search
menu

هتل نارنج ساری

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نارنج ساری
فاصله هتل نارنج ساری تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل نارنج ساری


ساری یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران است که در فصل تابستان مسافرت‌ها به سمت این بهشت سبز و زیبا چند برابر شده و اکثر هم‌ وطنانمان این شهر را برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند. اما در فصل زمستان که آب‌وهوای اکثر نقاط کشور بسیار سرد شده و اکثر مردم در خانه ماندن را به گردش و تفریح ترجیح می‌دهند، آب‌وهوای شمال کشورمان برای سفر کردن بسیار مطلوب بوده و سوز و سرمای آنچنانی شامل حال مسافران نمی‌شود.
از این روی زمستان بهترین فرصت برای سفر به شمال کشور به شمار می‌رود، به خصوص اگر شما هم میانه خوبی با سرما نداشته باشید و دنبال یک جای معتدل و خوش‌ آب‌وهوا برای مقاصد گردشگری‌تان باشید. هتل نارنج ساری یکی از نمونه‌های بارزیست که در شهر زیبای ساری واقع شده است و می‌توانید آن را برای اقامتتان انتخاب کنید.
این هتل ۳ ستاره با قرار گرفتن در بلوار خزر آباد فاصله بسیار کمی تا مرکز شهر و همچنین ساحل زیبای فرح آباد دارد که البته تا بازار ترکمن هم فاصله زیادی نداشته و تنها با طی کردن ۵ کیلومتر به آنجا خواهید رسید. اما دسترسی آسان هتل نارنج ساری به اماکن گردشگری و تفریحی باعث شده تا گردشگرانی که در این مجموعه اقامت می‌کنند بتوانند در کمترین زمان ممکن به اماکن مدنظرشان رفته و مجددا به محل اقامتشان بازگردنند.
از جمله این اماکن می‌توان به مجموعه تفریحی سد سلیمان تنگه در یک نقطه ییلاقی بسیار چشم‌نواز اشاره کرد که با برخوردار بودن از برخی امکانات آبی و تفریحی، لحظات تکرار نشدنی را برای مسافرانی که به ساری سفر کرده‌اند به ارمغان می‌آورد. از طرف دیگر نزدیک بودن به پایانه مسافربری، ایستگاه راه‌آهن و همچنین فرودگاه باعث شده است تا مسافرانی که با خودرو شخصی‌شان سفر نمی‌کنند خیالشان از این بابت راحت شده و با فکری آسوده این هتل را رزرو کنند.
چرا که شما با نزدیک بودن به این نقاط بدون کوچک‌ترین دسترسی قادر خواهید بود هر زمان که اراده کنید به شهرتان بازگردید. این هتل سه ستاره ۳ طبقه دارد که با داشتن ۳۳ واحد اقامتی قادر است پذیرای مسافران متعددی باشد. اما نمای این هتل با بهره گرفتن از رنگ‌های شاد، نظر مسافرانی که از آنجا رد می‌شوند را به خودش جلب می‌کند.
چرا که به نیابت از نام این هتل، یعنی نارنج، نمای این مجموعه اقامتی نیز نارنجی‌رنگ بوده و از لحاظ بصری حس تازگی و طراوت را در شما ایجاد می‌کند. اکثر مسافرانی که برای اولین بار این هتل را برای اقامت انتخاب کرده‌اند، گفته‌اند که رنگ نارنجی و نام این هتل آن‌ها را یاد میوه خوش عطر و خوشمزه نارنج می‌اندازد که بهترین نوع آن در این خطه سرسبز به وفور یافت می‌شود.
هتل سه ستاره نارنج ساری دارای اتاق‌های یک‌ تخته، دو تخته و... است که می‌توانید نسبت به تعداد نفراتی که قصد مسافرت دارید اتاق‌ مدنظرتان را انتخاب کنید. این هتل همچنین دارای یک رستوران ایرانی است که در آن غذاهای ایرانی سرو می‌شوند و می‌توانید هر غذایی که دوست داشتید را انتخاب و نوش جان بفرمایید.
یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این هتل دارد دسترسی معلولین است و اگر هرکدام از مسافران با ویلچر به این هتل مراجعه کنند با وجود یک رمپ در جلوی درب ورودی هتل به راحتی قادر به جابه‌جایی خواهند بود.
از طرفی دیگر وجود آسانسور در این هتل به آن‌ها کمک می‌کنند تا اگر اتاقشان در یکی از طبقات بالا بود، به راحتی به اتاقشان بروند.هتل نارنج به همراه هتل نوید ساری، جزو بهترین هتل‌های شهر از نگاه گردشگران شناخته می‌شوند.

فاصله هتل نارنج ساری تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مسجد فرح آباد: ۱۵ کیلومتر
فاصله تا خانه فاضلی: ۱۶ کیلومتر
فاصله تا پایانه دولت: ۱۶ کیلومتر
فاصله تا خانه قدیمی کلبادی: ۱۷ کیلومتر
فاصله تا حمام وزیری: ۱۷ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار میرزا مهدی: ۱۷ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه‌آهن: ۱۸ کیلومتر
فاصله تا دریاچه الندان (آب‌بندان): ۲۵ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی شهید زارع: ۲۶ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۲۸ کیلومتر


علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت خرید بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است