search
menu

هتل کاوه ساوه

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کاوه ساوه
امکانات عمومی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاوه ساوه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل کاوه ساوه


یکی از بهترین هتل های چهار ستاره ساوه، در استان مرکزی هتل کاوه ساوه است که با فراهم کردن امکانات متنوع رفاهی و خدماتی از مهمانان میزبانی می کند. این هتل در سال ۱۳۵۸ ساخته شده و بیش از ۳۰ سال قدمت دارد. هتل چهار ستاره بین المللی کاوه ساوه (Kaveh International Hotel)، در زمینی به مساحت ۴۵۰۰۰ تر مربع در شهر صنعتی ساوه واقع شده و تا به امروز جهت ارتقا سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است.
آخرین بار در سال ۱۳۹۷ تغییراتی در خدمات و امکانات هتل به وجود آمد و آن را به روز کرد. باغ انار محوطه و سرسبزی فضای اطراف هتل بسیار جذاب و گیرا هستند و با ظاهر خوش به استقبال مهمانان می روند. مهمانانی که از شهرهای دیگر ایران بلیط هواپیما اراک را برای سفر به ساوه می خرند، می توانند در این هتل اقامتی لوکس، راحت و به یاد ماندنی داشته باشند. پرسنل زحمتکش، باسابقه و مجرب هتل تمام تلاششان را می کنن تا لبخند رضایت بر لبان مهمانان بنشانند.

امکانات عمومی هتل


امکانات رفاهی و خداتی متنوعی در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده اند. برای مهمانانی که با خودروی شخصی شان به ساوه سفر می کنند، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۵۰ خودرو طراحی شده است. مهمانان می توانند در اتاق ها و لابی هتل به اینترنت وای فای رایگان متصل شوند. لابی هتل با ظرفیت ۵۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و امکاناتی نظیر آسانسور، مبلمان، میز، تلویزیون، نمازخانه، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، کافی نت، دستگاه واکس کفش، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی دارد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی در خدمت مهمانان قرار دارد.
مهمانان می توانند خدماتی از قبیل لاندری، خشکشویی، فکس، پرینت، کپی و ... از پذیرش هتل درخواست کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز بسیار جذاب طراحی شده است که برای استراحت و قدم زدن مناسب بوده و احساس نشاط و سرزندگی می بخشد. برای تفریح مهمانان یک زمین ورزشی، زمین تنیس، سونا و استخر در نظر گرفته شده اند تا بتوانند در اوقات فراغت و بیکاری به ورزش و سرگرمی بپردازند و از لحظه هایشان لذت ببرند. پرسنل هتل بسیار خوش برخورد و صمیمی هستند و مهمانان را در راستای نیازها و سوال هایشان به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


در این هتل انواع اتاق ها با امکانات متفاوت وجود دارند و مهمانان می توانند متناسب نیازها و سلیقه شان اتاق مد نظر خود را رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دو تخته معمولی، دو تخته VIP، دو تخته لوکس، سه تخته و سوئیت چهار نفره کانکت هستند. .ضعیت دید اتاق ها را نمای محوطه هتل تشکیل می دهد.
در همه اتاق ها امکانات رفاهی عالی مانند تخت خواب، مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، یخچال، پاورسوئیچ، آباژور، میز تحریر، چای ساز، آب رایگان، مینی بار (با هزینه)، کمد لباس، تلفن (آزاد)، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت؛ کولر آبی، فن کوئل، شوفاژ)، سرویس بهداشتی، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، حوله) و دمپایی (روفرشی، دستشویی) وجود دارند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش و خوب هستند و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴:۰ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲:۰ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان است.

رستوران هتل


رستوران کاوه با ظرفیت ۸۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و در وعده صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای خوشمزه و متنوع برای مهمانان آماده و سرو می کند. یک کافی شاپ نیز در جنب لابی وجود دارد که مکان مناسبی برای استراحت و صرف خوراکی ها و نوشیدنی های خوش طعم است.

فاصله هتل کاوه ساوه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار ساوه: ۱۴٫۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سرخ: ۱۴٫۲ کیلومتر
فاصله تا امامزاده سید اسحاق: ۱۴٫۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع تاریخی ساوه: ۱۵٫۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر ساوه: ۳۷٫۲ کیلومتر
فاصله تا چشمه کبیر بالقلو: ۷۰٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است