شهرهای تاریخی و دیدنی در کشورمان است و سالانه مسافران زیادی از این شهر بازدید می کنند و این هتل به دلیل نزدیکی به زندیه و زیارتگاه شاه چراغ همواره مورد توجه گردشگران این شهر بهشتی قرار می گیرد. هتل دو ستاره داریوش شیراز با قیمت مناسب خود و ارائه خدمات رفاهی خوب در میان مسافران شیراز از اهمیت خاصی برخوردار است، بدین صورت که در زمان رزرو بلیط هواپیما اقدام به رزرو این هتل می نمایند و خودشان را برای سفری رویایی آماده می کنند. هتل داریوش شیراز به دلیل قرارگیری در یکی از خیابان های معروف شهر به نام خیابان کریم خان زند دسترسی بسیار راحتی به اماکن تاریخی، مراکز تفریحی و تجاری شیراز و چندین فروشگاه دارد. از جمله امکانات این هتل تاکسی سرویس است که به تمامی نقاط دیدنی شهر دسترسی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل داریوش شیراز


امکانات عمومی ارائه شده در این هتل نیز عبارتند از اینترنت وای فای رایگان در لابی هتل، پارکینگ مخصوص مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، خدماتی نظیر خشکشویی با هزینه مجزا. همچنین پرسنل مجرب و کارآزموده در Dariosh Hotel Shiraz آماده استقبال از گردشگران هستند و در لابی هتل مبلمان زیبایی چیده شده اند تا استراحت های کوتاه مدت داشته باشید. در قسمت ورودی لابی نیز دستگاه واکس کفش قرار داده شده است. همچنین سرویس بهداشتی ایرانی نیز در لابی و راهروهای طبقات وجود دارد. البته لازم به ذکر است که در هتل داریوش برای رفاه میهمانان خدماتی نظیر نگهداری چمدان ها و حمل بار به اتاق ها نیز دایر هستند. همچنین امکاناتی نظیر فکس و فتوکپی نیز امکان پذیر است. فضای سبز موجود در محوطه این هتل محل مناسبی برای استراحت و به آرامش رسیدن است. در صورت اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


همواره در زمان سفر انتخاب محل اقامت جزو اصلی ترین دغدغه ها به حساب می آید که مطمئنا با انتخاب این هتل زیبا اقامتی به یاد ماندنی در انتظار شماست. با اینکه هتل داریوش جزو هتل های میان رده شیراز است اما دارای ۱۸ واحد اقامتی است و این واحدها چشم اندازی رو به خیابان دارند و شامل سه نوع اتاق است که عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته و اتاق سه تخته. واحدهای اقامتی در این هتل مجهز به امکاناتی نظیر تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. همچنین حمام های موجود در داخل واحدها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی و حوله و دمپایی هستند. ظرفیت اضافی در داخل اتاق ها به صورت کف خواب بوده و تشک و پتو ارائه می شود. برای دسترسی به طبقات این هتل می توانید سوار آسانسور شوید و برای مسافران با مشکلات جسمانی امکانات رفاهی مناسبی در این هتل ارائه می شود. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان تا ۴ سال رایگان است و کودکان ۴ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان و برای افراد بالای ۹ سال نیز هزینه اقامت به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


هتل داریوش دارای یک رستوران است که انواع غذاهای ایرانی و محلی سرو می کند، همچنین چایخانه سنتی نیز در این هتل با ارائه نوشیدنی های سرد و گرم لحظات خوشی برایتان رقم می زند.

فاصله هتل داریوش شیراز تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ارگ کریمخان: ۴۰۰ متر
فاصله تا موزه پارس شیراز: ۵۵۰ متر
فاصله تا حمام وکیل: ۸۰۰ متر
فاصله تا شاهچراغ: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ ارم شیراز: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه حافظ: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا دروازه قرآن شیراز: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه سعدی: ۵.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است