search
menu

مهمانپذیر نادر شاهرود

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانپذیر نادر شاهرود
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله مهمانپذیر نادر شاهرود تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره مهمانپذیر نادر شاهرود


یکی از بهترین اقامتگاه های سه ستاره شاهرود، مهمانپذیر نادر شاهرود است که در خیابان دانشجو واقع شده و از زمان افتتاح خود در سال ۱۳۵۷ در زمینه هتلداری و خدمات رسانی به مهمانان و گردشگران خدمت می کند. مهمانپذیر نادر شاهرود با بیش از ۴۰ سال سابقه همواره سعی در تأمین اقامت خوش و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. موقعیت مکانی هتل آپارتمان به گونه ای است که مهمانان می توانند به راحتی از جاهای دیدنی شاهرود بازدید کنند. امکانات رفاهی فراهم شده و برخورد خوب و شایسته پرسنل نیز بسیار رضایت بخش و دلگرم کننده هستند. مهمانان می توانند در سفر به شاهرود، اقامت راحت و دلنشینی در مهمانپذیر نادر شاهرود (Nader Apartment Hotel Shahroud) تجربه کنند.

امکانات کلی هتل


در مهمانپذیر نادر شاهرود امکانات متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. بسیاری از مهمانان سفر با خودروی شخصی شان را به خرید بلیط هواپیما ترجیح می دهند. مهمانان با اقامت در این هتل آپارتمان می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۲۰ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کرده و از بابت امنیت و یا پیدا کردن جا پارک مناسب نگرانی نداشته باشند. مهمانان می توانند داخل اتاق ها و در لابی هتل به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند.
لابی هتل با ظرفیت ۱۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، تلفن، صندوق امانات، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند در صورت داشتن هرگونه نیاز یا سوال و برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با صبوری و حوصله مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


مهمانپذیر نادر شاهرود در دو طبقه ساخته شده و دارای ۲۰ باب اتاق و ۶۰ تخت است. مهمانان می توانند از بین اتاق های هتل آپارتمان اتاقی را باب سلیقه، نیاز و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی مهمانپذیر نادر شاهرود شامل اتاق دو تخته توئین (فاقد سرویس بهداشتی)، دو تخته توئین (فاقد سرویس بهداشتی و حمام)، سوئیت دو نفره بام، اتاق سه تخته (فاقد سرویس بهداشتی و حمام)، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته (فاقد سرویس بهداشتی و حمام)، سوئیت یک خوابه پنج نفره VIP و سوئیت دو خوابه هشت نفره VIP هستند. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از کوچه و خیابان تشکیل می دهد. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند؛ چرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی و مناسب فراهم شده و مهمانان می توانند اقامت دلچسبی تجربه کنند.
مهمانانی که در اتاق های بدون سرویس بهداشتی و حمام اقامت می کنند، می توانند از سرویس بهداشتی های طبقات استفاده نمایند. داخل اتاق ها امکاناتی نظیر مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه پخش فیلم و شبکه های استانی، یخچال، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم سرمایش و گرمایش (سرمایش مرکزی، شوفاژ)، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو،حوله) و دمپایی (روفرشی، حمام، دستشویی) در نظر گرفته شده اند. برخی سوئیت ها دارای آشپزخانه با امکانات پخت وپز هستند. داخل آشپزخانه امکاناتی چون کابینت، میز و صندلی ناهارخوری، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، هود، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی وجود دارند. مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه خودشان داخل واحدشان به آشپزی بپردازند. زمان تحویل اتاق ها در این هتل آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران هتل


رستوران هتل آپارتمان نادر شاهرود با ظرفیت ۱۰۰نفر در طبقه همکف واقع شده و در سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و باکیفیت برای مهمانان آماده و سرو می کند.

فاصله مهمانپذیر نادر شاهرود تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آبشار مصنوعی شاهرود: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا برج کاشانه بسطام: ۹٫۵ کیلومتر
فاصله تا مقبره بایزید بسطامی:۹٫۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه نوخرقان: ۲۸٫۵ کیلومتر
فاصله تا روستا و جنگل ابر شاهرود: ۴۶٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است