search
menu

مجتمع گردشگری پارمیس (پلاژ راه آهن) ساری

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مجتمع گردشگری پارمیس (پلاژ راه آهن) ساری
امکانات مجتمع گردشگری پارمیس (پلاژ راه آهن) ساری
خدمات مجتمع گردشگری پارمیس (پلاژ راه آهن) ساری
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله مجتمع گردشگری پارمیس (پلاژ راه آهن) ساری تا اماکن مهم و گردشگری

درباره مجتمع گردشگری پارمیس (پلاژ راه آهن) ساری


مجتمع گردشگری پارمیس (پلاژ راه آهن) ساری در این شهر قرار گرفته و با امکانات عالی و خدمات گسترده ای که دارد توانسته نظر بسیاری از مسافران شهر را به خود جلب کند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای ساری در این مجتمع زیبا اقامت داشته باشید و سفری به یادماندنی را تجربه کنید.
استان مازندران یکی از بکرترین و زیباترین طبیعت شمال کشور را دارد و هرساله مقصد نهایی بسیاری از گردشگران از سراسر ایران است. طبیعت جذاب و روح انگیز این منطقه همراه با جنگل های انبوه پوشیده شده از خزه و تنوع جانوری شگفت انگیز آن به قدری زیبا و چشم نواز هستند که هیچ چشمی از تماشای این مناظر سیر نخواهد شد. شهر ساری بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر این استان است که می توان گفت از نظر زیبایی های طبیعی سرآمد شهرهای کشور محسوب می شود و یکی از محبوب ترین قطب های گردشگری ایران است. مجموعه ای بی نظیر از دریا، سرسبزی جنگل ها و کوه های سر به فلک کشیده البرز این شهر را به محیطی فوق العاده زیبا و آرامش بخش تبدیل کرده است که روح را جلا می دهد و خستگی زندگی روزمره شهری را از تن مسافران و گردشگران به در می کند.
علاوه برآن شهر ساری به دلیل قدمتی که دارد آثار تاریخی فراوانی در آن نهفته شده که به زیبایی های این شهر می افزاید. میدان ساعت ساری یکی از زیباترین دیدنی های این شهر است که در کنار دیگر اماکن تاریخی آن مانند عمارت فاضلی، خانه کلبادی و... فضایی متفاوت را در دل زیبایی های این شهر به وجود آورده اند.

امکانات مجتمع گردشگری پارمیس (پلاژ راه آهن) ساری


این مجتمع مجموعه ای از امکانات رفاهی را در خود جای داده است که بدون شک نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. رستوران مجتمع با ظرفیت روزانه ۱۰۰ نفر انواع غذاهای لذیذ ایرانی، فرنگی، سنتی، دریایی و فست فود را به مهمانان ارائه می دهد. پارکینگ مسقف و غیر مسقف مجتمع به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد و خیال مسافران را از بابت جای پارک اتوموبیل هایشان راحت می کند. این مجتمع داری پارک بازی کودکان است و مهمانانی که با فرزندان کوچک خود مسافرت کرده اند به راحتی می توانند کودکان خود را سرگرم کنند و برای فرزندان خود لحظاتی زیبا را دز طول اقامت رغم بزنند. همچنین مجتمع مجهز به سالن ورزشی است و مهمانان می توانند طعم شیرین ورزش کردن را در سفر نیز تجربه کنند. سالن بیلیارد، گیم نت، بازی ویدئویی و اتاق بازی از دیگر امکانات سرگرم کننده مجتمع هستند که اقامت را برای مهمانان جذاب تر و خاص تر می کنند. از دیگر امکانات مجتمع گردشگری پارمیس (پلاژ راه آهن) ساری می توان به کافی شاپ، لابی، نمازخانه، فروشگاه و... اشاره کرد.

خدمات مجتمع گردشگری پارمیس (پلاژ راه آهن) ساری


علاوه بر امکانات بسیار خوبی که در مجتمع گردشگری پارمیس (پلاژ راه آهن) ساری وجود دارد این مجتمع دارای خدمات گسترده ای نیز است و از این جهت توانسته نظر بسیاری از گردشگران شهر را به خود جلب کند. رفتار صمیمانه و محترمانه پرسنل مجتمع باعث شده است که مهمانان در طول اقامت رضایت کامل داشته باشند و سفری بدون نقص را تجربه کنند. پذیرش مجتمع به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. از خدمات ویژه مجتمع می توان به خدمات خانه داری آن اشاره کرد که خیال مهمانان را از بابت نظافت واحدهای اقامتی راحت می کند. مجتمع دارای خدمات پزشکی است که در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی برای مهمانان در کمترین زمان ممکن به آن ها خدمت رسانی می کند. از دیگر خدمات مجتمع می توان به ترانسفر رفت و برگشت، چایخانه سنتی، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن، خدمات بیدار باش و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی مجتمع گردشگری پارمیس (پلاژ راه آهن) ساری شامل ویلای یکخوابه سه نفره، ویلای دوخوابه چهارنفره، ویلای دوبلکس دوخوابه چهارنفره، ویلای دوبلکس سه خوابه شش نفره و سوئیت دونفره است که مسافران می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی مجتمع گردشگری پارمیس (پلاژ راه آهن) ساری تمامی امکانات لازم برای یک سفر چندروزه به یادماندنی را دارا هستند. از جمله این امکانات می توان به یخچال، تلویزیون، مبلمان، کمد لباس، روم سرویس، حمام، لوازم بهداشتی و... اشاره کرد.

فاصله مجتمع گردشگری پارمیس (پلاژ راه آهن) ساری تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا خانه تاریخی کلبادی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا عمارت تاریخی فاضلی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک ملل ساری: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا دریاچه چورت: ۷۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است