search
menu

هتل آریانا شیراز

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آریانا شیراز
اماکن نزدیک هتل آریانا شیراز

درباره هتل آریانا شیراز


هتل آریانا شیراز از هتل‌های قدیمی و با سابقه در شهر شیراز است. شهری که مجموعه کاملی از انواع جاذبه‌های تاریخی، بازارهای تماشایی و طبیعتی دلفریب است. کافی است در فصل بهار سفری به شیراز داشته باشید تا عطر شکوفه‌های بهارنارنج ما را شیفته خود کند. اما مهم‌تر از سفر به این شهر پیدا کردن هتلی مناسب برای اقامت است.
هتلی که هم از نظر کیفیت و قیمت مناسب بوده و هم دسترسی راحتی به مرکز شهر و دیگر جاذبه‌ها داشته باشد. هتل آریانا شیراز از جمله هتل‌هایی است که چنین ویژگی‌هایی را در خود دارد و از آن جا که هتلی با سابقه است به خوبی با امور میهمانداری آشنا است. هتل آریانا در سال ۱۳۶۷ در دل شیراز افتتاح شد و فعالیت خود را با یک ستاره آغاز کرد. آریانا از همان ابتدا فعالیتی چشم گیر داشت تا اینکه به مروز زمان با پیشرفت و بهبود امور و اصول میهمانداری و هتلداری، این هتل در سال ۱۳۹۳ تحت بازسازی‌ها و تعمیراتی قرار گرفت تا بتواند با استفاده از امکانات به روز دنیا بهترین کیفیت خدمات را به میهمانان خود ارائه دهد نتیجه این تغییرات ستاره دیگری بود که به هتل آریانا داده شد تا این هتل فعالیت خود را با دو ستاره ادامه دهد. آریانا هتلی ۷ طبقه است و میهمانان برای رفت و آمد در طبقات از آسانسور استفاده خواهند کرد.
میهمانانی که با اتومبیل شخصی خود عازم شیراز شده‌اند و در هتل آریانا اقامت خواهند کرد می توانند اتومبیل‌شان را بدون نگرانی در پارکینگ هتل که مخصوص میهمانان است پارک کنند. پارینگ اتومبیل هتل آریانا شیراز رایگان و از میهمانان هیچ هزینه‌ای اخذ نخواهد شد. میهمانان در هتل آریانا در لابی و اتاق‌ها امکان اتصال به اینترنت را خواهند داشت. بد نیست بدانید که اینترنت هتل آریانا حجم مصرفی مشخصی نداشته و بصورت نامحدود و رایگان در دسترس میهمانان هتل است. تمامی اتاق‌های هتل آریانا دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و مجهز به خدمات و امکانات مختلفی مانند روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، کمد لباس، تلفن، دمپایی و مینی بار هستند. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها شامل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بوده و حمام داخل اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان است.
تلویزیون نیز در اتاق‌های هتل قرار گرفته تا میهمانان در صورت تمایل به تماشای برنامه مورد نظر خود بنشینند. اتاق‌های هتل آریانا فاقد چای ساز و صندوق امانات هستند. آریانا گرچه یکی از هتل های دو ستاره شیراز است اما امکاناتی را در سطح هتل‌های سه ستاره را فراهم کرده تا میهمانان اقامتی دلپذیر را تجربه کنند. آریانا انواع امکانات را در داخل هتل ایجاد کرده تا میهمانان دیگر نیازی به بیرون رفتن از هتل و طی مسافتی طولانی برای دسترسی به برخی خدمات را نداشته باشند. از امکانات و خدمات هتل آریانا می‌توان به آژآنس مسافرتی، صرافی، صندوق امانات، اتاق چمدان، خدمات باربری، چایخانه سنتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بیلیارد، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط و خدمات بیدارباش اشاره کرد. هتل آریانا کادری آموزش دیده و حرفه‌ای دارد که تمامی تلاش خود را به کار می‌برند تا اقامت در آریانا برای میهمانان به خاطره‌ای فراموش نشدنی تبدیل شود. پذیرش هتل آریانا نیز به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به میهمانان است.

اماکن نزدیک هتل آریانا شیراز


فاصله هتل آریانا شیراز تا مسجد نصیر الملک: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل آریانا شیراز تا ارگ کریمخانی: ۰.۶ کیلومتر
فاصله هتل آریانا شیراز تا بازار وکیل: ۰.۹ کیلومتر
فاصله هتل آریانا شیراز تا باغ نارنجستان قوام: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل آریانا شیراز تا حرم مطهر شاه چراغ(ع): ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل آریانا شیراز تا آرامگاه سعدی: ۶.۴ کیلومتر
فاصله هتل آریانا شیراز تا خانه زینت الملک: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است