search
menu

هتل آناهیتا شیراز

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آناهیتا شیراز
اماکن نزدیک به هتل آناهیتا شیراز

درباره هتل آناهیتا شیراز


هتل آناهیتا شیراز هتلی دو ستاره با ۲۲ اتاق و سوئیت است که در شهر شعر و ادب، شیراز، واقع شده. این هتل در سال ۱۳۸۰ در قلب شیراز، میدان ولیعصر افتتاح شد تا جزو بهترین هتل ها از نظر موقعیت مکانی باشد. این هتل با سابقه قدمتی ۵۰ ساله دارد و از همان دوران ابتدایی فعالیت خود، جزو اولین انتخاب میهمانان برای اقامت بوده و تمامی امکانات و خدمات را به میهمانان خود ارائه می‌داد تا این که در سال ۱۳۹۴ و با بهبود و پیشرفت خدمات این هتل تصمیم گرفت برای افزایش آسایش و راحتی میهمانان خود مدتی را به بازسازی و تعمیرات اختصاص دهد و امروزه آناهیتا هتلی زیبا است که با کیفیت بالای خدمات و امکانات خود، به محل اقامتی خوب با قیمتی مناسب تبدیل شده است.
هتل آناهیتا از نظر مکانی بهترین موقعیت ممکن را بین هتل‌ها دارد چون به بیشتر جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی شیراز نزدیک بوده و میهمانان حتی با پیاده روی هم می‌توانند به دیدنی‌های شهر و بازارهای رنگین شیراز دسترسی داشته باشند. در بخشی ازهتل آناهیتا شیراز رستوران هتل قرار گرفته که محیطی پاکیزه و سالم داشته و انواع غذاهای خوشمزه ایرانی را سرو می‌کند. یکی ازدغدغه های اصلی میهمانانی که با ماشین سفر می‌کنند پیدا کردن جایی مناسب و امن برای اتومبیل‌شان است. آناهیتا با ایجاد فضایی مناسب به عنوان پارکینگ این نگرانی را بر طرف کرده است. میهانان هتل آناهیتا اتومبیل خود را به صورت رایگان در پارکینگ هتل پارک خواهد کرد. این پارکینگ ظرفیت ۲۲ خودرو را دارد.
میهمانان هتل آناهیتا شیراز امکان اتصال به اینترنت را در لابی هتل خواهند داشت. جالب است بدانید اینترنت هتل آناهیتا حجم مصرفی مشخصی نداشته و به صورت نامحدود و رایگان در اختیار میهمانان است. آناهیتا هتلی دو طبقه است با این حال فاقد آسانسور بوده و این را می توان نقطه ضعفی برای این هتل خواند زیرا میهمانان برای رفت و آمد در طبقات مجبور به استفاده از پله‌ها خواهند بود و این برای بسیاری از میهمانان امر خوشایندی نیست. پنجره اتاق‌های هتل آناهیتا رو به محوطه زیبا و سرسبز هتل و خیابان‌های اطراف آن است که اگر کمی دقت کنید شاید جاذبه‌های دیدنی شیراز را نیز بتوانید مشاهده کنید. تمامی اتاق‌های هتل آناهیتا مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای امکانات مختلفی مانند یخچال، مبلمان، کمد لباس، تلفن، آباژور، دراور و مینی بار هستند.
سرویس بهداشتی اتاق‌ها شامل سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی و حمامی مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان است. در تمامی اتاق‌های هتل آناهیتا شیراز تلویزیون با شبکه پخش فیلم قرار داده شده تا میهمانان در صورت تمایل در اوقات فراغت خود به تماشای برنامه مورد علاقه خود بنشینند. اتاق‌های هتل آناهیتا فاقد چای ساز، بالکن، صندوق امانات و امکان اتصال به اینترنت هستند. اما میهمانان می‌توانند از بخش پذیرش به صندوق امانات هتل دسترسی داشته باشند. دیگر خدمات و امکاناتی که هتل آناهیتا به میهمانان خود ارائه می‌دهد عبارتند از: خدمات خانه داری، خدمات بیدار باش، ترانسفر رفت و برگشت( باهزینه)، خدمات تور، تاکسی سرویس، کافی شاپ، امکان اتصال به اینترنت و اتاق چمدان. کارکنان هتل آناهیتا خوش برخورد بوده و بخش پذیرش آن به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و رائه خدمات به میهمانان است.

اماکن نزدیک به هتل آناهیتا شیراز


فاصله هتل آناهیتا شیراز تا خانه زینت الملک: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل آناهیتا شیراز تا باغ نارنجستان قوام: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل آناهیتا شیراز تا مسجد نصیر الملک: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل آناهیتا شیراز تا مسجد جامع عتیق: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل آناهیتا شیراز تا بازار وکیل: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل آناهیتا شیراز تا ارگ کریمخانی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل آناهیتا شیراز تا مسجد وکیل: ۴.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است